Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Evelien » 14 aug 2012 15:24

Schoenen vindt ik wel belangrijk, daar zou ik niet zo snel op bezuinigen.

Ben op zoek naar een leuke stoffenverjaardagskroon/hoed. Iemand enige idee waar je die kunt kopen?

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Haai » 14 aug 2012 15:31

@Evelien: volgens mij heb ik zoiets eens bij de Xenos gezien. Weet niet of het verder wat is, want ik was er niet naar op zoek en heb hem dus ook niet goed bekeken ;)

Zo, ik heb hier al een hele middag rust! Kids hadden een kort nachtje gehad (gisteravond laat erin, en vanmorgen liepen ze 6.30 uur al beneden rond te springen), maar doen nu allebei een heerlijk middagdutje. Ik heb de tijd en de rust maar eens benut om aan een jurkje voor Sylke te beginnen. Normaal gesproken zijn ze er altijd als de kippen bij om m'n naaidoos uit te pakken en er met m'n speldenkussen vandoor te gaan, dus ik kon nu eens heerlijk ongestoord m'n gang gaan ;)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor schelpje3 » 14 aug 2012 15:33

Evelien schreef:Schoenen vindt ik wel belangrijk, daar zou ik niet zo snel op bezuinigen.

Ben op zoek naar een leuke stoffenverjaardagskroon/hoed. Iemand enige idee waar je die kunt kopen?

Is toch zo gemaakt Evelien, met een lapje vilt en wat biesband? Heb je geen naaimachine voor nodig :D

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor MissF » 14 aug 2012 15:56

Heerlijk Haai, die rust :D
Mijn schoonzus belde vanmiddag of Jurian mocht komen spelen. Prima natuurlijk, en net belde hij of hij er ook mocht eten, want zijn grote neven logeren daar ook. Dus ben ik alleen met Frederiek, zo rustig zo :D Die is dus heerlijk eens alleen in bad geweest zonder grote broer die haar omduwt enzo en ook met het speelgoed wil spelen.

Vanmiddag kwam Frederiek aangekropen met een schoen. Ze heeft grijze schoentjes/slofjes met glittertjes erop. Die wilde ze perse aan. Steeds maar roepen: die, die! En aan mij geven.
Nadat ze er 1 aan had kroop ze weg, dus ik dacht er al niet meer aan, is ze druk aan het zoeken in de gang, en komt met de tweede schoen aangekropen. Ook die moest en zou ze aan.
Dus toch wel een echt meisje :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Sterretje » 14 aug 2012 21:37

@MissF: prachtig! meisjemeis!
Time flies when you have none!

Merisja
Luitenant
Luitenant
Berichten: 652
Lid geworden op: 15 feb 2008 19:10

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Merisja » 14 aug 2012 22:00

@MissF: heerlijk hè om er even eentje thuis te hebben in plaats van twee. Vandaag was de jongste bij ons ook een dagje spelen, lekker met de oudste naar het strand geweest. We hebben er allebei van genoten :D

@Haai: mijn kinderen zitten ook op een reformatorische school en daar speelt dat in sommige klasen ook wel, die merkkleding, wat jij noemt. Vind ik echt wel jammer. Sommige kinderen worden gewoon gepest omdat de kleren niet van een bepaald merk zijn! :roll: En dat speelt dan echt al in groep 5, echt te bizar. Ik heb op verschillende pc scholen les gegeven en daar speelt dat idd veel minder.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 aug 2012 06:51

Hieperdepiep hoera manoël 2 jaar!! Hij werd vanmorgen wakker en het eerste wat hij zei: jaaaa Jarig!!! hij beseft het meer dan ik verwacht had ;-)
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 16 aug 2012 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 aug 2012 07:29

MissF schreef:Heerlijk Haai, die rust :D
Mijn schoonzus belde vanmiddag of Jurian mocht komen spelen. Prima natuurlijk, en net belde hij of hij er ook mocht eten, want zijn grote neven logeren daar ook. Dus ben ik alleen met Frederiek, zo rustig zo :D Die is dus heerlijk eens alleen in bad geweest zonder grote broer die haar omduwt enzo en ook met het speelgoed wil spelen.

lekker is dat he!! Hier gaan Milan en matteo van morgen tot en met zaterdag logeren bij mijn zusje in Gouda!! Even alle aandacht voor Manoël! :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Evelien » 15 aug 2012 08:11

TJ, gefeliciteerd met M. Hij straalt helemaal. Leuk.

@Jannoek, waar hebben jullie die loopfiets gekocht?

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor liefie » 17 aug 2012 12:01

Voor diegene die lekker in het leven pamper bonnen hebben... Als je bij de AH nu 3 pakken voor 22.50 koopt en je bonnetje inlevert heb je 3 pakken voor 12.50 :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Evelien » 17 aug 2012 13:42

Tot wanneer loopt die actie? Ik krijg morgen namelijk die bonnen.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor liefie » 17 aug 2012 14:36

31 augustus (niet elke supermarkt neemt korting op korting) maar je kan het altijd proberen. En de simply dry is nu bij dirk van de broek in de reclame als ik tijd heb ga ik dat morgen nog proberen dan zou je 2 pakken voor 6 euro hebben

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Dippie » 17 aug 2012 19:07

juffiejuf schreef:Hier ondertussen ook al winterjas klaarliggen met toebehoren. Anders zou ik er gerust pas over gaan nadenken als het al -10 vriest ;-)

Hier heeft paar maanden geleden het één en ander gestaan over slechte drinkers. Er werd toen genoemd hoeveel vocht kinderen minimaal moesten binnen krijgen enzo. Hier dronk M. eerst altijd super goed maar sinds een week niet meer. Hij is nu 8 maanden, krijgt 3 flessen per dag + fruit en groenten. Die laatste twee gaat prima en de ochtendfles ook maar de andere twee flessen drinkt hij slecht. Hoeveel vocht heeft een kindje van 8 minimaal nodig en wat deden jullie als ze niet dronken? ps. water en andere drinken wil hij ook niet.


Was op vakantie, dus vandaar dat ik nu pas reageer. Hier hetzelfde 'probleem' hoor! De ochtend (pap)fles gaat hier ook prima, maar de andere 2 drinkt ze niet meer leeg. Ik maak nu meestal iets van 120cc, anders is het zo zonde! savonds probeer ik dan weer 150cc ofzo, maar de ene keer drinkt ze maar 50 op en de andere keer drinkt ze em leeg. Krijgt M ook al brood? Ik ga vanaf maandag maar even kijken voor een nieuw schema waar ook brood bij inzit en iets van een lange vinger ofzo. V drinkt trouwens ook niet zomaar water uit een flesje, maar als ik in de speen knijp en het dus in haar mondje spuit, drinkt ze zo iets van 60cc weg, mooi megenomen! Zeker met dit warme weer!

@jpc: Super gave jas voor H!!!
@TJ: Nog gefeliciteerd met Manoël!!!

Hier zijn trouwens de eerste 2 tandjes van de week op vakantie doorgekomen! :mrgreen: Tot nu toe nog niet veellast van gehad, alhoewel ze op vakantie wel steeds snachts 1 of meerdere keren wakker werd na eerst 3 nachten doorgeslapen te hebben. Weet niet of dat nou van de situatie kwam, ander ritme, later naar bed, enz... of van dr tandjes. Ze ligt nu iig heerlijk te slapen!

Wij zijn vandaag dus weer terug gekomen van vakantie en hebben het super gehad! We hebben echt genoten en leuke dingen gedaan. Ook weer eens met Vianne gezwommen, en oh wat vond ze dat weer lekker! :) Ze is echt zo onwijs lief en makkelijk geweest ook! Mn broer en schoonzus zaten bij ons in de caravan en die zeiden ook steeds maar weer; wat is ze toch makkelijk! Je hoort ze heel de dag niet! Toch regelmatig lange stukken in de wandelwagen moeten zitten (Slagharen, dierentuin, midgetgolf, enz), maar ze vond het allemaal prima, dus dubbel ervan genoten!!!
Afbeelding

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Schipje » 17 aug 2012 20:14

LeChat schreef:En als ze wat ouder zijn, gaat het ongetwijfeld wél over de merken... Hoe ouder mijn neefjes worden, hoe meer ik ze daarover hoor (en nee, dat komt niet zozeer bij hun ouders vandaan, maar gewoon van school/voetbal/etc).

O vreselijk vind ik dat. Ik ben ook bang dat het hier gaat komen. Wij wonen in een dorp waar merkkleding belangrijk gevonden word over het algemeen. Ik krijg daar echt de kriebels van en ga er alles aan doen dat ze niet zo word.
Toch merk ik al dat ik soms truttige kak dingetjes koop die ik twee jaar geleden nog vreselijk vond. Zelf word ik dus ook beinvloed.

Nog even hallo trouwens... wij zijn drie weken naar Italie geweest. Heerlijk warm weer gehad. Twee dagen heen en twee dagen terug rijden. Ging super goed! Zit nog een beetje in het vakantietempo want dinsdag zijn we thuisgekomen en nu is nog niet alles opgeruimd [-X
De oudste word leuk bijdehand en speelt de hele dag persoonswisselingetje. 'Jij ben die, en ik ben die'. En de jongste loopt al aan 1 hand, is heel makkelijk en lief, ik vergeet haar soms bijna, maar als het niet naar haar zin gaat word ze vreselijk driftig! Ik heb dit nog nooit zo erg bij een kind gezien en ze is nog maar net 1! Dus weer een uitdaging hoe hiermee om te gaan.....

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor vpk » 17 aug 2012 20:55

welkom terug allemaal van vakantie 8)

TJ gefeliciteerd met manoël!

haha schipje, ik vind het altijd grappig hoeveel herkenning ik lees in jouw posts over de kids. zal wel komen doordat ze dezelfde leeftijd hebben.. dat bijdehante (soms iets té..) van de oudste en dat driftige van de jongste..zou dat komen doordat ze zich meer moeten weren? hier kan de kleine echt uit haar vel springen als E iets van haar afpakt ofzo. dan begint ze te toch te gillen :o
hoe vindt L het op de psz? E gaat volgende week voor het eerst naar groep 0, ben erg benieuwd!

erg leuke jassen heb ik voorbij zien komen, liefie, evelien en jpc.

tja, ik heb niet zoveel met merkkleding.. vind het wel mooi maar ook al snel te duur. kijk in de opruiming wel even goed rond want ik vind dat het vaak wel langer mooi blijft. zo laatst op naar buiten nog leuke kleding van pompom etc gekocht, voor 15 E per kledingstuk (jurk, lang vest, rokje). dat vind ik dan nog een keer leuk. maar vind het vreselijk dat er kinderen om gepest worden! (hoe jong dat er soms al in zit..)

Leuk trouwens evelien, zo'n wishbonebike. ik zat ook te denken aan een loopfietsje voor R. vond E heeft er nooit één gehad maar het schijnt wel goed te zijn voor het evenwicht te oefenen.
ik vond een 'bunzi' wel leuk, die kun je van een 3 naar 2wieler maken. maar als ik zo wat plaatjes ervan zie lijkt 'ie me ook wel wat laag.. kent iemand deze loopfiets?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 98 gasten