Refowebkids deel 16

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor nita » 09 feb 2012 17:31

sterkte paprikameisje!!

NdW
Luitenant
Luitenant
Berichten: 680
Lid geworden op: 19 jul 2008 09:48
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor NdW » 09 feb 2012 17:50

Heel veel sterkte, PPM!

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor jeepeecee » 09 feb 2012 19:08

ah, wat een narigheid toch weer(nog steeds) bij jullie ppm. Heel veel sterkte ermee 8>)
Afbeelding

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 feb 2012 20:28

nou.. wat een gepruts daar.. wat een vertoning! dat ziekenhuis is al akelig.. rij voor die kaartjesautomaat, wel zeker 30 man!! met vervolgens met uitrijden een mega stoet, zodat ibj enkele het kaartje weer verlopen was.. mooie boel.
Maar de grootste grap is dat manlief heir thuis weer zit! Hij is om half vier letterlijk en figuurlijk van de zaal getrapt omdat hij niet meer geholpen ging worden. Nuchter al vanaf gisteravond... nou lekker dan! heb ik de kids overal en nergens ondergebracht.. en dan dit.
Tuurlijk snap ik dat er spoedgevallen zijn.. maar het is wel puur ellende! dus. .nu maar weer wachten o peen telefoontje ](*,)

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor 654321 » 09 feb 2012 20:45

Ooh, ppm, dat is echt ontzettend balen...!! Helemaal met een gezin! Ach toch.
Moet hij nu steeds nuchter blijven omdat hij bijv. morgenvroeg misschien geholpen word of?

Hé, mag ik vragen wat voor'n gedrag M. vertoond? Ik ben nog niet zo lang op dit forum aanwezig en weet het zo niet zo goed. Maar volgens mij is hij ongeveer even oud als onze jongste, 2 jaar? Deze vertoond ook bepaald 'abnormaal' gedrag waarvoor we ook doorverwezen zijn. Daarom ben ik zo benieuwd wat het bij jullie is?

Sterkte met alles en bedenkt dat het even een heel pittige fase is waar je in zit. Mij helpt het altijd om te bedenken dat er wel weer betere tijden komen... Maar desondanks het allerbeste hoor!

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Haai » 09 feb 2012 22:03

Oh, wat vervelend ppm, als het weer uitgesteld wordt! Sterkte, ook voor straks als hij wel geholpen wordt. Pittig als je alles in je eentje moet doen.

Hier hebben we ook weer een middagje ziekenhuis achter de rug. De jaarlijkse echo en ecg van dochterlief zitten er weer op. Zo dwars als ze thuis vaak is, zo volgzaam en braaf is ze altijd bij de dokter :mrgreen: Gelukkig is ze weer helemaal goedgekeurd, dus we hadden weer reden voor een feestje ;)

@ajl: zo, wat issie groot :o Hier zaten ze met een halfjaar pas in 68.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor mw » 09 feb 2012 23:04

Moeten jullie nu wachten op een nieuwe datum? Dat hoeven jullie echt niet 'te pikken hoor'. Hier kun je je verzekering achteraan sturen (en hun vragen deze dag opname niet te betalen), je verzekering kan ook kijken naar andere mogelijkheden. De neurochirurg uit Zwolle opereert volgens mij ook in Lelystad, waar de wachtlijst een stuk korter is.
Was hij de enige patiënt van wie de operatie niet doorging?

Sterkte beiden!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Stip » 10 feb 2012 10:24

Vervelend PPM, ben je er helemaal op voorbereid en alles geregeld en dan dit. Sterkte!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor jeepeecee » 10 feb 2012 12:01

Hier beide kindjes ook ziek. Johan is weer beter, ik bijna, maar nu zijn hun aan de beurt.
H. had gisteren overgeven, echt super veel, zo'n golf die er uit spoot. Ze was helemaal overstuur, ze bleef maar roepen:'H. knoeit, H. knoeit' :cry: Zo zielig. Het is ook nog maar 1 keer eerder voorgekomen dat ze moest spugen, maar dan niet zo veel als nu.
Afbeelding

Gebruikersavatar
parkiet
Kapitein
Kapitein
Berichten: 841
Lid geworden op: 30 jan 2003 20:44
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor parkiet » 10 feb 2012 14:32

JPC, beterschap voor de kleine meiden! Sneu he, als ze overgeven en het niet snappen (E had laatst ook midden in de nacht gespuugd: E boertje laten, beer vies, zei ze (over beer heen gespuugd dus), en maar huilen). Zielig bij die kleintjes.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor jeepeecee » 10 feb 2012 15:57

Em. Nog van harte gefeliciteerd :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Em. » 10 feb 2012 19:30

Dank! J.urre was echt jarig, slingers en ballonnen zijn prachtig! Morgen nog even uitgebreid feestvieren (mijn man is ook jarig van het weekend), dus dat is wel leuk!

Elvira: jij ook gefeliciteerd met je zoon, fijne dag morgen

PPM: sterkte!

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Stip » 10 feb 2012 19:38

Gefeliciteerd! Een mooie mijlpaal!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor MissF » 10 feb 2012 19:40

Pff, wat heftig allemaal ppm, sterkte joh!
Em gefeliciteerd!
beterschap met je meiden, jeepeecee

Het wordt hier met de dag leuker :) frederiek wordt zo leuk :mrgreen: Ze sjanst de hele dag met haar vader en broer. Ik krijg een mager lachje, maar zodra ze papa of Jurian ziet, dan straalt ze helemaal. Zo gaaf! Ze gaat bijna zelf zitten, de ene keer belandt ze op haar knieen en handen en doet pogingen tot echt kruipen, en de volgende keer rolt ze toch weer op haar rug, waarbij ze met haar hoofd natuurlijk op de vloer knalt. Dan is het ook wel de enige keer dat ze echt huilt. verder hoor ik haar eigenlijk heeeel zelden huilen, alleen bij pijn of bij doodmoe zijn, maar meestal ben ik dat voor door haar op tijd op bed te leggen. Ze kan ook zo heerlijk lachen. Echt als een meisje, heel hoog, en giebelig.
Jurian wordt een echte knul, die steeds meer toe is aan school. Hij gaat tegenwoordig al mee naar de zondagsschool als ik de leiding heb, en dat vindt hij prachtig. alleen moesten ze vorige keer knippen en plakken i.p.v. tekenen en stickertjes plakken, dus was hij boos en wilde naar huis :mrgreen:

Hoe is het verder met alle kindjes?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor LauraC » 10 feb 2012 19:52

Stip schreef:Gefeliciteerd! Een mooie mijlpaal!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten