Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor MissF » 06 mei 2014 13:15

marktplaats.nl en dan een grote stapel knipmode's/ottobre's aanschaffen voor een paar euro :)
En door de jaren heen heb ik al zoveel knipmode's verzameld, (staat altijd op mijn lijstje voor verjaardag en Sinterklaas ;) ) dat ik patronen zat heb. Al moet ik eerlijk zeggen dat echt leuke rokken nog niet meevalt. Dus ik kijk nog altijd de knipmode in in de winkel, en als ik een écht leuk model tegenkom koop ik em zelf.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 07 mei 2014 08:32

Ik heb wat rokken besteld via bon prix. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit, want wat dat betreft ben ik een zeur :oops: . Ik vond op king louie nog een mooie wollen rok met 40% korting, dus die heb ik voor aankomende winter al binnen.

Gebruikersavatar
Jess
Sergeant
Sergeant
Berichten: 395
Lid geworden op: 19 sep 2006 12:53
Locatie: @ home

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Jess » 07 mei 2014 11:05

Lange rokken zijn in de mode maar o wat zijn ze toch lastig als je de trap op gaat.

Heb een lange zwarte rok en ik weet nooit en te nimmer wat ik erbij aan moet. Een bloes? Met een witte bloes ben je net een serveerster. Grijs staat me absoluut niet. Een bloes vind ik er toch wat stijf bij staan. Good-old-spijkerjasje dat je al 30 jaar ergens bij aantrekt omdat het altijd kan vind ik ook zo afgezaagd. Hebben jullie een leuk idee?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 07 mei 2014 11:17

juist leuk zo'n sportief getailleerd spijkerjasje, met daaronder een mooi passend t shirt of hempje (wat mooi afsluit). Plus een leuke ketting.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor schelpje3 » 07 mei 2014 12:36

Jess schreef:Lange rokken zijn in de mode maar o wat zijn ze toch lastig als je de trap op gaat.

Heb een lange zwarte rok en ik weet nooit en te nimmer wat ik erbij aan moet. Een bloes? Met een witte bloes ben je net een serveerster. Grijs staat me absoluut niet. Een bloes vind ik er toch wat stijf bij staan. Good-old-spijkerjasje dat je al 30 jaar ergens bij aantrekt omdat het altijd kan vind ik ook zo afgezaagd. Hebben jullie een leuk idee?

Op zwart zou ik een lekker fel kleurtje dragen.
Paars, fuchsia, oranje, felgroen, staan allemaal leuk.
Ik ben zelf altijd verzot op die wikkelshirtjes.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor MissF » 07 mei 2014 12:50

Ik vind lange rokken truttig worden met de meeste dingen, behalve met een spijkerjasje. Dat draag ik bijna altijd op rokken die niet van spijkerstof zijn. Dat maakt het minder truttig.
En dan een fel gekleurd shirtje eronder.

En idd, die lange rokken zijn ondingen op de fiets en trap ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor schelpje3 » 07 mei 2014 12:53

MissF schreef:Ik vind lange rokken truttig worden met de meeste dingen, behalve met een spijkerjasje. Dat draag ik bijna altijd op rokken die niet van spijkerstof zijn. Dat maakt het minder truttig.
En dan een fel gekleurd shirtje eronder.

En idd, die lange rokken zijn ondingen op de fiets en trap ;)

Ik ben één keer opgevangen door de bedrijfsleider van de B lokker, ik trapte op de zoom en kletterde zo elegant de trap af. 8-[ Ik had geluk dat hij net de trap op wilde gaan.
Ik heb thuis die rok meteen in de legerdesheilszak gegooid.
Het prettigst is op of net onder de knie, dat staat eigenlijk bij iedereen wel goed en is fijn op de fiets en om in te werken. (En netjes te kunnen zitten) :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 07 mei 2014 12:55

Dat heb ik nog nooit gehad. Ik til de rok altijd even met 1 hand ietsjes op en hou me met m'n andere hand vast aan de reling van de trap. Zo ook op de fiets, maar dan niet aan de reling maar aan het stuur.

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor jeepeecee » 07 mei 2014 15:52

Vind het wel leuk dat lange rokken weer 'kunnen' Ik ben vrij lang, en het staat me wel. Optisch maakt het mij slanker, ook altijd fijn 8)
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 07 mei 2014 18:39

Hier idem. Ik heb er nu ook een en ben naarstig op zoek naar meer maxi rokken. Ik heb deze http://www.esprit.nl/dameskleding/rokke ... E1D012_678 en hij zit echt geweldig.

@ jess ik zou ook wel een spijkerjasje op een lange rok doen, staat leuk en zit heerlijk.

zomaar
Mineur
Mineur
Berichten: 169
Lid geworden op: 02 mei 2007 13:54

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor zomaar » 07 mei 2014 19:32

Ik heb pas bij de the old barn twee lange rokken besteld, wit met allemaal plooitjes en een roze met een bruine band eraan, niet duur dacht 1 van 39 euro en 1 van 34 ofzo.
ben er erg blij mee, ben ook lang 1.85 en het staat erg mooi, krijg veel positieve reactie. Vind het wel weer heerlijk zitten hoor zo lange rok. Vind het altijd weer een hele tour om 3/4 rokken te vinden, die ik ook nog eens mooi vind.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Boerin » 07 mei 2014 19:45

schelpje3 schreef:Ik ben één keer opgevangen door de bedrijfsleider van de B lokker, ik trapte op de zoom en kletterde zo elegant de trap af. 8-[ Ik had geluk dat hij net de trap op wilde gaan.

:lol:
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 mei 2014 20:21

ik vind lange rokken ook geweldig, maar ik heb nog nooit een rok gevonden die lang genoeg is. Mijn benen zijn blijkbaar te lang :lol:

Majiem
Mineur
Mineur
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 apr 2014 08:35

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Majiem » 09 mei 2014 12:32

en zelf naaien?
deep water faith in the shallow end

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor MissF » 09 mei 2014 13:09

Gister eens mijn knipmode's doorgeworsteld, en meer dan genoeg patronen van half lange en lange rokken. Dus toch een naaister zoeken, net als vroeger :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten