Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mw » 06 jul 2012 15:54

*wordt voor de tweede keer deze middag herinnerd aan de Refowebsinglereis naar Rome* :lol: :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 09 jul 2012 12:26

mw schreef:*wordt voor de tweede keer deze middag herinnerd aan de Refowebsinglereis naar Rome* :lol: :mrgreen:


:-oo :8> :yahoooo:

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 18 jul 2012 12:24

Toch eindelijk maar eens gevraagd of mijn chefin op wie ik een oogje heb mee naar de film wil. Het antwoord was wat vaag, dat ze de laatste tijd veel kwijt is aan de oppas, maar geen 'Nee'. En belangrijker nog, de wereld is het gewoon blijven doen ondanks dat het ook geen 'Ja' was.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor hubert » 20 jul 2012 14:27

Heel goed Mortlach. Niet geschoten altijd mis! Maar .............je hebt nog geen afspraak! Dus blijf ](*,)
Enne dan betaal jij toch die oppas!!!

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 20 jul 2012 22:27

hubert schreef:Heel goed Mortlach. Niet geschoten altijd mis! Maar .............je hebt nog geen afspraak! Dus blijf ](*,)
Enne dan betaal jij toch die oppas!!!


Best kans dat ik het over een tijdje nog wel een keer vraag ja. Natuurlijk zou ik die oppas wel willen betalen, maar aan de andere kant is dat misschien te opdringerig. Als ze echt wil, dan zal die paar tientjes ook niet uitmaken. Wel kans dat als ik weer zo'n 'vaag' antwoord krijg, ik vraag of het zin heeft om te blijven aandringen - als ik toch direct ben, wat maakt het dan ook uit.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor hubert » 21 jul 2012 06:34

Ja waarom niet. Er wordt zoveel tijd verspild met (af)wachten.
Tot op zekere leeftijd zijn spelletjes wel leuk, maar onder volwassenen kun je beter
duidelijk zijn.
Succes ieder geval en laat je vorderingen weten.
Wij leven met je mee!

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 26 jul 2012 09:18

@ Mortlach, wat Hubert zegt en daar wil ik graag aan toevoegen:

Als je voor de directe aanpak gaat, inderdaad prijzenswaardig, stuur dan een flinke bos met rode rozen naar haar werkplek met daaraan een kaartje 'do you want to go out on a date with me? Best regards, Mortlach.' Denk eraan dat de omvang van het bos niet te bescheiden is want dan kom je niet goed over. Als de rozen bij je terugkomen weet je dat het een 'nee' is, maar misschien kun je vanaf je werkplek waarnemen hoe ze kijkt nadat ze de rozen in ontvangst neemt en het kaartje heeft gelezen.

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Funlover » 15 aug 2012 16:13

Jippie! Ik meld me af....for ever :8>
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Rienuku

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Rienuku » 15 aug 2012 16:31

Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan!

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor meribel » 15 aug 2012 17:56

mohamed schreef:@ Mortlach, wat Hubert zegt en daar wil ik graag aan toevoegen:

Als je voor de directe aanpak gaat, inderdaad prijzenswaardig, stuur dan een flinke bos met rode rozen naar haar werkplek met daaraan een kaartje 'do you want to go out on a date with me? Best regards, Mortlach.' Denk eraan dat de omvang van het bos niet te bescheiden is want dan kom je niet goed over. Als de rozen bij je terugkomen weet je dat het een 'nee' is, maar misschien kun je vanaf je werkplek waarnemen hoe ze kijkt nadat ze de rozen in ontvangst neemt en het kaartje heeft gelezen.


als een vrouw vaag is hoeft het niet te betekenen dat ze perse niet wil ( een man die vaag doet en niet terug belt is over het algemeen gewoon echt niet geïnteresseerd ) , maar kunnen duizenden andere dingen spelen. ( twijfelt aan mannen in het algemeen na slechte ervaringen, is niet zeker of het om haar gaat of om seks/uiterlijk, wil wat meer verovert worden, speelt graag hard-to-get, en ga zo maar door )

ik zou absoluut smelten voor mohameds aanpak.....nouja, toegeven voor een filmpje in ieder geval.

succes hoor mortlach, lijkt me heel spannend als het om iemand van de werkvloer gaat!

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor nette » 15 aug 2012 22:37

mohamed schreef:Zij: 'ben je vreemdgegaan?'
Hij: 'ik zeg niks, dat is soms beter dan de waarheid vertellen.' :mrgreen:

haha
op facebook zou ik em geliked hebben

@mortlach
een cadeautje is idd altijd leuk
ik zou het wel leuk vinden als een jongen veel moeite voor me deed

@ funlover gefeliciteerd :d ik hoop dat je niet gelogen heb met for ever :wink:

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 15 aug 2012 23:05

Gefeliciteerd Funlover leuk! Weer iemand uit de kerk opgepikt of nu toch...?

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Funlover » 16 aug 2012 08:51

Haha ik lieg niet met mijn for ever...
Ik voel met elke vezel van mijn bestaan dat dit de ware is :wink:
Echt enorm grappig, want ik herken mezelf soms niet meer joh. En mijn omgeving ligt ook helemaal dubbel.

Tis eigenlijk best bijzonder gegaan....
Ik was al dat daten en jongens helemaal zat. Ik zei tegen mezelf en vriend(en/innen) Ik weet het nu zeker: Ik blijf voor altijd vrijgezel! Dat gaf rust en een heerlijk gevoel. Maar het was alsof God zei: Ho is, dat gaat zomaar niet, ik heb iets leuks voor je in petto! (Hij had min of meer hetzelfde gevoel, was teleurgesteld en het heel erg zat)

Ik zou met een groep onbekende jongeren op vakantie gaan.
Dus 5 mei hadden we kennismaking. Was erg gezellig.
We voegden onze groepsgenoten toe op facebook! Daar werd af en toe goed heen en weer geplaagd. Erg grappig... Vooral ook tussen 'ons'

Ik kreeg de taak om de gegevens van iedereen te verzamelen voor het park en voor ons zelf. Dus ik mailde naar iedereen. De meeste reageerden met een verhaaltje terug, zo ook hij. We raakten aan de mail over van alles en nog wat...!
2 juni had ik rommelmarkt op school, ik liep daar en verveelde me en dacht. Hee hij heeft vandaag die belangrijke volleybalwedstrijd, ik zal hem even succes wensen via de sms.
Sinds die tijd zijn we niet meer gestopt met smsen, belden we, gingen we over op skype, en maakten een afspraak om mijn verjaardag (3juni) even over te doen. Dat werd op 16 juni en vanaf die tijd spraken we 1 a 2x in de week af en skypten zowat elke avond 2 uur.
We besloten op vakantie niets te laten merken voor de groepssfeer, maar als je helemaal verliefd bent dan is dat lastig... Dus dat lukte niet helemaal....
Maar we hebben enorm genoten van en het was een leuke 'test', 'vuurproef' om te kijken hoe iemand in een groep is, en van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Al was ik wel blij dat wij elkaar van te voren ook al hadden gezien in situaties als: familie, vrienden, verjaardag!
Na de vakantie was het gelijk vet afkicken, dus hebben we het maar officieel gemaakt. (Alleen het naampje ontbrak nog, maar die is wel handig opzich;-))

Dat was het in het kort!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor juffiejuf » 16 aug 2012 10:48

@ funlover; ik vind het super super leuk voor je!! :-) Komtie ook een beetje uit jouw buurt qua afstand?

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor nette » 16 aug 2012 11:12

idd erg leuk :D

dat zeggen ze ook weleens dat je juist als je gaat zoeken de ware niet vind?

dat blijkt maar weer hoe waar het is :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten