Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Petra777 » 23 sep 2011 10:35

ik luister altijd, maar of ik er iets mee doe is dan een tweede. 8)

daarom is het ook handiger als er gewoon 10 mannen voor jou komen. Dan doen jouw tekortkomingen er niet toe. Tenzij hij natuurlijk zegt: bekijk het maar; ik wil een geordende vrouw die met liefde de vaat drie keer per dag weg werkt...
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 23 sep 2011 11:02

Petra777 schreef::lol: zo'n moeder als in dat programma zou ik ook niet willen worden. Mijne heeft me al dringend aangeraden lid te worden van een datingsite. Ze begint wanhopig te worden


Ik kwam niet eens door de promo heen. Wat een vreselijke ellende. Met name die wat bekakte moeder, die is ontgetwijfeld onzettend aardig en liefdevol, maar wat een figuur zeg...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 23 sep 2011 11:05

Je zou maar zo'n moeder hebben als Anneke, die zelfs naar de buren van een van de meiden is gegaan voor informatie, en hoe hilarisch haar eigen zoon had die informatie al gekregen.... :wink:

@Petra, je moet toch eens naar je moeder luisteren joh, gewoon inschrijven op die datingsite, dan is zij ook weer tevreden :mrgreen:

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Petra777 » 23 sep 2011 11:30

ik heb er één keer een stuk van gezien, maar is niets voor mij.

@christien, ik ben daar nog niet helemaal over uit.. maar straks meld zij me nog aan... :mrgreen:
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 23 sep 2011 11:30

christien schreef:@Petra, je moet toch eens naar je moeder luisteren joh, gewoon inschrijven op die datingsite, dan is zij ook weer tevreden :mrgreen:


Kom je soms best leuke mensen tegen hoor... :D
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Petra777 » 23 sep 2011 11:34

Jij hebt er wel goede ervaringen mee?
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Mortlach » 23 sep 2011 11:49

Petra777 schreef:Jij hebt er wel goede ervaringen mee?


Zeker. Ik mail op dit moment met een leuke dame die op mij een bijzonder fijne indruk maakt. Ze zit alleen in Engeland, dus dat is wel even een horde waarvan we moeten zien hoe die wordt genomen. En eerder heb ik ook wel bijzondere contacten opgedaan via zo'n profielensite.

Het is natuurlijk wel zo dat voor ieder leuk profiel dat je tegenkomt, je tientallen, of honderden profielen tegenkomt die niet aanspreken of gewoon raar zijn. Ik kan me er ook niet altijd toe zetten om door zo'n berg meuk te zoeken naar de spelden in de spreekwoordelijke hooiberg. Maar wat dat betreft is het net het echte leven...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 23 sep 2011 11:58

Leuk Mortlach dat je nog steeds contact met haar hebt, hopelijk meeten jullie elkaar binnenkort... :mrgreen:
Succes!

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mw » 23 sep 2011 15:17

Go Mortlach! Succes!!

Ik vind Wie trouwt mijn zoon gewoon hilarisch. Kan er best om lachen, maar mocht mijn schoonmoeder zo zijn dan heeft of zij of vriendlief een probleem (of ik heb dikke pech...). Anneke vind ik eng en de moeder van Jeroen vind ik echt te... Maar goed, je doet natuurlijk niet voor niets mee met zo'n programma.

Over profielensite's. Toen ik een aantal maanden terug hele dagen thuis zat en mij dus stierlijk verveelde,heb ik mij in een melige bui aangemeld op Crosspoint. 10 dagen op proef. Heb daar best leuke contacten gehad, maar de meeste waren wel gewoon 'vriendschappelijk'. Eentje die in het eerste gesprek al liet merken meer te willen, dus die werd vriendelijk naar rechts boven in het scherm verwezen. Met 1 wel leuk contact, hij wilde meer, ik niet en er was al geen klik.
Best een gezellige site moet ik zeggen, met een leuke chatbox. Veel leuke profielen voorbij zien komen moet ik zeggen...
Maar voorlopig even geen vast abonnement.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Petra777 » 26 sep 2011 16:05

je noemt alleen maar positieve punten en dan toch geen abonnement?
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mw » 26 sep 2011 16:23

Nee joh, ik heb er (nog) helemaal geen behoefte aan om op die manier iemand te vinden. Het was leuk als tijdsverdrijf, maar niet voor langere tijd.
Overigens kan ik ook wel negatieve dingen opnoemen hoor #-o
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor christien » 28 sep 2011 17:12

Persoonlijk denk ik dat iedereen andere ervaringen heeft, als hij / zij ingeschreven -heeft gestaan / staat - op een datingsite. Ik heb me ook wel eens aangemeld voor een proefabbonoment, waarbij ik best wel leuke contacten op gedaan heb, maar ook heel veel profielen langs heb zien komen waarmee ik totaal geen match zou hebben. Ook haal je de personen er zo uit, die zo'n standaart berichtje sturen aan elk nieuw lid :wink:
Uiteindelijk moet je je heel erg bewust zijn met welke intentie je inschrijft..., leg de lat niet te hoog of liever heb er gewoon geen verwachtingen van :mrgreen:


@Petra ga je je moeder niet voor zijn, door zelf een proefabbonoment te nemen...? Dan is je moeder even gerustgesteld en dan weet je zeker dat zij jou niet aanmeld :wink:

Met een aantal collega's heb ik ooit een profiel aangemaakt voor een single collega, en dat profiel een aantal dagen daarna wel 'overgedragen' aan de single collega die vervolgens redelijk serieus aan het daten is gegaan.
Maar tot nu toe zonder resultaat..., tenminste wat ik weet :-oo

Bertiel
Luitenant
Luitenant
Berichten: 718
Lid geworden op: 28 dec 2010 21:20

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Bertiel » 04 okt 2011 10:49

alle doktersromans ten spijt, zonder lieve zuster uit het ziekenhuis gekomen :wink:
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mw » 04 okt 2011 15:40

Tjah...je hebt blijkbaar niet veel romannetjes gelezen. In zulke romannetjes gaan zusters altijd met dokters :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

T.A.F.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 255
Lid geworden op: 11 dec 2005 03:04
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor T.A.F. » 04 okt 2011 18:21

Sja die datingsites.....
ik heb ervaren dat ze voor geen meter werken (en er toch de nodige euro's aan verspilt de afgelopen jaren)

Om te beginnen : ik maak de beste indruk als ik gewoon over het geloof kan praten in een fijne discussie, voor kinderen kan zorgen, of iets anders heb om mee bezig te zijn. Niet een situatie waar een datingsite vaak voor uitlokt, hoewel ze vrijwel allen een chatbox hebben, slechts een marginaal deel van de bezoekers logt daar ook op in, laat staan dat je dan enige diepgang van die chat hoeft te verwachten.

Komt verder waarop kijken de meesten op een profiel... vleeskeuring..
En sja daarin scoor ik slecht
*geen werk -> en laten we eerlijk zijn de vrouwen willen vaak een man die centen binnehaalt
*geen opleiding anders dan vwo -> ook dat trekt niet vaak aan, minder slimme meisjes ketsen dan vaak af omdat ze denken dat dat tevel conflict opleverd, slimmere omdat die ook iemand willen met een hogere beroepsopleiding.
*100+ kilo (zelfs al ben ik 1.90 lang, dat klinkt in de oren van veel mensen gewoon zwaarder dan het is..)
*kerk (ja er staat nu gereformeerde gemeente, das al beter dan eerst, maar als iemand die nog geen belijdend lidmaat is.. ben je toch minder in trek, en daarnaast ik denk theologisch niet binenn 1 kerkelijke stroming, dus als iemand WEL doorvraagd krijg je vaak dat het dan in de 2e ronde afketst
en tenslotte de meest bekende
*looks (foto) -> en hoewel ik er best uitzie, mijn foto;s nodigen vaak niet uit, en als ze dat wel doen (omdat ik een hele fortuinlijke foto koos) heb je dikke kans dat iemand daardoor op een eerste ontmoeting alsnog aftaaid.
*leeftijd, 29 vinden veel dames die ik interesant vind te oud, en de vrouwen die dat vaak niet te oud vinden.. vind IK te oud:P

sja en dan die ellende van mailen.. helemaal geen zin in.. ik wil gewoon lekker op de bank hangen met een leuke meid, bordspelletje doen, niet dat maandenlange (want dat duurt het altijd) mail-msn-telefoon gezever om vervolgens MISSCHIEN een date te krijgen (19/20 mensen van wie je de msn krijgt, spreken uiteindelijk toch nooit irl af) en ALS ik me dan lang genoeg zo weet te manuvreren dat ik een contact niet al verziekt heb..

(ik ben wat verlangender dan misschien goed is en als iemand lang doet over ontmoeten krijg ik last van tevel onzekerheid en/of verlangens en dat kan zorgen voor uitspraken die een negatief effect hebben, iets wat niet altijd te onderdrukken is)

als je dan na maanden chatten eindelijk afspreekt... (en twee maanden budget verspilt aan kleding, treinkaartje en de rest om maar vooral een goede indruk te maken) is er nog een hele dikke 4/5 kans dat het bij 1, misschien 2 dates blijft en verder niks.

en die keren dat het WEl een relatie werd.. duurde die nooit langer dan 2 maanden (een uitzondering na die 8 maanden duurde)

kortom de "prijs" voor een korte relatie van 2 maanden.. (met een verwaarloos kleine kans op levenslang)
kost je met de methode datingsite :
dik 200 weken (oftewel 4 jaar) chatten met opgeteld zo'n 80-100 verschillende mensen op een manier die niet natuurlijk voor je is, en waar je geen zin in hebt. En kost je verder ook nog dik 300 euro aan abonementsgeld.
Kost je 5 keer maandenlang je hoop opgekrikt krijgen, eindelijk afspreken, om vervolgens genadeloos weer in een dal getrapt te worden, nog los van de naar schatting 800 euro die je voor al die dates mag neertellen.

Ik zoek nog een snellere (en goedkopere) manier... vooralsnog niet gevonden, maar datingssites hebben lang geleden voor me afgedaan.. ze werken voor geen meter.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten