Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor jans1 » 02 jul 2012 22:22

Ik heb pas een kledingparty gehad... Wat was dat leuk zeg! Leuke jurkjes en rokjes voor maar 20 euro! :lol: Vind ik niet veel...
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor MissF » 03 jul 2012 08:16

Leuk zoiets Jans!
maar geen rokjes en jurkjes kunnen vinden voor onder de 20 euro? ik koop ze zelden duurder :) Pas een heeeeel mooi jurkje die was afgeprijsd tot 25 euro, maar bij de Hema pas 1 voor 7,50 en op de koninginnedagmarkt voor 15 :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor jans1 » 03 jul 2012 18:46

MissF schreef:Leuk zoiets Jans!
maar geen rokjes en jurkjes kunnen vinden voor onder de 20 euro? ik koop ze zelden duurder :) Pas een heeeeel mooi jurkje die was afgeprijsd tot 25 euro, maar bij de Hema pas 1 voor 7,50 en op de koninginnedagmarkt voor 15 :D


Er was al heel veel verkocht... Maar ik vind 20 euro niet veel voor een rokje of een jurkje... Kheb ze van duurder nl :wink: Ik doe er gelukkig ook altijd lang mee!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Kleding enzo... (4)

Berichtdoor *Annette* » 21 jul 2012 18:00

Ik heb ook maar zelden rokken voor onder de € 20, vaak zit ik al snel aan het dubbele. In de opruiming net een keer, maar dan moet je het ook maar net treffen dat je maat er nog tussen zit.

Wie weet waar ze tankinitops met beugels verkopen in cupmaat 70(36)E, liefst ook voorgevormd en geen halter (lekker kritisch ;)). Van broekje heb ik 38 of 40 nodig, betaal liever wat meer ervoor zodat ik één heb die goed zit en uitsluit bij de borsten dan een goedkope wat niet goed aansluit. Wil liever geen bikini, voel me daar niet zo prettig in.

Ben al bij de livera etc. wezen kijken maar daar hebben ze alleen maar in grotere maten op cup, had wel een 38 gepast maar die zat weer te los. Bij bonprix zag ik wel een mooie, maar de review daarvan was negatief en zaten ook geen beugels in wat ik toch wel graag wil. Wehkamp kom ik ook niets tegen. Otto heeft, voor zover ik gezien heb, niets in 70E... Dus wie weet er nog een leuke winkel/site?
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor LeChat » 23 jul 2012 19:32

Ik kan je helaas niet aan een adresje helpen, Annette.

Iets anders: wij hadden dit weekend familieweekend en de (creatieve) zus die dit keer het weekend organiseerde had allerlei workshops bedacht, waaronder sieraden maken, maar ook een kledingruil. De tafels lagen vol en vooral de zussen (mijn schoonzussen), die qua postuur op elkaar lijken, konden veel van elkaar overnemen. Leuk, handig en gezellig!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor jeepeecee » 25 jul 2012 09:49

wel leuk idee, kledingruil. Jammer genoeg gaat het hier niet werken, iedereen heeft andere maat, van 36 tot 44. 'K kan alleen met schoonmoeder ruilen :-k
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 25 jul 2012 09:53

Moet je ook wel een beetje dezelfde smaak hebben en inderdaad hetzelfde figuur.

Ik heb 'maar'2 schoonzussen. Van 1 schoonzus krijg ik regelmatig kleding en dat pas ook altijd, is inderdaad wel fijn.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor LeChat » 25 jul 2012 18:46

Klopt, je kunt niet met iedereen zo'n kledingruil realiseren, maar als het kan is het mooi meegenomen :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 26 jul 2012 06:59

Bij ons doen ze het in de kerk. Dan heb je net even iets meer keus.
Ook voor kinderen gaan ze het binnenkort doen, erg leuk.

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor meisje20 » 06 aug 2012 17:05

*Annette* schreef:Ik heb ook maar zelden rokken voor onder de € 20, vaak zit ik al snel aan het dubbele. In de opruiming net een keer, maar dan moet je het ook maar net treffen dat je maat er nog tussen zit.

Wie weet waar ze tankinitops met beugels verkopen in cupmaat 70(36)E, liefst ook voorgevormd en geen halter (lekker kritisch ;)). Van broekje heb ik 38 of 40 nodig, betaal liever wat meer ervoor zodat ik één heb die goed zit en uitsluit bij de borsten dan een goedkope wat niet goed aansluit. Wil liever geen bikini, voel me daar niet zo prettig in.

Ben al bij de livera etc. wezen kijken maar daar hebben ze alleen maar in grotere maten op cup, had wel een 38 gepast maar die zat weer te los. Bij bonprix zag ik wel een mooie, maar de review daarvan was negatief en zaten ook geen beugels in wat ik toch wel graag wil. Wehkamp kom ik ook niets tegen. Otto heeft, voor zover ik gezien heb, niets in 70E... Dus wie weet er nog een leuke winkel/site?


Je zou kunnen kijken bij Anna van Dorp in Zeist. Daar ga ik zelf ook naar toe. Wel prijzig, maar heel goed.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Kate Spade » 07 aug 2012 08:20

meisje20 schreef:
Je zou kunnen kijken bij Anna van Dorp in Zeist. Daar ga ik zelf ook naar toe. Wel prijzig, maar heel goed.


Of een andere lingerie speciaalzaak of de Bijenkorf? Is idd duur, maar nu is er ook veel korting. En als je van een wat duurder merk koopt, gaat het misschien ook langer mee!

Zelf heb ik geen lastige maat ofzo, dus ik koop makkelijk een bikini bij Hunkemoller in de uitverkoop voor een paar euro's. Maar de ervaring is dat die nooit zo heel lang mee gaan...na 1 seizoen dragen, verliest het zwembroekje zn vorm al :? Maar dure merken bij de sportzaak/bijenkorf gaan lang mee, is mijn ervaring.
Dus, dat.

Chocolicious

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Chocolicious » 07 aug 2012 15:41

*Annette* schreef:Ik heb ook maar zelden rokken voor onder de € 20, vaak zit ik al snel aan het dubbele. In de opruiming net een keer, maar dan moet je het ook maar net treffen dat je maat er nog tussen zit.

Wie weet waar ze tankinitops met beugels verkopen in cupmaat 70(36)E, liefst ook voorgevormd en geen halter (lekker kritisch ;)). Van broekje heb ik 38 of 40 nodig, betaal liever wat meer ervoor zodat ik één heb die goed zit en uitsluit bij de borsten dan een goedkope wat niet goed aansluit. Wil liever geen bikini, voel me daar niet zo prettig in.

Ben al bij de livera etc. wezen kijken maar daar hebben ze alleen maar in grotere maten op cup, had wel een 38 gepast maar die zat weer te los. Bij bonprix zag ik wel een mooie, maar de review daarvan was negatief en zaten ook geen beugels in wat ik toch wel graag wil. Wehkamp kom ik ook niets tegen. Otto heeft, voor zover ik gezien heb, niets in 70E... Dus wie weet er nog een leuke winkel/site?


Ik kan je badmode van Sapph en Beachwave aanraden, goede kwaliteit en leuke badkleding voor grote cupmaten.

Gebruikersavatar
pipgirl
Mineur
Mineur
Berichten: 193
Lid geworden op: 19 sep 2011 11:38
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor pipgirl » 07 aug 2012 17:35

Bij wehkamp verkopen ze ook zulke bikini's, heb er ook één gekocht en bevalt goed.

Was ook beachwave...succes.
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Haai » 10 aug 2012 11:02

Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van een zelf ontworpen (heren)overhemd bij bijv. iTailor? Ik wil voor manlief een overhemd met dubbel manchet, maar in de winkel vind ik die maar in heel weinig variaties (en voor een geschikte prijs). Nu ontdekte ik die sites waar je zelf kunt ontwerpen, maar ik weet nog niet zo goed of ik dat aandurf. Hoe is de kwaliteit van die overhemden?

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Duschka » 10 aug 2012 19:41

Ik heb in het verleden zo eens een paar overhemden laten maken.
Goede kwaliteit, vergelijkbaar met Ledub ofzo.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 76 gasten