Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor juffiejuf » 21 jun 2013 19:00

Moeilijk Petra85! Sterkte!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 jun 2013 20:24

sterkte hoor petra! ook voor jou... en voor komende periode! ze zal gemist worden.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 jun 2013 20:40

sterkte petra!! wat lijkt me dat moeilijk!

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor vpk » 22 jun 2013 13:04

Wat heftig petra...
Hoe ging het met j? Ga je hem meenemen naar de begrafenis?
Sterkte!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor MissF » 22 jun 2013 13:35

Sterkte Petra!

de traktatie van Frederiek is klaar, bedankt voor het idee Haai :D Ik heb alleen als stokje kleurpotloden gebruikt. Pakje voor een euro van de Zeeman, en alle bloemen hebben nu gekleurde steeltjes. Scheelt weer werk ;)
Ze is helemaal blij met haar gekregen winkeltje. En Jurian misschien nog wel meer. Opeens mis ik overal spullen, blijkt het winkeltje vol schoenen te liggen, ook alle tekenspullen zijn er te koop, de duplo en alle boekjes :mrgreen: En wij alles maar weer terugkopen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 jul 2013 13:08

Nog 18 dagen... 8-[ en dan is hopelijk de uitslag er!

Als mensen nu vragen hoe het gaat, dan zeg ik maar eerlijk: Ik weet het niet... 8-[ Hij drinkt nog steeds maar 300-400 ml per dag... Eten gaat ook niet zo goed (maar ja dat ging het voor die tijd ook niet)
Hij speelt nog altijd.. is ook vrolijk.. heeft zijn slechtere momenten.. Vooral in de nacht klaagt hij... alsof hij zich overdag groot houdt en het er in de nacht uitkomt?!

Het is niet dat ik denk van: het is weer mis... maar helemaal goed vind ik het ook niet...

Afwachten maar...

Verder zitten we met Matteo nu ook weer in de molen.. hij ziet flitsen en sinds gister ook "stralen" ... Zijn b12 is nu gecheckt, daar krijgen we morgen de uitslag van..

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor schelpje3 » 01 jul 2013 14:36

trijntjejohanna schreef:Nog 18 dagen... 8-[ en dan is hopelijk de uitslag er!

Als mensen nu vragen hoe het gaat, dan zeg ik maar eerlijk: Ik weet het niet... 8-[ Hij drinkt nog steeds maar 300-400 ml per dag... Eten gaat ook niet zo goed (maar ja dat ging het voor die tijd ook niet)
Hij speelt nog altijd.. is ook vrolijk.. heeft zijn slechtere momenten.. Vooral in de nacht klaagt hij... alsof hij zich overdag groot houdt en het er in de nacht uitkomt?!

Het is niet dat ik denk van: het is weer mis... maar helemaal goed vind ik het ook niet...

Afwachten maar...

Verder zitten we met Matteo nu ook weer in de molen.. hij ziet flitsen en sinds gister ook "stralen" ... Zijn b12 is nu gecheckt, daar krijgen we morgen de uitslag van..

Aura?
Is er bij jullie migraine in de familie?
Mijn zoon had dit al op 7jarige leeftijd! Weinig of geen hoofdpijn.
Ik heb ook meest last van aura's.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 jul 2013 15:02

Nee, geen migraine in de familie.. HIj heeft al langere tijd veel vage klachten... nu checken ze dus zijn b12, omdat dat wel in de familie voorkomt.. als dat het ook niet is, moeten we maar weer verder kijken

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Stip » 02 jul 2013 10:24

Sterkte Petra! Hoe is het gegaan?

Pfff, jullie krijgen het wel te verduren met jullie kids, TJ. Sterkte ermee, hopelijk worden er snel wat onzekerheden weggenomen.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor schelpje3 » 09 jul 2013 13:32

Gelezen in de Longwijzer:

In Nederland komen infecties met parasieten niet vaak meer voor. Dat komt vooral doordat onze leefomgeving in de loop der tijd steeds schoner is geworden. We hebben allemaal een toilet, douchen regelmatig en eten steriel voedsel. Parasieten krijgen daardoor nauwelijks kans meer.

Maar door die schone omgeving is ons afweersysteem ook weinig meer gewend. Het is waarschijnlijk geen toeval dat het aantal mensen met allergisch astma de laatste 40 jaar sterk is toegenomen.
Tot op zeker hoogte missen we de parasieten dus een beetje. Uit onderzoek blijkt dat kinderen die besmet raken met de worm Bilharzia zelden of nooit astma ontwikkelen.

Tjonge... een vieze zandbak is dus nog ergens goed voor. 8-[

Ruth2
Sergeant
Sergeant
Berichten: 307
Lid geworden op: 21 jun 2013 18:43

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Ruth2 » 09 jul 2013 13:43

Voor die wijsheid heb ik geen onderzoeken nodig als je nuchter na denkt weet je dit zelf ook al!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Evelien » 09 jul 2013 13:57

Wat heb ik toch een lekkere zoon met een hoog knuffel gehalte. En wat geniet ik van dit weer.
Hij is momenteel bij m'n schoonouders, ik ben net terug uit het ziekenhuis (onderzoek met een roesje) en ik mis hem nu al. Het is wel even goed dat hij bij m'n schoonouders is want ik ben nog een klein beetje dizzy.
Laatst gewijzigd door Evelien op 17 jul 2013 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor 654321 » 09 jul 2013 19:59

Zijn hier mensen met ervaringen op het gebied van trampolines?

Wij zitten hier over aan het nadenken (hebben genoeg ruimte) maar het is wel prijzig zeg. En eigenlijk lijkt ons ingraven veel mooier, veiliger, makkelijker toegankelijk. Maar wat een werk, dat zien we eigenlijk niet zitten... Zijn er mensen die dat hebben gedaan? Dus toch maar niet doen? Word er veel opgespeeld? Wij twijfelen nogal...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor MissF » 09 jul 2013 20:19

wat een heerlijk mannetje, Evelien!
654321, heb er zelf geen ervaring mee.
Mijn schoonzus heeft er wel 1, met een net eromheen. Zij hebben een enorme tuin, dus verplaatsen hem wel eens. Dat zou voor mij al een argument zijn om hem niet in te graven, als je veel ruimte hebt. Als er maar 1 plek is, kan ingraven natuurlijk wel. Bij mijn schoonzus, waar mijn zoontje 2 a 3 dagen per week is, speelt hij er heel veel op. Bijna altijd als ik hem kom halen zit of springt hij op de trampoline.
Er schijnen wel best wat ongelukken mee te gebeuren. Maar bij hen is er nog nooit iets ernstigs gebeurd in al die jaren.

Nog anderhalve week, dan begint de vakantie. Jurian lijkt er nog niet echt aan toe te zijn. Hij geniet nog wel op school. Vandaag hadden ze met groep 1 en 2 een picknick. Heerlijk weer natuurlijk. En volgende week nog schoolreis. Die is uitgesteld i.v.m. enorm veel zieke kinderen door de mazelen.
en dan volgend schooljaar naar groep 2, hij heeft er zin in gelukkig :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

bakvis
Mineur
Mineur
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jun 2010 15:58

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor bakvis » 09 jul 2013 20:22

Hier sinds 3 jaar een trampoline. met net. Niet ingegraven, in de eerste plaats omdat ik geen idee heb waar ik de grond moet laten, afvoeren is echt mega duur en in de tweede plaats omdat ik het prettig vind om zo nu en dan de tuin te veranderen en nu kan ik 'm zo op een andere plek zetten. Zou niet meer zonder willen hoor! Wij hebben 2 kinderen met ADHD en het is echt een heerlijke energie-kwijtraker. Ze hebben er allemaal ook zoveel lol in! Ik zou zeggen; niet twijfelen, doen! Wij hebben hem bij 'van Cranenbroek' gekocht. Daar zijn ze redelijk betaalbaar. Dan wel die van hun eigen merk; die blijven in de collectie (waardoor je makkelijk een veer, rand, oid kan halen als er iets stuk of versleten is)en heb je goede garantie bij.

Heerlijk...bijna vakantie! Ze zijn het echt zat om naar school te gaan. Ze zijn ook niet meer zo gezellig...herkenbaar?!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 78 gasten