Zwanger deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Sterretje » 02 mei 2014 22:03

@liefie: redelijk;-)
De kids doen het goed. Eentje 1500 gram en de ander 1700 gram terwijl 1400 nu het gemiddelde was voor een kind. Dus... mocht ik vanmorgen glucose laten testen maar er kwam helemaal niets uit en de kids zijn w.s. gewoon erg goed aan het groeien. Maar de zwaarste loopt twee weken voor en dat is niet helemaal de bedoeling. Volgende week extra biometrie om te kijken hoe het exact zit. Ach... liever dit dan te kleine kindjes denk ik maar zo :-oo
Time flies when you have none!

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Haai » 03 mei 2014 19:25

Zo, dat zijn flinkerds, sterretje! Hoeveel weken ben je nu eigenlijk?

Hier vandaag een vervelend dagje... Viel vanmorgen van boven naar beneden van de zoldertrap (waarbij er nog een pot verf over de nieuwe vloerbedekking ging..), dus ik heb de rest van de dag in het ziekenhuis aan de ctg doorgebracht. Gelukkig lijkt met uk alles in orde, ik ben alleen lekker bont en blauw en weet nu dus helemaal bijna niet meer hoe ik me bewegen moet. We hopen maar dat uk in ieder geval blijft zitten tot dit weer een beetje weggetrokken is, want bevallen met zo'n pijnlijk achterste wordt wel heel lastig ben ik bang :wink:

@liefie; hoe is het ondertussen met de misselijkheid?

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor ajl » 03 mei 2014 20:57

O haai! wat schrikken! Jammer van de vloerbedekking, maar liever dat kapot dan jullie. Fijn dat het met ukkie goed gaat. Hoe lang moet je nog?

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Haai » 03 mei 2014 21:04

Ben vandaag precies 36 weken.
We hebben met terpentine de vloerbedekking weer redelijk schoon gekregen gelukkig. Er zit nu alleen een mooie bobbel in, vloerbedekking kan blijkbaar niet zo goed tegen terpentine 8-[

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor ajl » 03 mei 2014 21:14

Toch wel jammer van de vloerbedekking. En als je het nu wat nat maakt , met water en bv groene zeep wordt het dan minder? Of is de schade al aangericht?

Vervelend hoor voor jou. En je bent lichamelijk al veel sneller uit balans die laatste weken. Ik ben tijdens mijn zwangerschap van C ook zo gevallen door gladheid ( 3 weken voordat zij geboren werd). Ik ging ook onderuit en mijn been en billen deden toen zo zeer...vreselijk.
Sterkte!

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor LeChat » 04 mei 2014 15:22

Oei, haai! Dat zal schrikken geweest zijn!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor jeepeecee » 04 mei 2014 21:17

Oei zeg, dat is schrikken. Fijn dat alles wel goed is met de kleine. Inderdaad balen van de vloerbedekking, maar beter die dan jullie.
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor liefie » 05 mei 2014 10:34

Sterretje Fijn dat de kindjes het zo goed doen! Blijf je nog lang werken?

Haai dat is schrikken :shock: en pijnlijk lijkt mij... Gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen. En je vloerbedekking zou ik opgeven bij de verzekering.

Hier gaat het een stuk beter snap niet hoe ik die weken doorgekomen ben haha. Misselijkheid is niet meer 24 uur maar met vlagen verspreid over de dag. Dat is een stuk beter te doen.
Ik heb wel regelmatig harde buiken ken ik niet van bij Nina toen heb ik er 1 gehad in 38 weken.
Voor de rest zijn we volop in huis bezig we schuiven allemaal een slaapkamer op en wil overal wel een nieuw behang. Onze kamer wordt de babykamer die is nu grijs dat laten we zo en dan doen we het verder inrichten met mintgroen ik heb voor mijn verjaardag al een deken gehad van koeka (mintgroen) staat erg mooi bij elkaar.

Nina is er wel heel erg mee bezig zo grappig wat ze allemaal verteld en vraagt over de baby. Ben wel heel benieuwd hoe ze gaat reageren als de baby er beleven en welzijn eenmaal is.
Ze is wel helemaal weg van baby's op het KDV is ze er ook super lief voor.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Evelien » 05 mei 2014 10:42

@Haai, idd. schrikken zeg en au au. Hoe gaat het nu met de pijn? En wat balen van de vloerbedekking.

@Liefie, balen van die misselijkheid gelukkig dat het nu wat beter gaat. Leuk om weer even wat anders te doen met de kamers he. Krijgt Nina een hele nieuwe kamer?

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor liefie » 05 mei 2014 10:44

Ja heel leuk ik hou van veranderen :lol: Arnold vind het wat minder die is nu heel de woonkamer aan het schilderen haha.
Ja Nina krijgt een hele nieuwe kamer mijn zwager timmert de kamer af en dan kunnen wij hem helemaal schilderen/inrichten.

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Sterretje » 05 mei 2014 11:21

@ Haai: wat schrikken meid. Succes verder! En bel even de verzekering, geef door wat er is gebeurd, dan krijg je nieuwe vloerbedekking. Je kunt dan vragen of het na de geboorte gelegd mag worden maar dan weten ze er van. Het is jammer van de bobbel, kun je beter nieuwe hebben!

Ben nu 31ste week. Ik blijf werken zolang ik me goed voel;-) Officieel heb ik verlof vanaf 28 weken, dus als ik het zat ben kan ik gewoon gaan :mrgreen:
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Duschka » 05 mei 2014 16:12

@Haai
Wat een schrik. Fijn dat het met jullie verder goed gaat, maar toch balen van de vloerbedekking!

@Liefie
Sterkte met de "klusserij". Fijn dat de misselijkheid aan 't afnemen is. Hopen dat het vlug helemaal verdwenen is!

@Sterretje
Je kunt al een beetje gaan aftellen. Fijn dat 't allemaal goed gaat met de 2-ling!
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Bumba » 05 mei 2014 19:51

JPC: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Irene!

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Haai » 05 mei 2014 21:06

@liefie: Da's een goeie, ik ga de verzekering eens bellen of dit er ook onder valt!

Het valt met de pijn gelukkig nog mee, beetje stijfjes en zitten/van houding veranderen valt niet helemaal mee (zeker niet icm bekken..), maar ik had erger verwacht.

@liefie: zo, heel wat te doen bij jullie dus nog! Hier hebben we ook wel een aantal dingen aangepakt: babykamer moest sowieso gebeuren, en onze kamer hebben we ook gedaan. Verder dus nieuwe vloerbedekking op de hele bovenverdieping, en de boel daar geschilderd. Het meeste is nu gelukkig wel gedaan.
@sterretje: moet er bij jullie in huis nog veel aangepast worden om 2 ukken te kunnen bergen?

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor jamillah » 05 mei 2014 21:47

Bumba schreef:JPC: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Irene!


Ja ook van mij :D


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten

cron