Refowebkids deel 16

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor liefie » 21 mar 2012 21:15

@Gempa dat vertelde de vrouw ook waar ik hem van gekocht heb. Alleen Nina slaapt op haar buik daardoor is het denk ik lastiger om hem los te maken van Nina.

@Evelien wat een leuk mannetje! hoe oud is hij nu?

gempa
Kapitein
Kapitein
Berichten: 992
Lid geworden op: 18 mei 2008 12:20

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor gempa » 21 mar 2012 21:16

mc-laren is wel een heerlijke buggy en de zapp ook, maar de zapp heeft geen slaapstand helaas.
dus ligt eraan wat je er mee wil.

ik gebruik geen van beide :lol: opperde laatst nog tegen mn man om de kinderwagen te verkopen omdat hij alleen maar in de weg staat, dus dat ga ik binnenkort doen.
en in geval van nood hebben we nog een buggy, we hebben nu een zapp omdat hij zo lekker klein is, maar de mc laren die we hiervoor hadden was veelzijdiger

waw evelien, die is gegroeid, wat een lekker koppie!!!, ik denk dat als zn bereik groter wordt en hij meer kan best wel eens lekkerder in zn vel kan gaan zitten!



Abel is ziek geweest koorst snotneus, hoofdpijn echt zielig, verder is hij een heerlijk ventje , alleen wel wat dol op borst en dan vooral snachts :shock: meestal belandt hij bij ons in bed, ik heb wel weer behoefte aan tijd voor mezelf, maar goed dat komt ooit wel weer ze worden zo snel groot.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door gempa op 21 mar 2012 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Evelien » 21 mar 2012 21:18

Liefie, staat boven de foto :wink: Een half jaar dus. 8)

Gempa, dat denk ik ook ja... dus ik ben ook vaak bezig om hem uit te dagen. En we hebben hier twee leuke buurmeisjes (een tweeling) van 14 jaar die komen graag S.imon halen om te wandelen. Heerlijk hoor en ze zijn echt dol op hem. :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor liefie » 21 mar 2012 21:39

Evelien schreef:Liefie, staat boven de foto :wink: Een half jaar dus. 8)

Gempa, dat denk ik ook ja... dus ik ben ook vaak bezig om hem uit te dagen. En we hebben hier twee leuke buurmeisjes (een tweeling) van 14 jaar die komen graag S.imon halen om te wandelen. Heerlijk hoor en ze zijn echt dol op hem. :mrgreen:


Ik had alleen de foto bekeken :D MAar 6 maanden alweer gaat vlug...

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Jannoek » 21 mar 2012 22:28

Wat een leuke mannetjes evelien en gempa!

Bedankt voor alle buggytips, verschilt dus erg per persoon. Nog maar even over nadenken...
In de auto laten liggen is soms onhandig, omdat we twee auto's hebben...

Ik heb over de 11mnd sprong gelezem, komt ook erg overeen met situatie hier..vanavond sliep hij best vroeg, en tbging relatief makkelijk. Hopen dat dat zo blijft!
Morgen lekker een dagje van de zon genieten, hope lijkt doet dat zoonlief en mij zelf goed ;-)

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor vpk » 21 mar 2012 22:47

654321 schreef:Wat ontzettend genieten dit mooie weer! Lekker wandelen en fietsen met de kids.
En de zandbak is hier ongekend succes! Heerlijk, zelfs de jongste vermaakt zich er uren in...
Wel elke avond in bad, alle kleren in de was en het hele huis stofzuigen maar ik heb het er zeker voor over!!


heerlijk hè, hier ook een groot succes die zandbak. dochterlief heeft er een oud keukentje in staan en vermaakt zich er wel mee! vanochtend om 5 uur riep ze me, dat ze bami wilde gaan koken in de zandbak 8-[ . toch maar gezegd dat ze nog even weer moest gaan slapen.
hier momenteel ook uiterlijk 7 uur dag, maar met dit weer vind ik dat wel heerlijk eigenlijk, alleen moest ik 's avonds eens iets eerder erin :oops:

wat een heerlijke kereltjes hebben jullie, Evelien en Gempa!

hier een buggy van prenatal-merk. heb 'em pas nog een dagje gebruikt voor E, die kan er nog prima in. heb R voor zolang het duurt nog in de kinderwagenbak of in de maxi-cosi op het onderstel. vooral dat laatste vind ik wel handig. kan ze vanuit de auto zo blijven zitten.
het is op zich een prima buggy, maar als je hem echt veel wilt gebruiken zou ik toch voor een wat stevigere gaan. koelstra is inderdaad ook een fijne buggy..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Schipje » 22 mar 2012 06:59

Leuk dat je ernaar vraagt Ajl. Sinds een week gaat het hier erg goed! Geen pijn gehad. Je zou haast denken dat het in het koude weer zit die pijn. Vrijdag toch maar naar ka. Ben benieuwd.

Hier ook blij als de 6 als eerste op de klok staat! Jongste komt soms nog 2x nachts.

Vraagje: hoe krijg je voor elkaar dat je kids in de buggy slapen? Bij mij doen ze dat dus echt niet. Het lijkt me wel ideaal.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Evelien » 22 mar 2012 08:23

VPK, hahah om 5 uur hoe verzint ze het. :mrgreen:

Hier geen buggy. Het onderstel en het zit gedeelte passen allebei achter in de auto en als ik naar de stad ga dan wandel ik daar heen.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Dippie » 22 mar 2012 10:03

Wat een heerlijk ventje evelien!!!

Ik moet aanstaande maandag weer gaan werken en zie er best tegenop. Zeker nu Vianne gewoon al eenkennig blijkt te zijn! Sta hier echt verbaasd van, want was dit vanuit mijn werk gezien helemaal niet gewend, meestal begon dat zo rond de 8 maanden. Maar helaas..Vianne had er met 2,5mnd al last van, toen dacht ik nog wel dat het een andere reden zou hebben, maar niet dus. Van een afstandje is iedereen heel leuk, lacht ze vol overgave en 'kletst' wat af, maar zodra ze bij diegene op schoot gaat is het na ong 10 sec krijsen en gillen. Het duurt dan ook wel weer even voordat wij ze stil hebben.
Hebben jullie kindjes hier ook zo vroeg al last van gehad?
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor ajl » 22 mar 2012 10:08

yep, J kreeg ook een pruillip als hij bij een ander op schoot moest. Ze zien op deze leeftijd al dat het anders is. Wel normaal hoor, de andere 2 hadden het ook.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor MissF » 22 mar 2012 10:20

Ooh wat lastig Dippie, zeker als je moet gaan werken :(

Jurian heeft er nooit last van gehad. Frederiek begint nu een beetje, maar eigenlijk vind ik dat nog wel leuk :oops: Staan we allebei bij haar box als ze jammert, pakt mijn man haar op, blijft ze maar jammeren, en hem wegduwen, pak ik haar over, lacht ze lief en gaat heerlijk tegen me aan liggen. Mijn man balen ;) Voor hem wel leuk, dat ik gister Jurians kamer in kwam, toen hij lag te roepen, en hij meteen zei:' nee, ik wil papa.'

Maar Frederiek heeft het nog niet echt als ik haar bij de gastouder achterlaat ofzo, of als ze bij mijn man is en ik ga weg. Wel kruipt ze de hele dag achter me aan. Dan vindt ze weer even speelgoed dat ze leuk vindt en is ze even zoet, maar dan ziet ze mij weer, en kruipt ze jammerend achter me aan. Dat is soms wel vermoeiend. Maar voor mij wel een stimulans om haar veel op te pakken en te knuffelen, en te spelen met haar. Dat schiet er anders wel snel bij in eigenlijk bij de tweede vind ik.

Wat een heerlijk meisje, jeepeecee!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Appel
Verkenner
Verkenner
Berichten: 72
Lid geworden op: 15 dec 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Appel » 22 mar 2012 10:25

Dat hangt dus echt van het kind af. Onze kinderen zijn echt allemansvriendjes, en zijn amper eenkennig geweest. Onze jongste is nu 9,5 maand, maar (nog?) helemaal niet eenkennig. Nou ja, dan is V. in ieder geval wel goed gehecht, toch?

Hoeveel dagen per week ga je werken? 'k Snap best dat je er tegenop ziet, hoor. Bij mij was het wel dat als ik eenmaal weer eén dag gewerkt had, ik er weer overheen was. Een soort koudwatervrees zeg maar.

En wat een leuke foto's weer!

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor juffiejuf » 22 mar 2012 10:44

@ dippie; hier precies hetzelfde! Ook al eenkennig en niet een klein beetje ook. Als hij in het weekend bij fam/vrienden op schoot zit dan kijkt hij ze echt zo aan van: 'ik mag je niet' en dan begint hij te huilen. Op het CB zeiden ze dat het met deze leeftijd al makkelijk kan. Succes!

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Dippie » 22 mar 2012 11:28

Ze is niet de enige dus :wink: Ik was het op die leeftijd gewoon echt niet gewend, maargoed...
@Appel: Ik ga 2 dagen werken en ben gelukkig na mn werkdag weer lekker een dag thuis :) Ik vind het alleen zo dubbel! Ik breng mn meisje weg en ga zelf lekker heel de dag andere kindjes flessen geven, verschonen, knuffelen, enz... wel een goeie afleiding, maar het blijft dubbel voelen!
Afbeelding

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Galateia » 22 mar 2012 12:29

Wat gebeurt er nu toch voor geks. Er spelen zomaar twee mooie bruine kindjes in de woonkamer! 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 37 gasten