We gaan weer verder met 'het corrigeren van de kids'

Moderator: Moderafo's

. Ze doen echt niet wat geks hoor. Juist door duidelijk/ consequent te zijn weten ze wat wel en niet mag. Dingen die soms wel mogen (met tupperware, pannen, tassen/dozen uit de kelder) vragen ze altijd eerst.
. Ze doen echt niet wat geks hoor. Juist door duidelijk/ consequent te zijn weten ze wat wel en niet mag. Dingen die soms wel mogen (met tupperware, pannen, tassen/dozen uit de kelder) vragen ze altijd eerst.  
  als ze op school zitten. Echt lekker hoor, tis nu gewoon  stilletjes en je hebt tijd om huishouden, opruimacties en verbouwingen af te ronden, ga dus snel weer aan de slag.
 als ze op school zitten. Echt lekker hoor, tis nu gewoon  stilletjes en je hebt tijd om huishouden, opruimacties en verbouwingen af te ronden, ga dus snel weer aan de slag.  

654321 schreef:
Ik vind het niet normaal dat een kind niet in de buggy gaat omdat hij dan gaat krijsen/ schreeuwen. Echt, je kind maakt dan gewoon de dienst uit. De jongste hier is ook echt een pittig kereltje maar in zulke dingen helpt een paar keer duidelijk/ consequent zijn echt!.
paprikameisje2 schreef:
maar wat is dat dan? m kruipt er telkens uit! gewoon telkens, ik ga niet slaan, schreeuwen en ik vind het enorm vervelend als andere mensen zich storen aan mijn kind. (tja... lastig... maar ik vind het zelf ook erg vervelend. )
consequent terugzetten werkt, maar als we stil staan is het weer mis.
 .
. !
! toen ik vertelde dat er bij ons een jochie in bed slaapt van bijna anderhalf jaar en hij nog gewoon 2tot 5 keer per nacht drinkt. Zolang hij daarna gewoon gaat slapen heb ik er geen moeite mee. Als hij gaat klieren zodat ik wakker lig wordt het voor mij te vermoeiend, maar zoals het nu gaat prima. Dat anderen hier niet aan moeten denken en adviseren om hem te laten huilen, daar moet ik niet aan denken.
  toen ik vertelde dat er bij ons een jochie in bed slaapt van bijna anderhalf jaar en hij nog gewoon 2tot 5 keer per nacht drinkt. Zolang hij daarna gewoon gaat slapen heb ik er geen moeite mee. Als hij gaat klieren zodat ik wakker lig wordt het voor mij te vermoeiend, maar zoals het nu gaat prima. Dat anderen hier niet aan moeten denken en adviseren om hem te laten huilen, daar moet ik niet aan denken.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten