Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 11 jan 2013 21:33

lekkerbek schreef:Leuk nieuws Mortlach, veel geluk met elkaar, enne........succes met je moeder.
Je zou nog een kaartje naar je moeder kunnen sturen; ha mam, hier een kaartje vanuit Venetië, we willen even laten weten dat we op 10 januari getrouwd zijn hier ter plaatse. We wilden erg graag naar Venetië, maar binnenkort gaat dat niet meer met die dikke buik van ......., want met een tweeling erin wordt ze al snel dikker en komt een vakantie er niet zo snel meer van. Volgende week komen we weer thuis, we zouden het leuk vinden als u de foto's komt kijken, en natuurlijk de duo kinderkamer.
Tot dan.
PS U zit u nu vast te houden in uw stoel zeker? Nou, laat maar weer los hoor, de tweeling zit er nog niet in, we willen het namelijk rustig aan doen, dat raadde u ons toch aan, en u weet het, uw mening is zó belangrijk voor mij :lol: :lol:


Haha, wel weer grappig, het is een droom van haar om een keer naar Venetië te gaan. Dat gaat nu dus ook zeker een keer gebeuren, al weet ik nog niet of ik getrouwd terugkom :-)

Enne... ontmoeten, ja hoor, iedereen is welkom hier in het mooie Cork :-) Of als we weer eens in Nederland zijn en er is toevallig een meeting... :-) Op het forum is wat lastig, aangezien ze (nog :-) ) geen Nederlands spreekt.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mw » 11 jan 2013 22:14

Haha, citytrip naar Corck? :lol:

Maar van harte! Geniet van het verliefd zijn en heel veel geluk samen!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 12 jan 2013 00:13

Ze is op dit moment op een korte vakantie in Amsterdam. Ik heb de afgelopen 2 dagen meer SMSjes verzonden dan in de afgelopen 3 jaar bij elkaar :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Rienuku

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Rienuku » 12 jan 2013 00:31

mw schreef:Haha, citytrip naar Corck? :lol:



Prima...

Mortlach... gefeliciteerd!!!
Geniet ervan...

juf89
Mineur
Mineur
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:16
Locatie: de grote stad

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor juf89 » 12 jan 2013 13:25

hmm mortlach, ik denk dat ik wel iets van je begrijp... Het is denk ik erg lastig om gewoon geen verwachtingen meer te hebben van je ouders, en te weten dat ze niet/minder blij voor je zijn, als jij wel blij bent. ik weet er helaas alles van, en heb daar rigoureuzer beslissingen in genomen.
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor LeChat » 13 jan 2013 14:22

Mortlach, gefeliciteerd!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 14 jan 2013 22:10

mohamed schreef:Wat is er nou negatief aan het advies van je moeder om het rustig aan te doen? Alleen maar mooi toch dat ze je niet forceert je voort te planten? Nee, dat interpreteer je naar mijn idee zelf te negatief. En dat het afwachten is is nou eenmaal waar. Dat geldt voor iedereen.

Mortlach schreef:Met alle respect, maar jij kent mijn moeder niet en jij was niet aanwezig bij dat gesprek. Je hebt dus geen enkele basis om dat idee op te baseren behalve je eigen fantasie. Haar eerste reactie op ALLES is altijd 'Nee', en het kost bakken met energie om daar goed mee om te gaan, dus vertel mij alsjeblieft niet dat ik dat 'te negatief' interpreteer.

Nee, ik ken je moeder niet. Doch baseer ik het niet op mijn eigen fantasie maar op de aanname dat jij een fatsoenlijk persoon bent mede doordat je dit van je ouders hebt meegekregen.

Hoe dan ook, wat ik wel negatief van haar vond is de opmerking dat het vorige keer ook niks werd, maar het rustig aan doen kan je van ieder mens ter harte nemen. Geniet van je nieuwe vriendin!

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 20 jan 2013 18:06

*zich afmelden doet* :mrgreen:
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Rienuku

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Rienuku » 20 jan 2013 20:40

Goedzo!!! Gefeliciteerd!!!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor ajl » 20 jan 2013 21:12

Veel geluk samen!!

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor hubert » 21 jan 2013 11:22

Ik ben een paar jaar geleden nog in Cork geweest. Als ik dat geweten was ik je zeker op komen zoeken, want ik ben wel benieuwd wie je bent en hoe je eruit ziet.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar de meeste mensen trekken zich niet zoveel van ouders aan als het om de liefde gaat. Het is uiteraard fijn als het allemaal mooi past, maar je moet gewoon je eigen zin doen als die speciale vrouw zich (eindelijk) manifesteert.
Veel plezier en diepgang :o
Hou ons op de hoogte.

Gebruikersavatar
parsifal
Majoor
Majoor
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 jan 2003 10:48
Locatie: Stockholm

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor parsifal » 21 jan 2013 12:02

hubert schreef:Ik weet niet hoe oud je bent, maar de meeste mensen trekken zich niet zoveel van ouders aan als het om de liefde gaat.


Hmm, ik ben getrouwd met een Indonesische, en ik heb zo het vermoeden dat je hier alleen voor Westerse mensen spreekt. Ik denk dat je in Azie zonder goedkeuring van de ouders een relatie vaak kunt vergeten.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor hubert » 21 jan 2013 16:59

Parsival: Hmm, ik ben getrouwd met een Indonesische, en ik heb zo het vermoeden dat je hier alleen voor Westerse mensen spreekt. Ik denk dat je in Azie zonder goedkeuring van de ouders een relatie vaak kunt vergeten.


Je hebt helemaal gelijk. Ik ga uit van onze huidige liberale cultuur. Ik vind overigens wel dat je je ouders moet respecteren, maar in liefdeszaken kun je beter je eigen hart volgen. Zie ook de tv programma's die gaan over misgelopen liefdes door toedoen van ouders, die bv briefwisselingen verdonkeremaanden.

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 22 jan 2013 00:25

hubert schreef:Zie ook de tv programma's die gaan over misgelopen liefdes door toedoen van ouders, die bv briefwisselingen verdonkeremaanden.

Lang leve het digitale verkeer! ;)

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor boer » 22 jan 2013 08:18

Mortlach schreef:Ze is op dit moment op een korte vakantie in Amsterdam. Ik heb de afgelopen 2 dagen meer SMSjes verzonden dan in de afgelopen 3 jaar bij elkaar :-)


lekker verstikkend,
ik was al weggevlucht in zo'n geval, als ik haar was.
Boek maar gauw Venice , voordat het te laat is.

http://www.edreams.com/flights/cork-venice/

PS: Negeren doet begeren.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 64 gasten