Zwanger deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Jannoek » 03 sep 2013 17:24

Wat een plaatje AG, prachtig!
Fijn dat het zo goed gaat!

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Em. » 03 sep 2013 17:52

Fijn dat het goed gaat! Leuk kaartje AG! Geniet ervan!

Iemand verder nog tips voor slaapproblemen? Hier gaat het nl. matig op het moment, k heb sinds een paar weken forse slaapproblemen. Dwz ik val gewoon niet in slaap en wordt om de haverklap wakker. Nu vind ik dat laatste niet zo erg, als ik dan maar weer in slaap val. Gisternacht eigenlijk niet geslapen, vannacht een uur of 3 denk ik. Heb op advies van verloskundige valeriaan gebruikt, dat leek vorige week wel wat te doen (dwz dat ik dan 4 a 5 uur sliep), maar nu is het weer niets. Ik moet zeggen dat ik inmiddels redelijk uitgeput begin te raken. Morgen maar even overleggen met de verloskundige, dan moet ik er toch heen.
Ik zal blij zijn als het zover is, maar het kan met een beetje pech nog wel 4,5 week duren... Met de kleine gaat het gelukkig goed, en dat is het belangrijkste.
Maar het is toch wel heftig wat gebrek aan slaap met je doet, voordeel is wel (ik herken het ook wel van mijn vorige zwangerschap): na de bevalling kan ik weer slapen en ik teken voor de gebroken nachten waarin ik alleen maar even hoef te voeden en daarna weer kan slapen :). Dat vooruitzicht is wel fijn.

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor LauraC » 03 sep 2013 19:03

Wat een mooi kaartje AG, fijn dat alles goed gaat ook.

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor jamillah » 03 sep 2013 19:13

Van harte gefeliciteerd met Vera AG!

Maar kraamzorg overbodig, dat heb ik nog nooit gehoord.. Zou er maar lekker van genieten, straks mag je t allemaal weer zelf doen.. Ik liet me heeeerlijk verwennen, mag best een paar keer in je leven :mrgreen:

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor jeepeecee » 04 sep 2013 07:45

Gefeliciteerd ag! Leuke naam en kaartje.
Afbeelding

nelly
Verkenner
Verkenner
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 mei 2007 13:39

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor nelly » 04 sep 2013 09:50

hoi,
hier is maandagavond een meisje geboren. alles is goed,en na zware bevalling nu genieten :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
parkiet
Kapitein
Kapitein
Berichten: 841
Lid geworden op: 30 jan 2003 20:44
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor parkiet » 04 sep 2013 10:04

Em. schreef:Fijn dat het goed gaat! Leuk kaartje AG! Geniet ervan!

Iemand verder nog tips voor slaapproblemen? Hier gaat het nl. matig op het moment, k heb sinds een paar weken forse slaapproblemen. Dwz ik val gewoon niet in slaap en wordt om de haverklap wakker. Nu vind ik dat laatste niet zo erg, als ik dan maar weer in slaap val. Gisternacht eigenlijk niet geslapen, vannacht een uur of 3 denk ik. Heb op advies van verloskundige valeriaan gebruikt, dat leek vorige week wel wat te doen (dwz dat ik dan 4 a 5 uur sliep), maar nu is het weer niets. Ik moet zeggen dat ik inmiddels redelijk uitgeput begin te raken. Morgen maar even overleggen met de verloskundige, dan moet ik er toch heen.
Ik zal blij zijn als het zover is, maar het kan met een beetje pech nog wel 4,5 week duren... Met de kleine gaat het gelukkig goed, en dat is het belangrijkste.
Maar het is toch wel heftig wat gebrek aan slaap met je doet, voordeel is wel (ik herken het ook wel van mijn vorige zwangerschap): na de bevalling kan ik weer slapen en ik teken voor de gebroken nachten waarin ik alleen maar even hoef te voeden en daarna weer kan slapen :). Dat vooruitzicht is wel fijn.


Hier ook slaapproblemen. Voor de zwangerschap af en toe ook al gehad, en nu helaas weer aan de orde van de dag. Tips die ik al kreeg: kruidenthee (je hebt speciale 'slaap lekker' thee, maar je kunt ook lavendelthee of kamillethee nemen), banaan, warme melk. Die laatste twee zit de stof tryptofaan in, wat je zou helpen om beter in slaap te vallen.

Nelly, gefeliciteerd!
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Memmem » 04 sep 2013 10:42

Nelly, van harte gefeliciteerd met jullie meisje.
Hoe heet ze of wil je dat liever niet vertellen?

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Acire » 04 sep 2013 11:24

Gefeliciteerd Nelly!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor ajl » 04 sep 2013 12:51

Gefeliciteerd Nelly!

Tja slaapproblemen. Ik heb de laatste weken ook veel wakker gelegen. Ik deed er eigenlijk niets mee, maar ging 's middags slapen. Om de een of andere reden sliep ik dan als een blok.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor LeChat » 04 sep 2013 12:52

Nelly, gefeliciteerd!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Em. » 04 sep 2013 18:13

ajl schreef:Gefeliciteerd Nelly!

Tja slaapproblemen. Ik heb de laatste weken ook veel wakker gelegen. Ik deed er eigenlijk niets mee, maar ging 's middags slapen. Om de een of andere reden sliep ik dan als een blok.



Nelly: van harte gefeliciteerd! Een goede kraamtijd gewenst.

Dank voor de tips, smiddags slapen probeer ik wel, maar werkt helaas niet bij mij :), maar rust er wel een beetje van uit. Verder krijg ik van banaan weer andere problemen ;), maar kruidenthee kan ik idd nog wel proberen. Alle beetjes helpen i.e.g. Ach, gelukkig hoef ik niet zo veel meer en kan ik het rustig aan doen, dus dat doen we dan maar :)

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor liefie » 04 sep 2013 18:39

Nelly gefeliciteerd met jullie dochter!

Slecht slapen tijdens zwangerschap erg herkenbaar begon bij mij
Rond de 20 weken in slaap komen ging opzich nog wel maar vaak om 04.00 al wakker ik ging dan vaak naar beneden beetje internetten enz en in die tijd was ik altijd heel vroeg op kantoor.
Leek ook wel dat ik heel weinig slaap nodig had en ik kon vast wennen aan die gebroken nachten pfff haha

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor jamillah » 04 sep 2013 19:03

Nelly, van harte gefeliciteerd!

Slapen gaat hier tot nu toe prima, ik ga ook niet al te vroeg naar bed dat scheelt :mrgreen:

Vandaag het bed maar eens omhoog gezet. Ik wilde dat zolang mogelijk uitstellen maar manlief kreeg t ineens op zn heupen :shock:

Nog 5 weekjes te gaan :D

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Zwanger deel 14

Berichtdoor Bumba » 04 sep 2013 19:35

Gefeliciteerd Nelly!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten