google plus - ervaringen/meningen/reacties

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

janp95
Verkenner
Verkenner
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2011 18:12

google plus - ervaringen/meningen/reacties

Berichtdoor janp95 » 13 aug 2011 18:49

hallo allemaal,

zoals het topic titel al zegt: graag meningen/reacties/ervaringen met google plus.
ik zelf heb me ingeschreven en wacht op een uitnodiging wat een beetje lang duurt.
is dit bij meer mensen het geval?
ik ben benieuwd of dit de facebook killer word...

Gebruikersavatar
maboc
Sergeant
Sergeant
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 nov 2008 21:35
Locatie: Den Haag

Re: google plus - ervaringen/meningen/reacties

Berichtdoor maboc » 15 aug 2011 12:07

janp95 schreef:hallo allemaal,

zoals het topic titel al zegt: graag meningen/reacties/ervaringen met google plus.
ik zelf heb me ingeschreven en wacht op een uitnodiging wat een beetje lang duurt.
is dit bij meer mensen het geval?
ik ben benieuwd of dit de facebook killer word...


Meer van hetzelfde. Lieden die pertinent tegen facebook zijn zullen google plus wel omhelzen. En lieden die iets tegen google hebben zullen wel bij facebook blijven.
Ikzelf was na een halfuurtje wel uitgekeken. Maar goed hyves en facebook waren voor mij na een halfuurtje ook wel klaar.

Wacht op een uitnodiging? Snap niet helemaal wat je bedoeld?
Hij die u roept is trouw en doet zijn belofte gestand.
(1 Tessalonicenzen 5 vers 24)

Erwin
Verkenner
Verkenner
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 jan 2005 20:12

Re: google plus - ervaringen/meningen/reacties

Berichtdoor Erwin » 15 aug 2011 21:27

Google plus, gewoon lekker strakke layout zonder bak reclame.
Maar dat zou wel tijdelijk zijn, ben ik bang.
Eigenlijk werkt het gewoon zoals je mag verwachten en voor mensen die veel Google Diensten gebruiken echt een uitkomst.
Alles zit gewoon op 1website verwerkt en gelijk voor vrienden beschikbaar te maken.

Ik denk dat de mogelijkheden die nu gepresenteerd worden nog niet alles is.
Ze hebben namelijk ook Google Music die nog geen integratie heeft. (is momenteel in beta, op uitnodiging)

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: google plus - ervaringen/meningen/reacties

Berichtdoor LeChat » 24 aug 2011 19:08

@maboc: in de huidige bèta-versie kun je alleen een Google+-account krijgen als je wordt uitgenodigd door iemand die al een account heeft.

Voor mij is het op dit moment nog niet zo boeiend, er zijn nog te weinig mensen uit mijn omgeving actief, waardoor het een slapend leven leidt.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
maboc
Sergeant
Sergeant
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 nov 2008 21:35
Locatie: Den Haag

Re: google plus - ervaringen/meningen/reacties

Berichtdoor maboc » 26 aug 2011 16:57

LeChat schreef:@maboc: in de huidige bèta-versie kun je alleen een Google+-account krijgen als je wordt uitgenodigd door iemand die al een account heeft.

Voor mij is het op dit moment nog niet zo boeiend, er zijn nog te weinig mensen uit mijn omgeving actief, waardoor het een slapend leven leidt.

Dat soort zaken ontgaan mij meestal. Ik heb al zolang en zoveel google-parafernalia dat de uinodigingen al vrij snel komen :-)

Ach...ik vind eigenlijk al die social networks niet zo boeiend. Voor mij zijn het nogal reactieve sites..als iemand mij wat stuurt kijk ik weer eens (Maar dan moet ik daar wel een mailtje van krijgen)
Hij die u roept is trouw en doet zijn belofte gestand.
(1 Tessalonicenzen 5 vers 24)

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: google plus - ervaringen/meningen/reacties

Berichtdoor LeChat » 04 sep 2011 19:22

maboc schreef:Ach...ik vind eigenlijk al die social networks niet zo boeiend. Voor mij zijn het nogal reactieve sites..als iemand mij wat stuurt kijk ik weer eens (Maar dan moet ik daar wel een mailtje van krijgen)


Met Hyves en LinkedIn heb ik dat ook wel, maar daar zijn wel veel meer mensen uit mijn netwerk actief, dus doe ik er (op die manier) meer mee. Met Twitter ben ik zelf wel behoorlijk actief. Aan Facebook ben ik niet begonnen, vanwege dat privacy-verhaal.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten

cron