Hallo allemaal, ik zat de berichten te lezen over kliksafe . Ik krijg volgende week kliksafe en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Want ik heb er heel erg last van dat ik zoveel tijd besteed aan uitzendinggemist. nou wil ik niet zeggen dat ik slechte dingen kijk (want ik heb ook een filter) maar je krijgt ongemerkt zoveel informatie dat van het èèn het ander komt.
En dan zit ik zondags in de kerk en dan schaam ik me.
Want ik kan die tijd dat ik achter de pc zit wel beter gebruiken.
Ik ben volwassen en dan zeggen we allemaal..je hebt je verantwoordelijkheid en er zit een knop op enz. Maar weet je wat het ergste is? Dat ik die uitknop veel te laat gebruik. Dus dan heb ik mezelf niet helemaal in de hand dus wel kijken en als ik dan in bed lig dan durf ik niet te bidden want ik schaam me voor mijn eigen gedrag.
Ik voor mij zeg: internet is gevaarlijk en verslavend.
eerst wilde ik er niet aan om kliksafe te nemen en dat schokte me en ik kwam erachter dat het voor mij verslavend werkt. Want laten we eerlijk zijn ,het haalt je van de goede zaken af en al die uren heb ik verknoeit!
Ik geloof dat als ik geen kliksafe neem dat ik misschien wel tot mijn 60 ste mijn tijd ga zitten verknoeien.
Tot het misschien te laat is.
Ik wilde dit even kwijt en iedereen begrijpt ws wel dat dit echt zo is. En dat het ook moeilijk is om toe te geven dat het niet goed is om zoveel achter uitzendinggemist te zitten. Daarom ben ik blij dat ik volgende week niet meer kan kijken...voor mijn eigen veiligheid...Goede zondag allemaal.
Hartelijke Groet, Nellie.