Zwanger deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor MissF » 29 jul 2014 07:46

Nou, roep maar dan ;) want een paar van jullie jongensnamen zou ik ook zo kunnen kiezen (je oudste en jongste, maar die vindt mijn man niet geweldig, die van je dochter heeft trouwens ook op mijn lijstje gestaan, maar ook niet tot de top 1 doorgedrongen doordat man het toch niet wilde ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor ajl » 29 jul 2014 07:59

Wij hebben heel lang nagedacht over Karel en nog steeds vinden wij dat een geweldige naam. Als ik deze naam tegen iemand anders noem, kijkt die persoon verbijsterd en vindt de naam echt helemaal niets. Wij blijven het geweldig vinden.
Verder vind ik Friso ook heel leuk. Voor ons viel die naam af, omdat wij dan weer een naam hebben die eindigt op een o en dat vond ik niet zo leuk staan. Misschien een vreemde reden, maar het voelde daarom niet goed. Olivier en Wouter en Hidde vond ik ook erg leuk.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor liefie » 29 jul 2014 09:33

Namen vinden wij ook erg lastig... Vooral meisjes namen Nina staat bij ons gewoon op 1 en voor de rest hebben we nog wel wat meisjes namen maar die zijn best de ''kak'' kant op :lol: En wij zijn meer van de korte namen.
En voelt niet 100% goed.

Nu hebben we besloten welke meisjes naam het wordt ben benieuwd wat voor reacties we erop krijgen :shock: :D
Maar goed wij zijn gewoon van de makkelijke namen.

Jongens naam hebben we er 3 die we heel leuk vinden en best wat op elkaar lijken daar hebben we er nu ook 1 van gekozen.

Voor de rest gaat het nog steeds erg goed alleen met slapen heel veel last van mijn schaambot zeer vervelend slaap al met een kussen tussen mijn knieen helpt wel iets gelukkig.
Voor de rest veel aan het werk en druk aan het klussen nog steeds hebben alle 4 de slaapkamers helemaal opgeknapt alleen de babykamer moet nog even gedaan worden.
De babykamer wordt grijs met mintgroen... Gelukkig ligt er al een goede vloer en 1 muur waar behang op zit past er ook goed bij dus dat is fijn.
Vanmiddag ga ik even alle spullen uit die kamer slepen en alvast maar schilderen.
Dan zijn we deze week helemaal klaar boven zo fijn gevoel! Dan gaan we beneden weer verder met alle deuren/kozijnen schilderen :D


Vrijdag morgen weer op controle bij de VK en over 2 weken een groeiecho...
Ons kindje ligt al vanaf dat ik het voel 90% van de tijd in stuit ''baal'' ik wel van hopelijk blijft dat niet zo...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor ajl » 29 jul 2014 11:01

Meisjesnamen vonden heel moeilijk, omdat de namen die wij hadden totaal niet pasten bij de jongensnamen. Manlief vond bv Sien en Pleun ook geweldige namen. Ik ook, maar paste voor mijn gevoel niet bij de jongensnamen. Al passen die namen wel weer heel goed bij Karel.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor liefie » 29 jul 2014 11:31

Sien vind ik ook erg leuk! Zo heet mijn oma.. Maar mijn man vind dat geen leuke naam. Fien of Fiene vind ik ook leuk maar mijn man niet haha.

Maar goed wij blijven nu bij onze keuzes geeft wel rust.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Jannoek » 29 jul 2014 12:55

Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

volgens mij hebben we echt dezelfde namen smaak ajl ;-) Hidde, Hugo en Friso stonden hier ook op de lijst ;-). vooral over Friso erg lang getwijfeld, maar dan twee F's en in onze kerk zit ook een Friso. maar 5 weken na onze J werd er nog een J geboren, haha.

Ik vind Valentijn ook erg leuk, maar die viel af omdat ik rond valentijnsdag uitgerekend was ;-)

Meisjesnaam waren we bij F wel over uit, maar die viel de tweede keer af en ook nooit het wauw gevoel gekregen bij een meisjesnaam, al denkt mn man daar anders over. ;-)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor MissF » 29 jul 2014 13:10

Grappig, Fien(e) stond ook bovenaan mijn lijstje, maar mijn man wil dat ook niet. Nu zou ik het ook niet meer doen, we hebben al een F :)

Vorige keer hadden we de meisjesnaam met 4 weken al, ze zou Suze (of Suus) heten. Tot we met de 20 weken echo zagen dat het echt een meisje was, en toen zeiden we bijna tegelijk: neejoh, ze is helemaal geen Suze. Haha, en toen is het Frederiek geworden, en dat was meteen perfect :D

Dus wie weet verandert de meisjesnaam nu wel weer als we echt een dochter verwachten, het kan bij ons alle kanten op :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor ajl » 29 jul 2014 13:19

Haha, wij hadden de laatste keer ook Suze. Alleen kwam hij toen in beeld en toen zeiden wij tegelijk; 'dit is geen meisje'. Het was echt een jongenskoppie. De jongensnaam stond toen ook al vast.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Jannoek » 29 jul 2014 16:59

haha grappig, suze stond ook op ons lijstje :) maar manlief wil pas na de 20wk nadenken over een naam, dus we hebben nooit serieus over een meisjesnaam verder hoeven denken, want beide keren was het enorm duidelijk een jochie ;-)

Lidia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 457
Lid geworden op: 08 sep 2009 12:15
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Lidia » 29 jul 2014 20:19

Afgelopen nacht is onze zoon Daniël geboren. We zijn heel blij met dit prachtige jongetje en God dankbaar dat het allemaal voorspoedig verlopen is.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor lammetje » 29 jul 2014 20:27

Gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is gegaan. Hoe vind de grote zus het? Geniet ervan!

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Memmem » 29 jul 2014 20:28

Lidia, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet lekker van hem! Gods zegen toegewenst bij de opvoeding van jullie kinderen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 jul 2014 20:29

Gefeliciteerd!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Evelien » 29 jul 2014 20:41

@Lidia, gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie naam.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Haai » 29 jul 2014 20:44

Gefeliciteerd met jullie zoon! Van harte Gods zegen toegewenst bij zijn opvoeding.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten