kraamkado!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: kraamkado!

Berichtdoor ajl » 09 aug 2012 13:51

paprikameisje2 schreef:regenlaarsjes vallen wel groot, julia heeft nu 23 aan en maat 26 en marijn heeft 19 aan en heeft nu 21


Dan hebben jouw kinderen kleine voetjes, of de mijne hebben grote voeten :wink: H heeft nu maat 27, dochterlief groeit nu uit maat 24. en J leeft helemaal op grote voet, want die past nu al bijna geen slofjes

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: kraamkado!

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 aug 2012 20:54

marijn is helemaal een klein jongetje, met zijn twee jaar zit hij nog in 80, dat had juul met een jaar. Dus dat scheelt, ze hebben ook geen extreem grote voeten.

Maar vind zelf dat als je naar een schoenwinkel gaat de schoenen altijd groter zijn dan wanneer mensen zelf gaan passen. Laatst sprak ik iemand die zei dat haar kind al een jaar lang maat 22 had en hij was inmiddels bijna drie! nou, zijn voet naast marijn, en daar zat echt wel heel veel verschil in... Dus in de opruiming ging ze overstag om toch eens te kijken bij de schoenwinkel waari k ook altijd met mijn kids heenga, dus toen zat het jongetje opeens in 24/25... hij had eigenlijk een halve maat moeten hebben... dat vind ik altijd wel een verschil.

maar we wijken af! :)

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: kraamkado!

Berichtdoor Funlover » 15 aug 2012 16:25

Hahaha ik eet als ik bij mijn ouderlijk huis ben nog wel eens met mijn kinderbestek gekregen bij de geboorte...
Is gewoon handig :D En ja ik ben ook een beetje nostalgisch....
Heb ook niet zo'n grote mond...

Mijn nichtje vind het ook erg leuk om met papa's bestek te eten...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Re: kraamkado!

Berichtdoor rosekapje » 15 aug 2012 20:03

Wij hebben bij alle jongens een doorzichtig ei gekregen met daarin een schoentje van het geboortekaartje. Erg leuk.

Lettertreintje vind ik ook leuk, staat idd leuk op de kast of op een plankje. Ook hebben we eens een Bruder trekker gehad en ook al zijn ze er nog te klein voor staat ook leuk ter decoratie ;-). Klompjes.

Als het een meisje word is het misschien leuk om een armbandje met haar naam te geven?

Die krans met cadeautjes vind ik ook een leuk idee.

Ikzelf kreeg en heb ook wel eens een mand met een bepaald thema gemaakt. Ik kreeg er 1 van nijntje en zelf heb ik er 1 van Jip en Janneke gemaakt.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: kraamkado!

Berichtdoor jaccootje85 » 15 aug 2012 20:53

wat een leuke ideeen allemaal! =D> kGa ze onthouden! Binnenkort hoopt mn broertje weer papa te worden, dus dan kan k wel wat ideetjes gebruiken :D
Szent az Úr

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: kraamkado!

Berichtdoor nita » 17 aug 2012 13:13

voor mijn neefje heb ik ooit een beer gemaakt, en die aangekleed met kleertjes die hij ook aankon, die beer had ook een rugzak, en daar zat nog een stel kleertjes in.

maar ik weet dat mijn zus ook een paar lessen babyzwemmen heeft gehad, van iemand anders die heeft babymassage gehad (gelukkig want het was een huilbaby en met die massage dat werkte af en toe wel)

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: kraamkado!

Berichtdoor Maneah » 17 aug 2012 16:28

Een bestekje met naam doet het in onze familie ook altijd goed!
Dat is én leuk om te geven, én het is en blijft altijd een heel nuttig en bruikbaar iets.
Maar, boeken zijn ook altijd leuk :-)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 34 gasten