het begrip individueel.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
steintje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 okt 2013 15:36

het begrip individueel.

Berichtdoor steintje » 17 okt 2013 09:14

heb er een muziekje bij aan staan.

ik wou of wilde wel eens weten wat jij onder het individuele begrip verstaat en het unique wanneer het op het geloven neerkomt.

welke woorden resten je of ons?

indeividueel is een regeltje geloof ik van mijzelf ook die ik stelde, dat is na de bijbel, die is voor jou zo nu zo over duizenden jaren(en). ongeacht nu wat het is.

privaat privacy en persoonlijkheid horen bij dit begrip individu en individueel, zelf betrek ik er alles bij ook wel een beetje de kans dat iemand in het verleden ook zeer alleen was maar toch met de sterren en oranje zon.

we en ik ook ben maar een stuk flakkerhout uit isreal weggenomen omdat de pallestijnen onderdrukt werden.

genade komt van god en de here christus, d emensen dat is niet altijd even best, maar ik ben nuchter. en zet nu eerst nog een liedje aan.

ik houdt verder niet van afgoderij...de waarheid of waarheidsbevindingen of waarheden, des te meer en jij ook geloof ik binnen deze theologie.

soms ben ik te persoonlijk en vergis ik mij in johannes, mn antwoord is altijd hetzelfde dan wel in zijn geheel in orde, totaal geopenbaard in dubbele wegen..? 2 boeken is voldoende. de rest gaat voort ik ook.

maar je komt niet als eentje de wereld in en ik ben niet van de new christ of church of church of christ want daar ben ik niet welkom met mijn wonderren. of ze daar iets om individueen verder geven weet ik niet.

wel ken ik het eeuwig durende wonder, de genade komt ooit wel............. tevens de rest zit er bij.

ken je samuel 2:18;18. en mijn verstand wil hier wel verdergaan maar ik ben absoluut niet goed in discussieren ;)
'who ever ever existed you are at least equal to too'

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: het begrip individueel.

Berichtdoor Marnix » 18 okt 2013 12:37

Ik ben bang dat ik moet stellen dat je ook niet zo goed bent in het verwoorden van wat je wil zeggen. Je reacties zijn voor mij (en ik denk de meesten hier) een onbegrijpelijke brei van woorden en zinnen waar geen enkele lijn in zit. Het is daarom nauwelijks mogelijk of onmogelijk om hier iets zinnigs op te zeggen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
steintje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 okt 2013 15:36

Re: het begrip individueel.

Berichtdoor steintje » 19 okt 2013 17:35

ik zal mjn best doen kort en krachtig te zijn.

geloof jij in jezus terugkeer in universele zin of echt als een persoon, individu?

(ik wil niet aanbeden worden hoor maar gewoon de waarheid boven tafel. en ik weet wel dat ik net op dit forum ben maar ik leer jullie graag beter kennen en jullie mij mischien.

maar ik geloof in het individualsime voel de gaten en mn handen en voeten en accetpteer geen fabels...
'who ever ever existed you are at least equal to too'

Gebruikersavatar
steintje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 okt 2013 15:36

Re: het begrip individueel.

Berichtdoor steintje » 19 okt 2013 17:37

toevoeging (ik ben geen trol en hoop niet verbannen te worden en zal mijn best doen. verer ben ik sterk geloofin het sterven met en opstaan met)
'who ever ever existed you are at least equal to too'

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: het begrip individueel.

Berichtdoor Pcrtje » 19 okt 2013 17:40

steintje schreef:geloof jij in jezus terugkeer in universele zin of echt als een persoon, individu?
Wat is het verschil?
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
Kvinna
Sergeant
Sergeant
Berichten: 378
Lid geworden op: 22 nov 2012 13:08

Re: het begrip individueel.

Berichtdoor Kvinna » 19 okt 2013 17:51

Was er pas ook al niet zo'n warrige schrijver?

Gebruikersavatar
steintje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 okt 2013 15:36

Re: het begrip individueel.

Berichtdoor steintje » 19 okt 2013 18:12

geloof jij in jezus terugkeer in universele zin of echt als een persoon, individu?>>> Wat is het verschil

individuele zin is dat er echt een persoon nu is.. en niet een teren van een dode en daar alles aan ophangen dat heet een zondebok. denk aan azazal.

ik besta echt wel hoor en heb de god van israel gezien leef op aarde..(deutero) en bid soms ook met christus.

dus een zoon van god als enigste..mens, nee ik zou voor je sterven en het voelen. egoistisch ben ik niet.

.genoeg uitgelegt?
'who ever ever existed you are at least equal to too'

Gebruikersavatar
steintje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 okt 2013 15:36

Re: het begrip individueel.

Berichtdoor steintje » 19 okt 2013 18:13

Kvinna schreef:Was er pas ook al niet zo'n warrige schrijver?



sorry dat heet ziekte jasaja heeft het daar ook over..
'who ever ever existed you are at least equal to too'


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 115 gasten