Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Marnix » 17 jul 2014 15:46

Gewoon badstof zooltjes, die zijn prima, uitwasbaar enz.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor *Annette* » 22 jul 2014 18:39

Inmiddels een lange rok gevonden, kwam vorige week langs de outlet van College style. Op de heenreis stond er nog niks, maar op de terugreis stond er een rek vol lang rokken buiten. Leuk gebloemd ook nog :), waren nog maar een uur binnen maar ze hadden er al verschillende verkocht.
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Maneah » 25 jul 2014 13:06

Leuk! Zit heerlijk hè, zo'n lange rok? Ik ben blij dat ze weer in de winkels hangen :-)
En lange jurken, ook zo fijn en makkelijk.. heb pas deze jurk besteld. Een kort spijkerjasje er op, en klaar!
Nu met dikke buik is de lengte precies goed, dus 'k zal er straks een stukje af moeten halen.. Of ik koop dan gewoon een nieuwe! ;-)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor mw » 15 aug 2014 22:27

Weet iemand nog leuke webwinkels voor leuke bruiloftskleding?
Een week nadat ik terugkom in NL trouwt een broer, hier in Afrika kan ik (nog) niet echt slagen voor iets leuks en om straks na terugkomst gelijk de winkelcentra in te duiken vind ik niet zo'n aantrekkelijk idee. Dus ga ik maar online shoppen 8)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Marnix » 16 aug 2014 07:31

Met het risico dat dingen niet mooi staan, te klein of groot zijn en dus weer terug moeten en zo? Ik zou toch even een dagdeel een stad in gaan hoor... Waarom is dat een onaantrekkelijk idee? En online winkelen niet? Ga je je na Afrika een week in huis opsluiten?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor mealybug » 16 aug 2014 07:37

Marnix schreef: Ga je je na Afrika een week in huis opsluiten?

Het risiko is dat je na een poos hier geweest te zijn, nooit meer de oude wordt.... :wink:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor schelpje3 » 16 aug 2014 12:42

mw schreef:Weet iemand nog leuke webwinkels voor leuke bruiloftskleding?
Een week nadat ik terugkom in NL trouwt een broer, hier in Afrika kan ik (nog) niet echt slagen voor iets leuks en om straks na terugkomst gelijk de winkelcentra in te duiken vind ik niet zo'n aantrekkelijk idee. Dus ga ik maar online shoppen 8)

Wat zoek je precies, een jurkje met een jasje of zo? Klassiek, of wat moderner.
En het ligt er ook aan welk budget je hebt.
En hoef je het niet te passen, ruilen mag maar in een beperkt aantal dagen.
Dochter is fan van de Z. man, met de oranje doos, gratis bezorgen en retourneren!

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor mw » 16 aug 2014 19:58

Marnix schreef:Met het risico dat dingen niet mooi staan, te klein of groot zijn en dus weer terug moeten en zo? Ik zou toch even een dagdeel een stad in gaan hoor... Waarom is dat een onaantrekkelijk idee? En online winkelen niet? Ga je je na Afrika een week in huis opsluiten?


Tijdgebrek is de hoofdreden. Tussen terugkomst en de trouwerij zitten 5 dagen (dag van aankomst en zondag niet meegerekend). Daarvan moet ik er al 2 werken. In die overige drie dagen moeten er noodzakelijke medische onderzoeken plaatsvinden (om aan het werk te mogen)en wil ik ook nog dolgraag familie en vrienden z.s.m. weer zien na zes maanden alleen via Skype.
Daarnaast heeft Mealybug gelijk: na zes maanden veel armoede te hebben gezien, heb ik weinig zin om te gaan winkelen.

@Schelpje: jurkje met jasje of bolero is wel mijn favoriet. En een beetje jeugdig en feestelijk tegelijk :wink: Budget, zo laag mogelijk :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor vpk » 16 aug 2014 20:10

Kom ik weer aan maar ik vind in de webshop van de old barn nog wel eens leuke dingen en niet eens altijd zo heel duur.

Off topic.. heb je daar iets van vrijwilligers werk oid gedaan dat je daar zo lang bent geweest?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Lalage » 17 aug 2014 08:36

@mw ik heb een mooie jurkje gekocht bij Vanilia, via de webwinkel. Ow dat is alleen niet zo goedkoop...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 17 aug 2014 14:33

schelpje3 schreef:Wat zoek je precies, een jurkje met een jasje of zo? Klassiek, of wat moderner.
En het ligt er ook aan welk budget je hebt.
En hoef je het niet te passen, ruilen mag maar in een beperkt aantal dagen.
Dochter is fan van de Z. man, met de oranje doos, gratis bezorgen en retourneren!


Levertijd is wel lang. Daar moet je dan wel rekening mee houden.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor schelpje3 » 18 aug 2014 11:01

Evelien schreef:
Levertijd is wel lang. Daar moet je dan wel rekening mee houden.

Momenteel niet hoor, we hadden savonds besteld en anderhalf dag later belde hij al aan.
Een paar schoenen van zoonlief moesten omgeruild worden, bleken te klein en ook dat duurde maar één dag. :D
Zij zijn in de regel sneller dan B. Pr.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 18 aug 2014 11:07

Hangt misschien af van hoeveel je besteld? Ik had vorig jaar een keer een behoorlijk pakketje besteld, veel schoenen etc. Duurde zeker een week voor ik het in huis had.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor schelpje3 » 18 aug 2014 11:39

Evelien schreef:Hangt misschien af van hoeveel je besteld? Ik had vorig jaar een keer een behoorlijk pakketje besteld, veel schoenen etc. Duurde zeker een week voor ik het in huis had.

Kreeg je geen bericht dat het niet in voorraad was?
Dat hadden we wel een keer. Als je het snel nodig zou hebben, kun je dan nog annuleren nl.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 18 aug 2014 11:45

Nee, helaas. En het stond er ook niet bij.
Dat heb ik wel eens gehad bij online drogist. ppff Wat een gedoe was dat. Stond niet op de site aangegeven, ik had alles betaald en ik zou het de volgende dag binnen hebben. Nog niks gekregen, 1 dag gewacht en vervolgens contact opgenomen (duurde weer een dag voor ik antwoord kreeg). Uiteindelijk de hele bestelling geannuleerd en gevraagd of ze zsm het geld wilden terug storten.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten