Goedenmiddag allemaal,
Ik krijg het op mijn hart om iets over dit onderwerp te delen met jullie. Ik kom zelf oorspronkelijk uit de Ger.Gem dus zoals begrijpelijk heb ik heel weinig over deze zaken meegekregen in mijn opvoeding, maar op latere leeftijd ondekte ik dat ik enorm gebonden was, en nu na 4 keer bidden en vasten 10 dagen zijn er heel wat demonen weg gegaan door de kracht van Jezus Christus, en ik voel me steeds meer bevrijd worden!! Hieronder al ik proberen uit één te zetten, wat demonen zijn en wat hun doel is, en hoe ze weg gaan! Ook wil ik iets delen over vloeken die nu aktief zijn uit het voorgeslacht!!
Demonen zijn gevallen engelen.die in de opstand van satan zijn gevallen. Ze hebben een persoonlijkheid, want ze hebben een wil,en kunnen ook praten... Ze hebben hun standplaats verlaten zoals Judas zegd, en nu zijn ze hier op de aarde... Je hebt allerlei soorten demonen... Zo heb je demonen die graag in mensen kruipen, maar daar boven zijn andere demonen gesteld die een stad aanturen, en daarboven demonen die een continent aansturen, en daarboven hun leider! Er is dus een herachie in die wereld!! Je hebt voor alle drugs verschillende demonen, er zijn ook riligeuze en wettiische demonen, Je hebt vrome demonen, en sektarische demonen(verdraaien Gods Woord). Ze hebben allemaal 1 doel, en dat is de mens kapot maken en vernietigen!
Op een gegeven moment als het de dicipelen van Jezus niet lukt om een demon eruit te drijven, zegd Jezus tegen hen. Dit geslacht(demonen) gaat niet anders uit dan door bidden en vasten! Deze demonen zijn meestal erg krachtog, maar ik weet uit ondervinding en ervaring dat Jezus sterker is als hen!
Hoe weet je dat je last kunt hebben van demonen?
Ik ga uiteraard geen demonen aanpraten, maar een demon openbaart zich bijvoorbeeld als je erg kwaad bent. Het lijkt wel alsof iets je vastgrijpt, waardoor je in die kwaadheid blijft hangen. Dwangneuroses zijn ook vaak demonen die mensen tot waanzin proberen te drijven!! Paninsche angsten die je kan voelen... Waarvan je weet, dit is niet menselijk zoals ik nu deze angst ken.
En daarnaast heb je vloeken uit het voorgeslacht... Een vloek is eigenlijk een stukje in je leven, waar de zegen van God niet op kan rusten,,, Zoals bijvoorbeeld financieel. Je gaat gaat netjes met je geld om, maar je hebt altijd te kort... Dat kan een vloek zijn. KAN, maar hoeft niet.... Een vloek is in 1 woord frustrerend!
In het oude testament, is gezegd door God dat Hij de zonden bezoekt aan het derde en vierde geslacht. De meeste vloeken gelden dus tot het derde en vierde geslacht,maar er is een uitzondering. Het kan zijn dat de vloek tot in het 10de voorgeslacht doorloopt.
Jezus heeft geboden om zieken de handen op te leggen, en demonen uit te drijven en het is een leugen van satan dat het alleen maar voor die begintijd was!! Het is een grote leugen!! Bekering, en het evangelie is het belangerijkst maar de rest mag niet ondersneeuwen mijns inziens.
Alle demonen moeten wijken voor Jezus! Ik ben er getuige van geweest, en hoe gek een demon ook doet op het bevel dat hij eruit moet gaan door de Naam van Jezus gaat hij.
Ik weet niet hoe julie deze dingen zien, en eerlijk gezegd ben ik er wel nieuwsgierig naar!
Met vriendelijke groet.