Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Em. » 05 mar 2014 13:06

@ TJ: veel sterkte voor jullie, zo heftig allemaal en zo lang wachten!

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor johannes1 » 06 mar 2014 12:50

Onze zoon zit nu in de ja / nee fase.

Kom je uit bed? Nee. Oke dan gaat papa weer! Toch uit bed. Wil je hem pakken, nee in bed liggen, oke dan gaat papa weer, toch uit bed :mrgreen:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 06 mar 2014 12:59

Leuke fase he ;)
Tot het niet meer werkt.
'Frederiek, we gaan, kom.'
'Nee ik ga niet mee.'
'Oke, dan ga ik alleen.'
'Oke, doei, ik blijf wel alleen thuis,'

Hmm, en da's niet de bedoeling ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 06 mar 2014 13:02

Klopt inderdaad, ik zat pas ook al met de andere 3 in de auto en hij bleef in huis spelen met de blokken. Toen toch maar krijsend onder mijn arm meegenomen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 06 mar 2014 13:06

:lol: Hier is het vooral de Ja favoriet.

Het is ook zo grappig als hij "papa" roept en ik antwoord met: ja?. Zegt hij Nee, papa. :wink:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Boerin » 06 mar 2014 13:25

Die van mij was aan het klagen dat ie mee moest naar de dierentuin. Ja ehhh we zijn de hele week al buiten, ik wil binnen zitten en tv kijken. Was wel handig toen ik nog getrouwd was, dan kon je z'n broertje meenemen naar de kinderboerderij en bleef hij kastje kijken thuis bij z'n pa, ook al zo'n lekker uitgaanstype not. Toch vindt ie het wel leuk als ik 'm verplicht mee naar buiten heb gesjord.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 06 mar 2014 13:31

Die van mij wil absoluut niet binnen spelen, die zou het liefst vanuit z'n bed naar buiten gaan en de hele dag buiten spelen. Die vind het maar niks binnen. :wink:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 06 mar 2014 13:59

Buiten spelen moet ik ze soms ook toe verplichten, als ze samen zijn gaat het nog wel, maar alleen doen ze het al helemaal niet. Terwijl we nu zoveel ruimte hebben buiten. Straks als het lekkerder weer is ga ik zelf ook sneller buiten zitten, dus dan gaan ze waarschijnlijk wel. Frederiek krijgt een trampoline voor haar verjaardag, en ook de glijbaan en zandbak komen er straks weer te staan, dan zullen ze wel sneller naar buiten gaan hoop ik.
Maarja, nu hebben ze nog genoeg te ontdekken in de nieuwe speelkamer, dat wordt vanzelf saai, dus dan willen ze vast wel buiten spelen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 06 mar 2014 14:02

Hier ook geen binnenspeelkinderen. Zelfs als het pijpenstelen regent willen ze nog naar buiten. In het weekend wil ik dat ze nog voor dag en dauw buiten zijn ivm buren die willen uitslapen, maar dat is afzien voor ze. Eigenlijk spelen ze buiten totdat ze gaan slapen. Vorige week heeft J al de hele dag in een natte zandbak gezeten om moddertaartjes te bakken en de oudste twee spelen nu buiten het hek met ballen etc. J ontsnapt ook regelmatig.

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor johannes1 » 06 mar 2014 15:21

MissF schreef:Leuke fase he ;)
Tot het niet meer werkt.
'Frederiek, we gaan, kom.'
'Nee ik ga niet mee.'
'Oke, dan ga ik alleen.'
'Oke, doei, ik blijf wel alleen thuis,'

Hmm, en da's niet de bedoeling ;)

Hij is 2, daar denkt hij nu nog niet aan :D
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 06 mar 2014 16:55

Dat komt dan vast ook binnenkort, die van mij is ook 2 ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor liefie » 06 mar 2014 17:31

Heel herkenbaar Nina vind het ook niet erg als ik weg loop in een winkel etc als ze niet mee wilt... Jammer maar ja wat doe je er aan haha.
Nina moet van mij wel altijd in het winkelwagentje met een klein karretje of mandje gaat opzich goed tot we bij de kassa zijn dan gaat ze ineens heel hard weg rennen echt niet handig...
Af en toe probeer ik het weer een keer... Zonder suc6 dan maar als een klein meisje in de wagen...

Dit weer is echt HEERLIJK echt genieten zo buiten... Aanstaande zaterdag gaan we voor een speelhuisje met glijbaan kijken voor in de tuin.

Nina zit echt in de fase... Dat is mijn papa dat is mijn mama dat is mijn tante moon echt met alles pfff soms best vermoeiend.
Een echte peuterpuber met driftbuien hebben wij echt niet (had ik wel verwacht) Wie weet komt het nog :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 06 mar 2014 17:48

k Ben blij dat S. niet weg rent als ik boodschappen ga doen. Hij kan wel erg dromerig zijn en loopt dat onbewust een stuk verder en soms uit het zicht.
Pas gingen we weg bij de kerk en we stonden met onze auto op een groot parkeerplaats (wat bijna leeg was) en hij was lopen en rennen en wij roepen hem dat we naar huis gaan. Maar hij gaf er geen gehoor aan. Ik stap in de auto start de auto en m'n man gaat naast me zitten en S. ziet dat en hij denkt dat wij weg rijden. :oops: Toen wilde hij toch wel graag met ons mee ;-).

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Saskia » 06 mar 2014 18:14

Lastig he, die kinderen die niet mee willen. R loopt niet weg, maar die blijft stug staan waar ze staat, Ze zet af en toe een ministapje vooruit, zo van: ik kom heus wel, waar maak je je druk om :wink:

Ze is ook graag buiten, hoewel ze niet heel veel speelt ofzo, ze zit liever op d'r gat in het grind steentjes te tellen. Iedere keer 3,4,5, en dan weer opnieuw. Daar is ze dus wel even zoet mee :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 06 mar 2014 18:49

Ook heerlijk toch Saskia? hier ook 1 die door de tuin struint met van alles en nog wat. En het liefst in de weer is met diertjes etc.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten