Werken schippersinternaat

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

refornist
Verkenner
Verkenner

Werken schippersinternaat

Berichtdoor refornist » 12 feb 2014 16:47

Hoi allemaal,
Ik hoop dat ik in het goede topic zit.
Ik zit er aan te denken om in een schippersinternaat als groepsleider te gaan werken.
Maar heb wat vragen voordat ik ga solliciteren. Wat zijn de werktijden? Hoe zijn de diensten verdeeld? Hoeveel uur per week werk je? Hoe zit het met slaapdienst/aanwezigheidsdienst? Hoeveel nachten en avonden ben je van huis? Wat verdien je ongeveer? Krijg je nog toeslagen? Enzovoort. Kortom. Wie kan mij meer vertellen, wie heeft er ervaringen? Hopelijk weet iemand meer, zodat ik een weloverwogen overstap kan maken.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Werken schippersinternaat

Berichtdoor JeeWee » 12 feb 2014 18:06

Ik heb ooit een paar jaar in een schippersinternaat gewerkt.
Maar is het gewoon niet beter om het betreffende internaat op te bellen en je vragen daar te stellen?
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

johannes1
Moderator
Contacteer:

Re: Werken schippersinternaat

Berichtdoor johannes1 » 14 feb 2014 08:42

refornist schreef:Hoi allemaal,
Ik hoop dat ik in het goede topic zit.
Ik zit er aan te denken om in een schippersinternaat als groepsleider te gaan werken.
Maar heb wat vragen voordat ik ga solliciteren. Wat zijn de werktijden? Hoe zijn de diensten verdeeld? Hoeveel uur per week werk je? Hoe zit het met slaapdienst/aanwezigheidsdienst? Hoeveel nachten en avonden ben je van huis? Wat verdien je ongeveer? Krijg je nog toeslagen? Enzovoort. Kortom. Wie kan mij meer vertellen, wie heeft er ervaringen? Hopelijk weet iemand meer, zodat ik een weloverwogen overstap kan maken.

Misschien informeren bij personeelsleden van desbetreffende internaat?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Terug naar “Archief”