Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Optimatus » 05 nov 2011 18:41

Dat wordt haastwerk. De overheid is verplicht zorgvuldig te werk te gaan (behoorlijk bestuur). In 2 maanden kun je in veel gevallen niet tot een weloverwogen oordeel komen.

Wat betreft de Mauro's: we mogen blij zijn dat deze mensen naar Nederland komen. In pleeggezinnen worden zij goed opgevoed - in tegenstelling tot 5 kamerleden van de PVV hebben zij geen strafblad. Zonder eerst een of andere trieste inburgeringscursus te volgen kunnen zij prima functioneren in Nederland. Gelet op de bevolkingskrimp in diverse gebieden mag je blij zijn dat ze überhaupt nog komen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Katlheen
Majoor
Majoor
Berichten: 1885
Lid geworden op: 08 okt 2005 15:56

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Katlheen » 07 nov 2011 11:05

Fraai geformuleerd

Op wie doel je nu precies?
De toevoegingen "niet geïntegreerd" en "met beperkt vocabulair" doen mij vermoeden dat je hier vooral naar allochtonen kijkt. Waarom zijn zij nou precies "kansentuig"? Waarom het (bv.) "white trash" er niet in een adem bij noemen?

Owja...en waar trek je de grens? Wanneer is een persoon kansentuig en wanneer niet meer?


--edit : spelfoutje verbeterd


Het kansentuig wat zijn eigen gang gaat, en zich door niemand wat laat zeggen. En als je het al doet heb je direct een hele volksstam voor je deur (niet gelogen) en krijg je de nodige verwensingen naar je hoofd die veelvuldig de combinatie ernstige ziekte en sexuele geaardheid in zich hebben. En dat is jarenlang genegeerd door de overheid. Makkelijk natuurlijk als je ergens woont waar het enige referentiekader qua overlast een omgevallen kliko bak is.

Maar goed, terug naar Mauro....Waar bemoeit de politiek zich mee? Ik heb begrepen dat het een uitspraak is die door de Hoge Raad bevestigd is. Negeert de tweede kamer nu ineens de rechtelijke macht? En gaan we nu iedere week dit "circus" hebben? Overigens wel goedkoop scoren in de politiek. Zelf als wetgevende macht niets doen om het misbruik van talloze hogere beroepen aan te pakken, maar wel tranen met tuiten als de consequentie van dat beleid een gezicht en naam krijgt.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Spons » 07 nov 2011 15:59

tsja , wat dat betreft werd het CDA behoorlijk te kijk gezet in Koefnoen afgelopen zaterdag (uitzending gemist .. hint hint )

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Optimatus » 16 nov 2011 21:55

Vandaag trof ik mijn kater, Poesjkin genaamd, aan op mijn bed. Uiteraard lag hij prinsheerlijk te maffen. Katers slapen veel en hij nog net iets meer. Heel even ging er één oog open met een blik van "Lazerstraal een eind op, ik ben bezig." Vervolgens dacht ik: "Jaja, Poesjkin, jij hebt nu een speciale hotline. 1-4-4, red een dier." Op zich ben ik daar wel voor. Mensen die dieren mishandelen, zijn ook in staat om kinderen of volwassenen iets aan te doen.

Poesjkin is een vondeling. In de snikhete zomer van 2003 vond ik hem als kitten in de polder. Vermoedelijk is hij daar gedumpt. Ik heb hem in huis genomen. Zijn hoofdbezigheden zijn slapen, eten, de hond gezelschap houden en op schoot liggen spinnen. Hij zorgt nooit voor problemen, je zou zeggen: meneer de kater is uitstekend geïntegreerd in ons gezin.

Maar terwijl ons regime in Den Haag zich druk maakt om dieren, staan er mensen finaal in de kou. Mensen die goed geïntegreerd zijn. Mensen die niet voor problemen zorgen. Mensen die een goede opvoeding hebben gehad van liefdevolle mensen. Mensen die ons land verrijken. Mensen die ons land kleur geven. Mensen die... ja, gewoon jonge mensen. Mensen zoals jij en ik.

Terwijl ik Poesjkin aai (en hij beleefd ligt te spinnen), stel ik vast dat een verstoten kater meer kans op een veilig bestaan in Nederland heeft dan een beleefde jongeman uit Angola. Een trieste constatering.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Sabra
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3115
Lid geworden op: 04 apr 2003 15:00

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Sabra » 17 nov 2011 20:43

Optimatus schreef:Maar terwijl ons regime in Den Haag zich druk maakt om dieren, staan er mensen finaal in de kou. Mensen die goed geïntegreerd zijn. Mensen die niet voor problemen zorgen. Mensen die een goede opvoeding hebben gehad van liefdevolle mensen. Mensen die ons land verrijken. Mensen die ons land kleur geven. Mensen die... ja, gewoon jonge mensen. Mensen zoals jij en ik.


En mensen die weten dat ze bij het bereiken van de leeftijd van 18 jaar het land weer moeten verlaten.

Samanthi

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Samanthi » 17 nov 2011 21:57

Optimatus schreef:Wilders beschermt de christelijke cultuur?

Pardon?

Vanwaar dat de cultuursector dan onevenredig zwaar getroffen wordt door bezuinigingen?



Ik wil niet weer de woII erbij halen, maar de NSB verkondigde ook vrijheid van godsdienst, dus laten we daar maar niet op af gaan.
(Ik ben er ook zeker niet van overtuigd)
Wij moeten jongens als Mauro NIET uitzetten, makkelijk gezegd hij wist al die jaren dat hij terug moest, hij zit in een situatie waar hij is ingeduwd, hij heeft het niet zelf bedacht of gewild, Wat ben je nu als je 18 bent?
kom op joh!
En dan komen er nog meer AMA's nou en, we moeten zorgen voor de vreemdeling in onze poorten!

Sabra
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3115
Lid geworden op: 04 apr 2003 15:00

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Sabra » 17 nov 2011 23:21

Samanthi schreef:En dan komen er nog meer AMA's nou en, we moeten zorgen voor de vreemdeling in onze poorten!


Dat doen we ook, daar hebben we zelfs regels voor bedacht. En op grond van die regels moet Mauro het land uit.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Optimatus » 17 nov 2011 23:43

Het wordt tijd dat dit soort regels wordt aangepast, mijns inziens.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor pol » 18 nov 2011 06:57

Wat een mooi verhaal over je kater!!!

Maar nu komen ze er achter dat Mauro in geen 2 jaar kontakt heeft gehad met zijn moeder..... (beetje laat of niet??)

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Spons » 18 nov 2011 16:06

Sabra schreef:[quote="
En dan komen er nog meer AMA's nou en, we moeten zorgen voor de vreemdeling in onze poorten!


Dat doen we ook, daar hebben we zelfs regels voor bedacht. En op grond van die regels moet Mauro het land uit.[/quote]

ah befehl ist befehl, bedoel je dat soms... ](*,)

Katlheen
Majoor
Majoor
Berichten: 1885
Lid geworden op: 08 okt 2005 15:56

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Katlheen » 18 nov 2011 17:19

Jij maakt alvast de logeerkamer op voor de vreemdeling aan je poort?
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Gebruikersavatar
maboc
Sergeant
Sergeant
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 nov 2008 21:35
Locatie: Den Haag

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor maboc » 18 nov 2011 17:41

Katlheen schreef:Jij maakt alvast de logeerkamer op voor de vreemdeling aan je poort?

Als ik Mauro in NL kan houden door mijn logeerkamer aan te bieden dan adopteer ik 'm zondermeer vanavond nog.
Hij die u roept is trouw en doet zijn belofte gestand.
(1 Tessalonicenzen 5 vers 24)

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Optimatus » 18 nov 2011 18:23

Dan heb jij pech, want wij krijgen 'm al...

Nee, mal im Ernst, juist deze kwestie toont aan dat bepaalde regels inzake asiel en migratie in Nederland gewoon niet kloppen. Die overdreven angst voor vreemdelingen is mede te wijten aan het wangedrag van een forste groep Marokkanen in onder andere Gouda en Amsterdam. Het gevoel voor proportie is hierdoor totaal verdwenen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor pol » 18 nov 2011 18:43

Optimatus schreef:Dan heb jij pech, want wij krijgen 'm al...

Nee, mal im Ernst, juist deze kwestie toont aan dat bepaalde regels inzake asiel en migratie in Nederland gewoon niet kloppen. Die overdreven angst voor vreemdelingen is mede te wijten aan het wangedrag van een forste groep Marokkanen in onder andere Gouda en Amsterdam. Het gevoel voor proportie is hierdoor totaal verdwenen.


Juist en die moeten maar eens terug naar Marokko!!!

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Uitzetting Asiel zoekers / behoeftigen

Berichtdoor Mortlach » 18 nov 2011 19:31

pol schreef:Juist en die moeten maar eens terug naar Marokko!!!


Sorry, maar is dat niet precies het argument wat werd gebruikt om Mauro te laten blijven. Die rotzakken hebben net zo veel in Marokko te zoeken als Mauro in zijn geboorteland. Het enige verschil is dat de rotzakken ongewenst gedrag vertonen en Mauro niet. Maar ik vraag me af hoeveel generaties er nog overheen moeten voordat dat 'terug naar je eigen land' eindelijk echt uitsterft. We sturen autochtone Nederlandse criminelen toch ook niet meer terug de Rijn op richting naar Germanië
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten