Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Evelien » 20 jul 2013 12:28

Bij komen? zo warm was het toch ook weer niet? Heerlijk dit weer.
Het is nu echt flink koud, bbrr. Wel even wennen.
De nachten zijn lekker, niet te warm net goed.

Hier een mannetje dat volgende week een paar dagen naar de camping gaat, kamperen bij opa en oma.
Ben benieuwd.

Vanochtend was het 9 uur toen hij wakker werd. :oops:

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor 654321 » 20 jul 2013 12:28

http://www.aldi.nl/aldi_tuintrampoline_ ... _5869.html

Zou dit een goede koop zijn...?
Hoe komen kids op zo'n ding? Zie geen trapje ofzo.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Evelien » 20 jul 2013 12:31

76 cm hoog. Hoe groot zijn je kids? Desnoods zet je er zo'n krukje neer.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 jul 2013 12:36

Hier bij mn ouders een.ikea krukje!

Evelien, M huilt hele dagen met het warme.weer!.zelf.vind.ik het heerlijk, maar omdat hij zo huilt kan.ik nu wel ff bijkomen.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor vpk » 20 jul 2013 13:04

654321 schreef:http://www.aldi.nl/aldi_tuintrampoline_48_5_576_5869.html

Zou dit een goede koop zijn...?
Hoe komen kids op zo'n ding? Zie geen trapje ofzo.


deze hebben wij ook! prima trampoline hoor, ze hebben er al veel plezier van gehad.
huishoudtrapje met 2 treetjes ervoor zetten.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Dippie » 21 jul 2013 14:03

Wat naar TJ! Nu moet je nog langer in spanning zitten! Ik weet helaas van mijn ouders dat die onderzoeken erg slopend zijn en erg lang kunnen duren. Mijn ouders hebben ook dat traject gehad, waar ze uiteindelijk de bevestiging hebben gekregen dat mijn zus idd een stofwisselingsziekte had (ze was toen 8 jaar).

Hier ga ik morgen ook het ziekenhuis bellen. V loopt nu wel, maar ik vind niet dat ze goed loopt. Normaliter moet een kind toch wel steeds beter en steviger gaan lopen (zeker als ze al laat zijn gaan lopen) maar ik twijfel heel erg. Ze valt nog erg veel en loopt echt niet stevig. Ze heeft met 3 maanden een heup-echo gehad waar iets heel kleins op te zien was, maar niets schokkends, maar ik moest wel aan de bel trekken als ik twijfels had als ze ging lopen, dus ik ga vragen of er nog een keer naar gekeken kan worden. Hoop echt dat het niets is, want ze is nu volgens mij al te oud (19 maanden) om er wat aan te doen. Iemand ervaring mee? Op oudere leeftijd dan...
Afbeelding

bakvis
Mineur
Mineur
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jun 2010 15:58

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor bakvis » 21 jul 2013 15:02

@Dippie; onze zoon liep ook wankel, mank leek wel. Veel vallen, etc.
met 20 maanden een echo gehad. Niks verontrustends te zien, is met fysio helemaal goed gekomen. Was een kwestie van speiern die een soort van vast zaten ofzo.
Dus als er niks uit een echo of fotoos komt zou ik dat zeker aanraden!
Pfftt! wat een warmte hé? wel lekker hoor maar de kleine man vind het niet zo fijn, veel huilen, veel willen drinken. 'k geef hem nu maar regelmatig een flesje naast de bv.
De rest van 't kroost heeft dikke pret met de tuinslang en sproeier en een badje.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Dippie » 21 jul 2013 17:02

Dankje bakvis, is alweer een positieve ervaring! Juist omdat ze dat dus zeiden, ga ik maar bellen. Liever dan maar voor niets geweest dan dat ik helemaal te laat erbij ben. De ene keer denk ik weer dat het wel meevalt, ze loopt ook nog niet zo lang, en de andere keer denk ik echt dat het niet goed zit. Andere mensen schijnen ook wat te zien, want de meesten hebben wel wat op te merken over haar loopgedrag...

Pfft...Inderdaad erg warm! Ik kan er niet zo goed tegen hoor ;) Mag van mij wel weer een paar graden koeler, maarjah, we hebben hier volgens mij allemaal lang om gezeurd :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor meribel » 21 jul 2013 18:11

@dippie,

Mijn dochter ging pas lopen met 23 maanden. Cb maakte zich met anderhalf jaar al zorgen dat ze nog billen schoof maar zelf liep ik ook pas met twee en ze was verder prima met andere ontwikkeling als fijne motoriek dus ik maakte me geen zorgen.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Dippie » 21 jul 2013 20:33

meribel schreef:@dippie,

Mijn dochter ging pas lopen met 23 maanden. Cb maakte zich met anderhalf jaar al zorgen dat ze nog billen schoof maar zelf liep ik ook pas met twee en ze was verder prima met andere ontwikkeling als fijne motoriek dus ik maakte me geen zorgen.


Ik maakte me ook geen zorgen dat ze laat ging lopen, ze was met de grove motoriek overal vrij laat mee, dus dat had ik al wel verwacht. Maak me enkel een beetje zorgen om het feit dat ze zo wankel blijft lopen. Verder loopt ze in dr ontwikkeling juist voor op dr leeftijd genootjes op spraak en denk niveau, dus dat zit wel goed ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
parkiet
Kapitein
Kapitein
Berichten: 841
Lid geworden op: 30 jan 2003 20:44
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor parkiet » 21 jul 2013 21:11

Dippie schreef:Wat naar TJ! Nu moet je nog langer in spanning zitten! Ik weet helaas van mijn ouders dat die onderzoeken erg slopend zijn en erg lang kunnen duren. Mijn ouders hebben ook dat traject gehad, waar ze uiteindelijk de bevestiging hebben gekregen dat mijn zus idd een stofwisselingsziekte had (ze was toen 8 jaar).

Hier ga ik morgen ook het ziekenhuis bellen. V loopt nu wel, maar ik vind niet dat ze goed loopt. Normaliter moet een kind toch wel steeds beter en steviger gaan lopen (zeker als ze al laat zijn gaan lopen) maar ik twijfel heel erg. Ze valt nog erg veel en loopt echt niet stevig. Ze heeft met 3 maanden een heup-echo gehad waar iets heel kleins op te zien was, maar niets schokkends, maar ik moest wel aan de bel trekken als ik twijfels had als ze ging lopen, dus ik ga vragen of er nog een keer naar gekeken kan worden. Hoop echt dat het niets is, want ze is nu volgens mij al te oud (19 maanden) om er wat aan te doen. Iemand ervaring mee? Op oudere leeftijd dan...


Onze orthopeed behandelt heupdysplasie met een beugel tot 2 jaar. Een nichtje van mij liep in een ander ziekenhuis, die kreeg na haar tweede verjaardag nog weer een beugel. Dus het kan nog wel...
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Dippie » 22 jul 2013 07:05

Dank je wel parkiet! Al hoop ik natuurlijk echt dat het allemaal niet nodig is!
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Evelien » 22 jul 2013 08:07

Je kan het beter maar voor de zekerheid even laten checken toch? Althans zo zal ik denken.

Hier hadden wij heel lang dat S. nog wel wat loenst. Niet heel heftig en lang. Maar vooral als hij wat moe is en dan ook niet echt elke keer.

S. hebben we gisteren bij m'n ouders op de camping gebracht. Net een smsje van m'n vader dat hij 1 keer wakker is geweest maar vrij snel weer ging slapen en uitgeslapen heeft tot half 9. =D>

Eens kijken wat ik vandaag eens ga doen. 8)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jul 2013 12:16

Heerlijk die vrije tijd evelien!! Met dit weer ook zeker lekker :lol:

sinds gisteravond heeft Manoël 2 enorme blauwe plekken in zijn lies! vanmorgen zaten ze er nog.. de rechter is veranderd.. de linker iets minder blauw geworden.. ik weet niet.. vertrouw het niet.. dus straks huisarts maar weer bellen..

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Evelien » 22 jul 2013 12:54

Heerlijk is dat hoor, :oops: even zonder kind lekker dingen doen waar ik zin in heb.
Maar ik mis hem wel hoor, gigantisch zal blij zijn als ik hem morgenavond weer mag ophalen. 8) :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 56 gasten