Tijdens een preek hoorde ik dat het beter is om voordat je naar de kerk gaat eerst iedere zonde te beleiden, zodat het woord en de preek kan landen in je hart.
Wat is jullie kijk?
Moderator: Moderafo's
beter kan je elke zonde belijden zodra je je van die zonde bewust wordt.doorgeloof schreef:Tijdens een preek hoorde ik dat het beter is om voordat je naar de kerk gaat eerst iedere zonde te beleiden, zodat het woord en de preek kan landen in je hart.
Wat is jullie kijk?
doorgeloof schreef:Tijdens een preek hoorde ik dat het beter is om voordat je naar de kerk gaat eerst iedere zonde te beleiden, zodat het woord en de preek kan landen in je hart.
Wat is jullie kijk?
Matthea schreef:Je kunt tijdens de dienst ook zonde doen in bijv. je gedachten, dus dan blijf je bezig.
doorgeloof schreef:Tijdens een preek hoorde ik dat het beter is om voordat je naar de kerk gaat eerst iedere zonde te beleiden, zodat het woord en de preek kan landen in je hart.
Wat is jullie kijk?
Tijdens een preek hoorde ik dat het beter is om voordat je naar de kerk gaat eerst iedere zonde te beleiden, zodat het woord en de preek kan landen in je hart.
Bambi schreef:Psalm 139:23 Doorgrond mij, o God! en ken mijn hart; beproef mij, en ken mijn gedachten.
24 En zie, of bij mij een schadelijke weg zij; en leid mij op den eeuwigen weg.
Jvslooten schreef:Kan of mag ''want dan blijf je bezig'' óóit een geldig argument zijn om iets niet te doen wat God van je vraagt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten