Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jaantje74
Verkenner
Verkenner
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 aug 2010 08:32

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor jaantje74 » 18 sep 2012 14:58

a
Laatst gewijzigd door jaantje74 op 18 sep 2012 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor LeChat » 18 sep 2012 17:22

Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 19 sep 2012 18:48

ah, bedankt le chat! Zoiets bedoelde ik dus. Heb jij ervaring met beide internetwinkels? Vooral very cherry lijkt mij erg leuk!

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor LeChat » 20 sep 2012 12:40

@Ajl: ze staan allebei al een hele tijd op mijn lijstje, maar ik heb er nog geen bestellingen geplaatst tot nu toe. Komt ongetwijfeld nog wel :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 20 sep 2012 12:41

Wat een gave webshop.

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor cornelia77 » 21 sep 2012 08:59

Wel duur! Jurkjes van 150 euro gaan toch echt boven m'n budget...

Gebruikersavatar
pipgirl
Mineur
Mineur
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 sep 2011 11:38
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor pipgirl » 24 sep 2012 14:55

Waar o waar zijn de leuke stoere laarzen, ik kan niks vinden en vorig jaar ook al niet :(

Ik hou van laarzen met een stoere zool, geen hak want daar kan ik niet op lopen.
Ik ben hier bij alle winkels al geweest en heb ook al online rond gekeken maar ook daar
zit niet iets tussen wat ik mooi vind, of veel te duur.

Waar kopen jullie je laarzen en op wat voor model laars lopen jullie rond?
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor MissF » 24 sep 2012 15:03

Momenteel op korte laarsjes, wit, cowboymodel (met een dikke hak), en zwarte nette met dun hakje. Ik wil ook nog rode korte laarsjes. En twijfel of ik lange laarzen wil, wel lekker warm onder rokjes, maar ik vind die korte laarsjes zo leuk onder een rokje staan. Moet dus nog even bedenken :D Onder een broek zie je het verschil toch niet, dus dan trek ik net zo makkelijk korte aan.

Ik koop ze vaak bij Scapino, Schoenenreus o.i.d. De witte komen bij een 'echte' schoenwinkel vandaan, maar ik merk het niet echt qua lopen, die van Scapino lopen net zo lekker eigenlijk.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 24 sep 2012 20:24

Ik heb dr. Martens laarzen (zwart), strakke laars (grijs) met klein hakje, pumps met een kleine hak, dr. Martens gewone schoen (paars), nonchalante laars met kleine hak (zwart). Dat is wat ik nu veel/vaak draag.

Zat net even de folders door te bladeren en daar zag ik wel leuke laarzen in voorbij komen (Bristol bijv.).

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Galateia » 24 sep 2012 21:39

Ik heb nog nooit laarzen gehad, mijn benen zijn te dun, ik pas ze echt niet. En van die stoere laarzen passen voor geen meter bij mijn kledingstijl.

Ik zit momenteel echt helemaal in kleding-crisis. Ik heb een heel nieuw lijf. Maatje 36, dit weekend zelfs van Esprit een jurkje maat 34 en bij Steps maat 36, maar een ander jurkje maat 34. Nu vallen deze merken altijd wel ruim, maar goed, ik had daar altijd maat 38-40, Medium. En dus hangt er niets meer in mijn kast wat echt goed past. Ik word er wel creatief van. Ik draag jurkjes, daar wikkel ik dan iets omheen, zodat het strak om mijn middel zit, enzo.

Maar mijn hemel. Broeken zakken van mijn kont, truitjes hangen om me heen, rokken vallen op de grond. Ik moet echt alles nieuw kopen en dat is echt een probleem: ik heb heel erg mijn eigen stijl en die is nu niet helemaal in de mode.

Argh! Ik koop nu zo af en toe iets. Van het weekend een jurkje bij Mango, helemaal strak, ik kan nu alles aan, maar om heel eerlijk te zijn, weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Waar te beginnen? Hoe bouw je een hele nieuwe garderobe op? Gewoon maar kopen wat ik leuk vind? Toch op zoek naar een aantal basisstukken? Iemand ervaring hoe je dat doet met een nieuw lijf? Met het mooie weer was het nog wel makkelijk te doen, maar nu weet ik het echt even niet meer!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Lalage » 25 sep 2012 06:18

Lastig Galateia! Ik heb ook broeken die afzakken (gelukkig de meeste niet) en ben laatst een winkel in gegaan waar ik nog nooit was geweest, waar ze wel veel bleken te hebben. Het is inderdaad een zoektocht. De vraag is of je denkt dat het blijvend is of dat je wel weer zult aankomen. Als het blijvend is kan je best investeren in een paar basiskledingstukken die je dan combineert met dingen die je nog hebt en die nog wel kunnen. Maar verder weet ik het ook niet... Mijn man is 18 kilo afgevallen sinds vorig jaar. Hij heeft pas een paar nieuwe spijkerbroeken gekocht en dat staat hem echt goed, je ziet ineens hoe groot het verschil is. En die wijde dingen staan hem dan ineens ook echt niet meer.

Over de laarzen: die koop ik in een speciaalzaak en dan vraag ik om laarzen zonder hak. Ik heb ook wel laarsjes met een hakje, maar daar gaan mijn voeten soms pijn van doen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 25 sep 2012 06:30

Galateia, Lastig is dat he. Wat je zelf ook al zegt: wat basisstukken kopen. Hebben ze bij jou in de buurt van die speciale boetiekjes/zaakjes? Daar hebben ze meestal wel kleine maatjes hangen.

Hier ook allemaal nieuwe kleding moeten kopen. Vooral broeken (ben van maat 46 naar maat 40 gegaan en ik wil eigenlijk weer terug naar 38).
Morgen gaan manlief en ik shoppen hier in de stad. Ben benieuwd.

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Galateia » 25 sep 2012 08:06

Nou, ik ga er wel van uit dat het blijvend is. Het komt doordat ik weer ben gaan dansen en voorlopig ben ik nog lang niet uitgedanst :mrgreen:

Maar ik kan moeilijk wennen aan mijn nieuwe lijf. Ik moet opnieuw ontdekken wat er mooi bij past. De vorm is ook helemaal anders. En broeken kopen is al zo moeilijk, omdat ze allemaal te kort zijn.

Ja, toch maar een paar dingen kopen en dan zoals Lalage zegt een beetje combineren met dat wat nog wel kan. de meeste wikkeldingen zijn wel ok, die wikkel ik gewoon een keertje extra. Maar het is wel hopeloos, hoor. Zelfs mijn jassen zijn te wijd. Echt alles.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 25 sep 2012 08:21

Lekker blijven dansen.. :wink: :mrgreen:

Broeken zijn zowieso een rampenplan, volgens mij maakt het niet uit welke maat je hebt.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 25 sep 2012 09:02

Broeken zijn inderdaad vreselijk, ik draag ze daarom ook zo min mogelijk.
Maarre Galateia Ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Mijn garderobe is gewoon 0. Sinds 2007 ben ik of net zwanger of net niet meer, dus alles is verouderd. Ik moet ook een nieuwe garderobe en weet niet zo geod waar ik moet beginnen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten