Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Jannoek » 18 aug 2012 20:12

@evelien volgens mij hebben we die wishbonebike bij loopfietsstore.com gekocht, was het goedkoopst, en dan ook nog korting via shopkorting.nl...

@liefie op de lekker in het leven bonnen staat op de achterkant dat je geen korting op korting krijgt... is het jou wel gelukt?
ik probeerde pas een keer bumblies luiers, stuk goedkoper, maar lijkt enorm op pampers!

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Dippie » 18 aug 2012 21:10

Ik heb vandaag 2 pakken bij de Bas gehaald, bedankt voor de tip lieffie!
Jannoek, vind je die echt op pampers lijken? Wij hebben ze een tijdje gehad op mn werk, maar we vonden ze allemaal echt verschrikkelijk stug en hadden opeens veel doorlekkers. Zijn toen weer overgegaan op de Huggies.
Afbeelding

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Schipje » 19 aug 2012 00:58

vpk schreef:haha schipje, ik vind het altijd grappig hoeveel herkenning ik lees in jouw posts over de kids. zal wel komen doordat ze dezelfde leeftijd hebben.. dat bijdehante (soms iets té..) van de oudste en dat driftige van de jongste..zou dat komen doordat ze zich meer moeten weren? hier kan de kleine echt uit haar vel springen als E iets van haar afpakt ofzo. dan begint ze te toch te gillen :o
hoe vindt L het op de psz? E gaat volgende week voor het eerst naar groep 0, ben erg benieuwd!

Naar groep 0 al? L hoopt over twee weken voor het eerst naar de psz te gaan.
Ik herken ook vaak dingen. Grappig is dat!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor MissF » 20 aug 2012 07:33

Allemaal de warmte overleefd? Kinderen er last van gehad?

Jurian leek nergens last van te hebben, behalve vannacht, toen is hij wel 5 keer naar ons toegekomen. maar dat kan ook komen doordat zijn nachtlampje kapot was, en hij dus de hele nacht zijn schemerlampje aan wilde, maar die gaat normaal gesproken pas om 7 uur aan zodat hij weet dat hij eruit mag, maar dat ding brandde dus de hele nacht. Verder heeft hij regelmatig onder de sproeier gezeten en in het badje, dan vond hij het wel prima. Frederiek heeft 3,5 uur liggen slapen in de warmte op haar kamer, en heeft verder ook nergens last van, gelukkig. Nu slapen ze allebei nog, da's lang geleden dat ze zo lang sliepen :D

Oh oh, hier is nu toch de eerste merkkleding voor deze winter in huis gekomen :mrgreen: Er was een outlet winkel, en daar was zoveel korting, dat ik nu een broek en vestje van Jottum en een rokje en vestje van Cakewalk heb voor Frederiek, voor 5 euro per stuk. Daar kon toch geen Zeeman tegenop :mrgreen: Dus toch maar over mijn aversie tegen die dure merken heen gestapt :)
Dus als iemand in de buurt van Veenendaal woont en graag die merkjes wil, tot eind augustus zijn ze sowieso open, daarna is nog de vraag.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor ajl » 20 aug 2012 08:25

Vandaag voor het eerst H naar school gebracht. ik heb er toch wel een beetje buikpijn van

gempa
Kapitein
Kapitein
Berichten: 992
Lid geworden op: 18 mei 2008 12:20

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor gempa » 20 aug 2012 08:47

ajl schreef:Vandaag voor het eerst H naar school gebracht. ik heb er toch wel een beetje buikpijn van

aaah knuffel

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor liefie » 20 aug 2012 09:01

@Ajl Spannend! Zag H er tegenop?

@Jannoek Klopt dat staat er op maar veel winkels doen er niet moeilijk over :D Pas bij de Ah flink wasmiddel ingeslagen enz in plaats van 63 euro moest ik 24 euro afrekenen. Je kan het altijd proberen...

@MissF Outlet is altijd leuk! en zeker met dat soort prijzen...

Hier geen last van de warmte zaterdag hebben wij heerlijk gezwommen in het buitenzwembad en gisteren hebben we tot 14.00 buiten gezeten daarna was het echt even te warm (35.9 in de zon)
Nina heeft ook heerlijk geslapen gelukkig.

Zijn jullie kindjes ook van die waterratjes, Nina ging elke keer van het kleine glijbaantje in het zwembad gewoon kopje onder en kwam dan al lachend weer boven :lol: Ze wilde dan na uren spelen ook niet mee haha

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor MissF » 20 aug 2012 09:17

Spannend ajl! Kan het me wel goed voorstellen hoor dat je het lastig vindt. Haal je hem tussen de middag ook op? Of is het met overblijven?

Een echt waterratje is Frederiek niet, maar ze vindt het wel allemaal best. we zwemmen regelmatig in het zwembad bij mijn schoonouders, het water was vorige week 20 graden. Dan jammert ze even als ik haar erin zet, maar binnen een minuut gaat ze lachen en vindt ze het heerlijk.
Wel klimt ze nu overal op. Net zat ze bijna op een tuinstoel, en pas had ze Jurians stoeltje gehaald uit zijn kamer, tegen ons bed aangeschoven en was ze via die stoel op ons bed geklommen. Ook de trap op gaat goed, maar eraf durft ze niet, dus dan gaat ze huilen. Daar hoor ik meteen aan wanneer iemand het traphekje open heeft laten staan :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Evelien » 20 aug 2012 10:20

@Ajl, hoe ging het vanochtend? en wat van H er van? Lijkt me idd erg spannend.

Hier ook een lekker waterratje. Gisteren het grote badje op gezet en daar heerlijk in gespeeld. Hij heeft er zeker een uur in gezeten. Echt heerlijk.
Zoonlief is vandaag een dagje bij opa en oma. Dus erg stil hier in huis.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor ajl » 20 aug 2012 12:28

Hij had er beduidend minder last van als ik 8-[ . Normaliter zal hij op maandag over moeten blijven, maar ik had vrijgenomen. Hij gunde zichzelf alleen geen tijd om zijn brood te eten, want hij wilde weer naar school. En toen ik hem voorstelde om vandaag niet naar de BSO te gaan, keek hij mij echt aan alsof ik niet goed wijs was. Natuurlijk wilde hij naar de BSO. Lucas ( vriendje van de BSO) kwam vanmiddag ook en hij wilde met hem spelen.

Voor niets zorgen gemaakt, maar ik blijf een beetje weemoedig...echt een nieuwe fase, waar ik steeds minder onderdeel van uitmaak. Al kwam hij na zijn boterham wel even lekker op schoot zitten met zijn knuffel en duim en vertelde dat hij zijn knuffel niet mee wilde nemen naar school. Hij was tenslotte al 4.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor *Annet* » 20 aug 2012 13:10

Ken je nagaan hoe zwaar ik het heb, de jongste is naar groep 3 gegaan vandaag. :( Ze mag vanaf nu naar de grote meidengym enz.
Volgende week 2 naar middelbare school.
maar anderzijds, ik vind het lekker niet meer van die kleintjes te hebben die overal mee geholpen moeten worden.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Sophie77 » 20 aug 2012 14:18

Spannend idd, ajl! Je begint echt aan een nieuwe fase als je oudste naar school gaat, vind ik. En idd sluit je echt een periode af als je jongste naar groep 3 gaat zoals bij jou, *Annet*. Hier gaat ook volgende week de tweede naar het VO, maar hier loopt nog een -ondernemend- peutertje rond thuis.

Ik moet zeggen dat ik er nog totaal geen zin in heb om weer 'op de klok' te moeten gaan leven ... Gelukkig is manlief nog een weekje thuis dus hij kan ook wat haal- en brengritjes op zich nemen, maar volgende week moet ik er weer echt aan geloven. Hopelijk zit ik dan weer een beetje in het ritme ...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor MissF » 20 aug 2012 15:12

Stiekem vind ik het ook helemaal niet erg dat Jurian op maandag alleen 's middags gaat, kunnen we nog lekker een poosje dutten in bed 's morgens :D
Annet, lijkt me ook lastig ja, de kleuterschool echt achter je laten. Maar idd, het heeft ook voordelen.

Jurian had het leuk gehad. Hij is wel flink moe, zat bijna te slapen achterop de fiets. Hij vond het wel raar dat hij alweer dezelfde juf had als bij de wenmiddag :lol: Maar hij wilde gelukkig morgen wel weer gaan.

ajl, gaat H morgen dan voor het eerst naar de BSO? is die van hetzelfde 'bedrijf' als waar hij op het kdv zat of moet je ze nu alledrie ergens anders ophalen?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor ajl » 20 aug 2012 16:21

@ missf Wij zijn afgelopen januari gewisseld van kdv. Er werd in de buurt een chr kdv geopend met BSO erbij. De afgelopen maanden en ook al de hele zomer is H naar de BSO geweest en ik ben erg positief hierover. Kleine groepen, chr waarden en normen, bijbelverhaal, openen met gebed etc. Hij heeft het enorm naar zijn zin.
De andere twee ook, want ook de groepen op het kdv zijn klein en huiselijk.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Haai » 20 aug 2012 18:42

@ajl: klinkt positief, dat kdv! Lijkt me ook wel zo fijn als je ze allemaal op 1 plek kunt halen/brengen.

Zo, hier is de spits er ook weer af: Timon is vanmiddag weer begonnen op school en Sylke op de psz. Ze hadden er allebei erg veel zin in. Morgen mag ik zelf ook meteen weer goed aan de slag: overblijfinstructie, en tussen de middag moet ik overeten op school (ben altijd weer blij als ik dat voor een paar weken gehad heb..)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten