Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 25 aug 2014 19:53

ajl schreef:Vervelend evelien!

@ saskia wij hebben een fijne vakantie gehad, dank je! Kids vonden het geweldig. H was woest dat wij naar huis gingen, terwijl het best fris was en ook nog wel aardig wat regen.
Ben wel uitgerust, moet ook wel, want ik word vrijdag geopereerd en moet 6 dagen blijven :?


Hadden jullie gekampeerd? Dus voor herhaling vatbaar? ;-)
Poeh eej, 6 dagen blijven. Sterkte.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 25 aug 2014 19:59

Wij hadden een stacaravan. Gelukkig wel, want verschillende tenten stonden onder water. Stacaravan was niet groot, dus eigenlijk de hele dag buiten. Beetje jammer voor de jongste, want hij in weinig kruipen. Buiten te modderig en binnen te klei. Ach in de draagzak vond hij het ook fijn. De rest vond het geweldig.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 aug 2014 20:20

Dippie schreef:
Waarom anders arme kinderen in die klas? Ze zitten toch niet alleen op school om te spelen? En ze hebben 6 weken vakantie gehad. Ik vind het niet meer dan normaal dat ze dan weer lekker werkjes gaan maken..De juf hoeft toch niet nog een week alleen spelen in te lassen? Snap dat niet zo goed..



je vergeet dat het een groep 1 is. Kinderen die dus voor het EERST naar de basisschool gaan (op een paar na die al paar maand in groep 0 zaten) .. Dan mogen ze toch even rustig wennen aan het feit dat ze elke dag nu naar school moeten. dat is al spannend genoeg

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 25 aug 2014 20:23

Fijn dat het leuk was ajl! En 6 dagen blijven, wow, heftige operatie dan ook waarschijnlijk. Hoe doe je het met de kids?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor juffiejuf » 25 aug 2014 20:55

@ ajl; waar moet je aan geopereerd worden? Je man die dagen thuis? Veel sterkte!! Fijn dat de vakantie wel geslaagd was!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 aug 2014 07:09

sterkte ajl!


Manoël zou vandaag naar school.. Gewoon weer een ochtend proberen.. Maar helaas.. Gisteravond had hij ineens 39 graden koorts en vannacht weer waterdunne diarree.. Dus helaas weer een dagje thuis, niet echt bevorderlijk voor het wenproces, ben bang dat we straks weer overnieuw moeten beginnen..

Van de 7 dagen school, is hij er nu 4 heen geweest.. het begint goed :roll:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 26 aug 2014 07:15

Bah wat balen TJ :( Zeker nu hij op school zit, als ze nog elke dag thuis zijn is ziek zijn niet leuk, maar in mijn idee altijd minder vervelend dan wanneer ze naar school gaan.
Jurian is begin dit jaar een week ziek geweest, en hij had, zelfs in groep 2, al van alles gemist, werkjes werden gestart en de week erna afgemaakt, maarja, als je er al niet mee begonnen bent, lukt afmaken ook niet. Wel jammer. Maar je kunt er niks aan doen. Beterschap!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 aug 2014 07:28

ja precies. Vrijdag ging eindelijk het brengen goed, geen gehuil.. en nu is hij er weer helemaal uit, dus ik hoop echt dat hij morgen naar school kan en dat het dan goed gaat..

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 26 aug 2014 07:28

Ik heb H het eerste jaar heel vaak de woensdag en/of de vrijdag thuisgehouden. In het begin was hij vreselijk moe en stopte ik hem om 11 uur gewoon in bed en later liep het tegen het einde van mijn zwangerschap en vond ik het zelf pittig met halen en brengen en gingen wij gezamelijk slapen. Hij heeft er geen hinder van ondervonden. Zijn zus daarentegen heb ik eigenlijk nooit thuisgehouden. Zij had het niet nodig en gaat fuitend naar school.

Tja, 6 dagen blijven is niet leuk en handig. Ik zie er ook als een berg tegenop. Manlief is deze week nog gewoon thuis, maar moet volgende week werken. De oudsten moeten dan ook naar school. Gelukkig komt mijn schoonmoeder in huis zodat manlief kan gaan en staan zoals hij wil. Wel apart, iedereen vraagt of hij het redt met 4 en koken en boodschappen. Het huishouden laat hij waarschijnlijk grotendeels wel liggen. Terwijl als hij een paar dagen voor zijn werk weg is, alles gewoon doordraait, zonder hulptroepen.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 26 aug 2014 07:53

Haha, apart is dat he, alsof mannen dat niet kunnen.
Hier is het een beetje andersom, ik ben nu een weekje alleen, en door mijn zwangerschap vraagt men zich ook af of ik dat wel red. Dat verbaast me enorm, waarom zou het nu ik zwanger ben, wat nu weer prima gaat, niet alleen kunnen zijn een weekje, terwijl dat anders, als ik niet zwanger ben, wel zou lukken? Want dan vraagt niemand er naar of het wel lukt :D

Sterkte alvast!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor meribel » 26 aug 2014 08:16

heel veel sterkte ajl!

na die 6 dagen ziekenhuis zal je dan ook wel niet meteen weer de oude zijn, lijkt me.

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Stip » 26 aug 2014 16:19

Sterkte ajl! Inderdaad, na die 6 weken ben je vast niet helemaal de oude.

Hier een meisje wat echt niet kan wachten om naar school te mogen, maar ze moet nog wachten tot eind oktober.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor liefie » 26 aug 2014 16:46

Sterkte AJL! Heftig hoor voor jullie als gezin...

Wat is het ineens koud... Ik ben volop winterkleding aan het inslaan jullie ook al? Ben vandaag goed geslaagd bij de V&D voor Nina erg leuke meisjes kleding.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 26 aug 2014 17:21

Ja, het is opeens echt nodig, wel jammer.
Voor beide kids had ik al aardig wat in de sale van vorige winter en van deze zomer gehaald. Alleen nog geen shirtjes, daar ga ik morgen voor op pad. Schoenen heb ik voor beiden pas in de zomeruitverkoop gekocht, hoge sneakers voor Jurian en bontgevoerde laarsjes voor Frederiek (ja, dat was echt zomeruitverkoop, bizar ;) ). Jassen vorig jaar in de wintersale, en gelukkig weer goedgegokt qua maat :)

Stip, sneu is dat he, dat ze nog zo lang moeten wachten dan, als ze er aan toe zijn.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 26 aug 2014 17:36

Morgen word het 20 graden :wink: Maar S. heeft ook al t shirt met lange mouw aan.
Onze zoon heeft een groei spurt gemaakt, ben blij dat ik geen kleding in de sale van vorig jaar gekocht heb. Want ik zou toen echt niet weten wat voor maat hij nu zou hebben.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten