Italiaanse mannen vs Nederlandse mannen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Italiaanse mannen vs Nederlandse mannen

Berichtdoor mohamed » 26 aug 2011 19:04

Italiaanse mannen, zucht. Naar het schijnt vallen ze goed in de smaak bij vrouwen met hun spaghetti charme, terwijl hun hele doen en laten zo nep overkomt als de pest! Ook zijn ze vrijwel nooit groter dan 1.50m en liegen ze om de haverklap! Ik dacht altijd dat vrouwen een grote sterke betrouwbare knuffelbeer zochten die hun beschermt tegen de grote boze wereld, i.p.v. een gladjanus met zwart achterovergekamd haar die er bij de eerste tegenslag al op zijn scooter vandoor gaat met de buurvrouw! :clown:

Kortom, waarom maakt het voor een Italiaan niet uit als ie klein is en overdreven complimenteus, terwijl een Nederlander al een draai om zijn oren krijgt als hij zegt dat ie verdrinkt in je ogen? ](*,)

'Eyeee loooveee joeoeoeeo!' Nee dat klinkt heel natuurlijk en waarheidsgetrouw!

ajl
Generaal
Generaal

Re: Italiaanse mannen vs Nederlandse mannen

Berichtdoor ajl » 26 aug 2011 19:39

Wellicht om je gerust te stellen; er zijn ook vrouwen die griezelen van dat soort mannen ( en ik behoor tot die groep). Eigenlijk alle mannen uit zuidelijke culturen vind ik over het algemeen niet zo aantrekkelijk. Geef mij maar een oer Hollandse man :wink:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 aug 2011 19:54

ajl schreef:Wellicht om je gerust te stellen; er zijn ook vrouwen die griezelen van dat soort mannen ( en ik behoor tot die groep). Eigenlijk alle mannen uit zuidelijke culturen vind ik over het algemeen niet zo aantrekkelijk. Geef mij maar een oer Hollandse man :wink:

Dank je wel, ik ben wat geruster, dat lucht op zeg, maar vooralsnog ben je wel de enige! ](*,)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 26 aug 2011 20:21

Nee hoor, er zijn ontzettend veel vrouwen die houden van de gewone, nuchtere, Hollandse man. Alleen -is mijn ervaring- zijn dat ook de vrouwen die dat niet luid&duidelijk verkondigen :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 26 aug 2011 20:41

Ik ben geen fan van italiaanse mannen, en heb ook geen vriendinnen die er warm voor lopen. Het is denk ik een vooroordeel dat alle vrouwen vallen voor italiaanse mannen.
Echter een italiaanse man heeft vaak wel het lef om open en bloot iemand overduidelijk te versieren...En het zou raar zijn als je dan op het terrasje je niet een complimentje laat welgevallen.
Die lef hebben hollandse mannen over het algemeen wat minder, maar op zoek naar een echte vaste partner maken italianen meestal weinig kans.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 aug 2011 20:53

Wat meribel zegt. Weinig vrouwen zitten te wachten op een man die zijn geslachtsdeel achterna loopt en zijn halve leven bij mama woont 8)

Maar ze versieren openlijk en dat doet elke vrouw goed.

O, enne, niet elke Italiaanse man is natuurlijk zo. Net zoals niet elke oer-Hollandse man op klompen loopt en kaas maakt. Er zijn ook hele aantrekkelijke en lieve Italianen, die ook nog eens veel langer zijn dan 1 meter 50.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 aug 2011 22:09

Galateia schreef:Wat meribel zegt. Weinig vrouwen zitten te wachten op een man die zijn geslachtsdeel achterna loopt en zijn halve leven bij mama woont 8)

Wat is er mis met mamma! :frown:
Maar ze versieren openlijk en dat doet elke vrouw goed.

O, enne, niet elke Italiaanse man is natuurlijk zo. Net zoals niet elke oer-Hollandse man op klompen loopt en kaas maakt. Er zijn ook hele aantrekkelijke en lieve Italianen, die ook nog eens veel langer zijn dan 1 meter 50.

Welnee! :neeschudden:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 aug 2011 22:10

mw schreef:Nee hoor, er zijn ontzettend veel vrouwen die houden van de gewone, nuchtere, Hollandse man. Alleen -is mijn ervaring- zijn dat ook de vrouwen die dat niet luid&duidelijk verkondigen :wink:

Aha, misschien wel vrouwen zoals jij dus! ;)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 aug 2011 22:12

meribel schreef:Ik ben geen fan van italiaanse mannen, en heb ook geen vriendinnen die er warm voor lopen. Het is denk ik een vooroordeel dat alle vrouwen vallen voor italiaanse mannen.
Echter een italiaanse man heeft vaak wel het lef om open en bloot iemand overduidelijk te versieren...En het zou raar zijn als je dan op het terrasje je niet een complimentje laat welgevallen.
Die lef hebben hollandse mannen over het algemeen wat minder, maar op zoek naar een echte vaste partner maken italianen meestal weinig kans.

Ze hebben inderdaad behoorlijk wat lef als het om vrouwen gaat, persoonlijk zou ik me doodschamen als ik een vrouw op die manier benaderde en denken 'hoe heb ik dat kunnen zeggen en hoe kom ik hier z.s.m. weg?!'

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 aug 2011 22:24

Bij het lezen van je openingspost werd ik al misselijk en ging me dus afvragen of er echt zulke vrouwen zijn maar de RW vrouwen zijn in elk geval lekker Hollands nuchter.

Heb ook nooit gemerkt dat een man mij probeerde te versieren, maar ik 'zie' ook nooit mannen. Ze vallen mij gewoon niet op.
ja, dat is mijn mening dan he.....

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 27 aug 2011 00:16

mohamed schreef:Ze hebben inderdaad behoorlijk wat lef als het om vrouwen gaat, persoonlijk zou ik me doodschamen als ik een vrouw op die manier benaderde en denken 'hoe heb ik dat kunnen zeggen en hoe kom ik hier z.s.m. weg?!'

....tsja....

waarom eigenlijk? je moet niet wat gaan verzinnen maar als je vind dat een vrouw echt een leuke lach heeft kan ik je aanraden omdat gewoon tegen haar te zeggen

hoe versier jij dan een vrouw?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 aug 2011 10:51

mohamed schreef:Ze hebben inderdaad behoorlijk wat lef als het om vrouwen gaat, persoonlijk zou ik me doodschamen als ik een vrouw op die manier benaderde en denken 'hoe heb ik dat kunnen zeggen en hoe kom ik hier z.s.m. weg?!'

meribel schreef:
....tsja....

waarom eigenlijk? je moet niet wat gaan verzinnen maar als je vind dat een vrouw echt een leuke lach heeft kan ik je aanraden omdat gewoon tegen haar te zeggen

Ik zal de tip ter harte nemen!
hoe versier jij dan een vrouw?

Door grappen te maken, erg hé! ;)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 aug 2011 10:52

*Annet* schreef:Bij het lezen van je openingspost werd ik al misselijk en ging me dus afvragen of er echt zulke vrouwen zijn maar de RW vrouwen zijn in elk geval lekker Hollands nuchter.

Heb ook nooit gemerkt dat een man mij probeerde te versieren, maar ik 'zie' ook nooit mannen. Ze vallen mij gewoon niet op.

Dat komt omdat we allemaal hetzelfde zijn! :lol:

Africa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Africa » 27 aug 2011 12:38

Hihi, hier heb ik ervaring mee.. (A)
En er is nog iemand op het forum die mee kan praten...

Afgelopen zomer in Italië nog veel ongegeneerd opnemen, starende blikken en aandachttrekkerij mee gemaakt.
Italiaanse mannen hebben iets te veel temperament, net zoals Griekse, Spaanse en Portugeese mannen.
Slechts één leven,
dat snel voorbij zal gaan;
slechts wat voor Christus is gedaan
zal blijven bestaan.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 aug 2011 12:41

Ik moet eerlijk zeggen dat dat overdreven versieren mij ook niets doet. Ik ben er niet zo ontvankelijk voor. Eigenlijk negeer ik dat ook gewoon. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet zo'n femme fatale ben en strooi volgens mij ook te weinig met complimentjes, terwijl dat soms voor je relatie ook wel eens nuttig kan zijn :wink: .

Terug naar “Archief”