Zwemkleding

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Misael
Verkenner
Verkenner

Zwemkleding

Berichtdoor Misael » 08 aug 2012 10:46

Al enige tijd ben ik vanwege mijn geloofsovertuiging op zoek naar verantwoorde zwemkleding waar ik me ook prettig in voel. Via publiciteit in het RD kwam ik bij twee leveranciers in de VS waarvan één niet aansloot bij mijn wensen en de ander enkel levert in de VS en Canada (de eerste misschien ook wel maar dat weet ik niet). Nu ben ik benieuwd of iemand misschien weet waar ik zwemkleding kan kopen die 'gekleed' en 'vlot' is (een winkel ergens in Nederland of een webwinkel, mag ook buiten Nederland). Dat zijn vrij ruime begrippen dus om het te verduidelijken foto's van het setje wat ik heel graag wilde hebben maar dus niet leverbaar was in Nederland én uitverkocht..

Afbeelding

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Misael
Afbeelding

Spons
Generaal
Generaal

Re: Zwemkleding

Berichtdoor Spons » 08 aug 2012 12:47

Wat is er mis met een badpak ? Overigens vindt ik dit best leuke zwemkleding ,

maar wat is je motivatie mbt het geloof , dat je aanstoot met je vrouwelijke rondingen of iemand zou kunnen verleiden ?

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 08 aug 2012 12:48

Spons schreef:Overigens vindt ik dit best leuke zwemkleding?

Ik vind die mevrouw er niet verkeerd uit zien.... Je hebt wel meer te raden op deze manier 8)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 08 aug 2012 13:49

http://www.bonprix.nl/product/badpak-me ... er=Beslist

hoe vind je zoiets...

heb een beetje op islamitische zwemkleding gekeken maar dan kom je op burkinis.... wel erg heftig toch?

Maar jouw keus in USA is wel erg leuk... heb pas iets gelezen over deze zwemkleding. Je kan ook een mailtje doen aan de duggarfamily die dragen ook zwemjurken!

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 08 aug 2012 14:03

pol schreef:http://www.bonprix.nl/product/badpak-met-vorm-effect-cup-f-rozenrood-905781/?typ=PSM&anbieter=Beslist

hoe vind je zoiets...

heb een beetje op islamitische zwemkleding gekeken maar dan kom je op burkinis.... wel erg heftig toch?

Maar jouw keus in USA is wel erg leuk... heb pas iets gelezen over deze zwemkleding. Je kan ook een mailtje doen aan de duggarfamily die dragen ook zwemjurken!

lijkt me een goede tip die website.
ik zie daar badjurkjes op die net zo'n diepe v-hals hebben en zelfde lengte hebben als het voorbeeld van de topic opener.

LIjkt me dat een sport badpak dan beter afkleed http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode ... A4_993720/ zeker rond de borsten

maar goed.uit eindelijk heb je of zoiets of een burkini of gewoon niet zwemmen.

Zelf heb ik geen probleem met wat voor badpak dan ook eerlijk gezegd. Zit in het zwembad over het algemeen in het water dus ach.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 08 aug 2012 14:05

ik weet niet waar je gaat zwemmen, maar je kan bijv. je zwempak aan en als je op het strand zit, doe je er gewoon een jurkje over... en die laatste zijn met bosjes te krijgen!

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 08 aug 2012 14:27

idd, zelf houd ik op het strand eigenlijk altijd een zomerbroek en luchtig blousje aan
maar ik verbrand ook snel, heeft het ook mee te maken.
Maar daar lig ik nooit in badpak

Janvanverweg
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Janvanverweg » 08 aug 2012 14:53

in azie is -voor de kleinere maat- :-oo ook goed spul te krijgen. ook in het zwembad wordt zedigheid nog steeds vrij breed gewaardeerd
There are two kinds of people: those who say to God, "Thy will be done" and those to whom God says, "All right, then, have it your way"

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 aug 2012 14:58

Een (normale) bikini is eigenlijk alleen maar leuk voor jonge meiden en slanke vrouwen met een gladde huid. Een mooi gesneden badpak is toch veel smaakvoller en je ziet er vaak veel beter in uit.
Veel vrouwen hebben probleemzones, zoals buik en billen, het zgn appeltje en peertje en dan is een 2delig badpak echt niet mooi.
En ook wat betreft het bruin worden, wat zo in de belangstelling staat.
Beschermen beschermen en smeren smeren is het devies.
Ik las trouwens dat topless zonnen helemaal uit is! Al zie ik dat op het strand helaas niet.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 08 aug 2012 15:19

http://meanttobemodest.com/

misschien ken je de site... komt ook uit amerika, maar naar leveringsvoorwaarden heb ik niet meer gekeken!

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 08 aug 2012 15:40

een zedig zwemgeklede vrouw is dus helemaal bedekt met jurk op de knie. Wel strak bij de borsten maar geen v-hals.

en hoe zit het eigenlijk met de zedig geklede zwemmende man? Houdt hij zijn t-shirt aan ofzo? OF gaat hij in een wetsuit?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 aug 2012 15:44

meribel schreef:een zedig zwemgeklede vrouw is dus helemaal bedekt met jurk op de knie. Wel strak bij de borsten maar geen v-hals.

en hoe zit het eigenlijk met de zedig geklede zwemmende man? Houdt hij zijn t-shirt aan ofzo? OF gaat hij in een wetsuit?

:lol: Wat dacht je van een gebreid badpak, zoals vroeger? En dan met een koetsje tot ver in zee. :wink:

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 08 aug 2012 16:15

schelpje3 schreef: Wat dacht je van een gebreid badpak, zoals vroeger? En dan met een koetsje tot ver in zee.

:lol: :lol: :lol:

maar even serieus; want het is wel een serieuze vraag van me.
Een man met flinke bierbuik verleidt me niet hoor, maar een mooi wasbordje kijk ik heus graag na.... ( en zou dat minder zondig zijn dan dat een man naar een mooie bil- of borstpartij kijkt? )

Dus lijkt me dat een man ook bedekt over het strand gaat dan toch?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 aug 2012 16:19

meribel schreef:
:lol: :lol: :lol:

maar even serieus; want het is wel een serieuze vraag van me.
Een man met flinke bierbuik verleidt me niet hoor, maar een mooi wasbordje kijk ik heus graag na.... ( en zou dat minder zondig zijn dan dat een man naar een mooie bil- of borstpartij kijkt? )

Dus lijkt me dat een man ook bedekt over het strand gaat dan toch?

Van mij hoeft het niet :mrgreen: Ik krijg geen erotische gedachten bij het zien van een wasbordje.
Ik vind het jammer dat mijn man er niet eentje heeft, maar dat is het dan.
Een man daarentegen is visueler ingesteld en zou mogelijk wel op onjuiste gedachten kunnen komen.
Ik weet niet hoe zondig dit is. Je kijkt en dat is het. Als je er verder geen gedachten bij hebt of verlangens naar, lijkt mij dit niet zondig. Ik kijk bijv. ook wel eens naar prachtig haar bij een andere vrouw, of een mooie gave huid, of ook haar van een man, ja hoor.
Maar begeren, als je dat bij jezelf merkt, staat het licht op oranje.
Maar goed, ik ben wat ouder :wink:

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 08 aug 2012 17:33

schelpje3 schreef:Ik weet niet hoe zondig dit is. Je kijkt en dat is het. Als je er verder geen gedachten bij hebt of verlangens naar, lijkt mij dit niet zondig. Ik kijk bijv. ook wel eens naar prachtig haar bij een andere vrouw, of een mooie gave huid, of ook haar van een man, ja hoor.

ik ben het met je eens hierin.

Maar zelf draag ik ook gewoon een badpak ( standaard ding ) in het zwembad en mijn man een zwembroek. ( wel zo'n lang slobberig ding ipv een speedo maar dat heeft echt niets met ethische overwegingen te maken maar zijn comfort )

maar als je als echtpaar vind dat de vrouw meer bedekt moet, dan vraag ik me gewoon af hoe bloot de man gaat. Ik neem aan dan ook het bovenlijf bedekt?

En ik zag op die laatste website ook héél kleine meisjes al erg bedekt ( overigens ivm zon wel heel handig, scheelt weer insmeren ) maar zouden de broertjes dan wel in een broekje lopen met een blote bovenkant? Ik bedoel, jongens en meisjes van 4 zien er echt nog exact hetzelfde uit van boven.

Terug naar “Archief”