Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 26 jun 2012 14:38

hubert schreef:Een refodame kan toch ook een spannend pakje aantrekken? Ik kende een leuke buurvrouw, waar ik als 18-jarige graag kwam, die zondags met een hoed op ter kerke ging, maar thuis vrijzinnig was. ::)) ::))

Mag jij wel jokken? :clown:

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 26 jun 2012 14:42

Mortlach schreef:Poe, ik heb het al druk genoeg in mijn eigen hoofd. Mijn vrouw-in-spe is onafhankelijk (je doet samen dingen omdat je dat wilt, niet omdat je denkt dat het moet) en intelligent. Ik zoek natuurlijk wel iemand die ook intellectueel tegen me is opgewassen (klinkt wat negatief, bedoel ik niet zo, kan de juiste woorden even niet vinden).

Flavius schreef:Daar is niets negatiefs aan hoor, want dat een vrouw intellectueel tegen je is opgewassen betekent niet per definitie dat ze intellectueel/intelligent moet zijn - ten slotte is niet bekend in welke mate jíj intellectueel/intelligent bent [ik lees je berichten alhier niet zo vaak]. :)

Dom mooi of knap slim? Vrouwen zijn er in alle soorten en maten, maar als ze slim is blijft ze alleen en als ze dom is is haar liefde niet oprecht. Grapje hoor. :clown:

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 26 jun 2012 16:55

Flavius schreef:Daar is niets negatiefs aan hoor, want dat een vrouw intellectueel tegen je is opgewassen betekent niet per definitie dat ze intellectueel/intelligent moet zijn - ten slotte is niet bekend in welke mate jíj intellectueel/intelligent bent [ik lees je berichten alhier niet zo vaak]. :)


Toch jammer, ik blijk zo nu en dan nog wel eens wat zinnigs te zeggen. Mijn niveau is verder universitair. Niet dat dat een vereiste is, het gaat meer om gedeelde interesses en soort van humor. Samen een cryptogram oplossen, om eens wat te noemen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Duschka » 26 jun 2012 20:22

Mortlach schreef: Samen een cryptogram oplossen, om eens wat te noemen.

het hele leven is soms een cryptogram :) .
Overigens denk ik dat het een heel normale wens is hoor, om een partner te ambiëren, waarin je een stukje van jezelf herkend.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Flavius » 26 jun 2012 22:50

Mortlach schreef:Toch jammer, ik blijk zo nu en dan nog wel eens wat zinnigs te zeggen. Mijn niveau is verder universitair. Niet dat dat een vereiste is, het gaat meer om gedeelde interesses en soort van humor. Samen een cryptogram oplossen, om eens wat te noemen.
Ik ben sowieso niet echt actief op dit forum. :wink:

Maar gezien je expliciet vermeld dat je van universitair niveau bent, verbaasd het mij toch enigszins dat je zo ernstig op reageert. :)
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

Lot123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 jan 2012 19:30

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Lot123 » 26 jun 2012 23:21

En wat nu wanneer er een leuke intellectuele partner is, maar deze heeft gezondheidsproblemen, waardoor in de toekomst, zoals dat dan genoemd wordt de 'lichamelijke kwaliteit van leven' waarschijnlijk minder zal worden. Zouden jullie dit aandurven of hier op afknappen?

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Funlover » 27 jun 2012 08:13

Lot123 schreef:En wat nu wanneer er een leuke intellectuele partner is, maar deze heeft gezondheidsproblemen, waardoor in de toekomst, zoals dat dan genoemd wordt de 'lichamelijke kwaliteit van leven' waarschijnlijk minder zal worden. Zouden jullie dit aandurven of hier op afknappen?


Heel lastig!
Maar die mensen kunnen ook niet 'overschieten'.
Je moet het aandurven en aankunnen.
En als God wil dat jullie samen komen, dan geeft Hij je zeker de kracht om het te dragen en er mee om te gaan.
Het kan ook mooi zijn om er voor zo iemand te zijn, maar er moet wel een juiste balans zijn!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 27 jun 2012 10:06

Het probleem begint met name bij jezelf. De één vindt het een onoverkomelijk probleem en een ander gaat de uitdaging aan. Om het te proberen uit medelijden zou mij niet verstandig lijken, want daar is niemand mee geholpen.

Hoe dan ook, liefde laat zich niet dwingen dus we kunnen alleen maar afwachten, maar ons er ook van bewust zijn dat liefde eveneens vele gezichten heeft. Zo bedekt liefde tal van zonden, dus als wij ontvankelijk willen zijn voor ware liefde moeten om te beginnen onze naaste kunnen vergeven indien die tegen ons gezondigd heeft. Het werkt als volgt: wie vergeeft wordt vergeven en wie liefheeft wordt liefgehad. De andere kant om natuurlijk ook, wie niet vergeeft zal niet vergeven worden en wie niet liefheeft zal gehaat worden.

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor boer » 29 jun 2012 21:54

mohamed schreef:Waarom wil je dat beslist zo houden, omdat je een beetje lomp bent? :clown:

lompe boer, bedoel je?
Nee, te eerlijk.
De meeste mensen willen toch wel graag bedrogen worden.

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Flavius » 29 jun 2012 23:21

boer schreef:lompe boer, bedoel je?
Nee, te eerlijk.
De meeste mensen willen toch wel graag bedrogen worden.
Soms is het ook beter om níets te zeggen, dan dat je de waarheid zegt.
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 30 jun 2012 07:35

mohamed schreef:Waarom wil je dat beslist zo houden, omdat je een beetje lomp bent? :clown:

boer schreef:lompe boer, bedoel je?

Geintje i.v.m. je usernaam.
boer schreef:Nee, te eerlijk.
De meeste mensen willen toch wel graag bedrogen worden.

Bedrogen of onderdrukt, ja sommige mensen hebben vreemde wensen.

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 30 jun 2012 07:37

boer schreef:Nee, te eerlijk.
De meeste mensen willen toch wel graag bedrogen worden.

Flavius schreef:Soms is het ook beter om níets te zeggen, dan dat je de waarheid zegt.

Zij: 'ben je vreemdgegaan?'
Hij: 'ik zeg niks, dat is soms beter dan de waarheid vertellen.' :mrgreen:

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Flavius » 30 jun 2012 15:10

mohamed schreef:Zij: 'ben je vreemdgegaan?'
Hij: 'ik zeg niks, dat is soms beter dan de waarheid vertellen.' :mrgreen:
Ik mag toch hopen dat je wel begrijpt wat ik bedoel... :)
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 02 jul 2012 10:44

mohamed schreef:Zij: 'ben je vreemdgegaan?'
Hij: 'ik zeg niks, dat is soms beter dan de waarheid vertellen.' :mrgreen:

Flavius schreef:Ik mag toch hopen dat je wel begrijpt wat ik bedoel... :)

Jawel hoor, ik was slechts in een lollige bui. ;)

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Spons » 06 jul 2012 15:46

Katlheen schreef:Ja ja, het zijn juist dat soort types hoor, keurig stemmig zwart gekleed in een refo burka, maar zodra ze thuis zijn....hahahaha


oh foto van een refo Burka ...dat is nieuw ....


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten