Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Dippie » 20 sep 2011 16:09

Wij gaan vanavond voor de 30weken-echo! Ben echt zo benieuwd naar ons ukkie! Ook erg benieuwd hoe het nu ligt :-) Hij/zij was vandaag iig erg duidelijk aanwezig :P
Afbeelding

NdW
Luitenant
Luitenant
Berichten: 680
Lid geworden op: 19 jul 2008 09:48
Contacteer:

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor NdW » 20 sep 2011 16:19

Dank jullie wel voor de overvloed aan felicitaties!!! Geweldig om te lezen!
Ik ben vandaag thuisgekomen uit het ziekenhuis.
Ik ben uiteindelijk na een lange bevalling, bevallen met een keizersnee. Ons meisje had het zo goed bij mij gehad dat ze 5180 gram woog en het dus niet via de gewone weg mogelijk was. Ik kijk er gelukkig heel goed op terug en het herstel gaat tot nu toe voorspoedig.
Alleen Naomi heeft een longontsteking opgelopen, waarschijnlijk doordat mijn vliezen al lang gebroken waren. Maar ze doet het nu ontzettend goed. Haar antibiotica-kuur is afgelopen, ze ligt nu nog aan een snufje zuurstof. Maar vandaag is ze wel 12 uur van de zuurstof af geweest. Toen had ze het toch weer nodig. Maar we zijn echt super trots op haar, ze vecht er hard voor om snel naar huis te kunnen en het ziet er naar uit dat dat deze week wel gaat lukken.
We zijn helemaal verliefd op haar! :8> Wat is het geweldig bijzonder om zo'n mooi meisje te krijgen!

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor juffiejuf » 20 sep 2011 16:28

@ ajl; idd kan je beter bedrust houden als het de 1e is dan als je al meer kids hebt rondlopen. Aan andere kant is het best frustrerend hoor want je voelt je best machteloos.

@ evelien; super joh dat de jeuk bijna helemaal weg is!! Dan kun je het nog ff volhouden.

@ NdW; fijn joh dat je weer thuis mocht komen en dat het opknappen wel lukt. Hopelijk mag jullie lieve meisje snel weer bij jullie thuis zijn! Geniet er maar lekker veel van!

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor juffiejuf » 20 sep 2011 16:30

@ dippie; leuk joh die 30 weken echo vanavond! Lekker de kleine bekijken!

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Lenny » 20 sep 2011 18:12

@NdW: fijn joh, dat je weer thuis bent!! Klinkt best heftig allemaal. Hoop dat je voorspoedig opknapt en dat jullie Naomi ook heel snel naar huis mag!

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor *Annet* » 20 sep 2011 19:32

Zo, NdW, wat een gewicht meid! Is er geen oorzaak van zo'n hoog geboortegewicht? Wel spannend om je kleine meisje gelijk al ziek te hebben. Sterkte daarmee.

VPK nog gefeliciteerd.

Mijn vriendin is vandaag bevallen van een jochie. Vind het best pittig om te weten dat je vriendin barende is....
ja, dat is mijn mening dan he.....

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor ajl » 20 sep 2011 19:42

@ ndw Wat een grote meid al! Was ze ook erg lang? Hebben ze het niet eerder doorgehad dat ze zo groot was?

Fijn dippie! Is dat een extra echo? Krijg jij straks met 36 weken nog een echo?

gempa
Kapitein
Kapitein
Berichten: 992
Lid geworden op: 18 mei 2008 12:20

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor gempa » 20 sep 2011 22:21

wat een flinke dame zeg,
hopelijk knapt ze snel op zodat je weer fijn samen bent

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Saskia » 21 sep 2011 05:39

Sjonge NdW, wat een flinke meid! Veel beterschap voor allebei, hopelijk kunnen jullie snel thuis van haar genieten!

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Sophie77 » 21 sep 2011 07:41

Saskia schreef:Sjonge NdW, wat een flinke meid! Veel beterschap voor allebei, hopelijk kunnen jullie snel thuis van haar genieten!

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Funlover » 21 sep 2011 08:05

Gefeliciteerd met de kleine meiden.....
Geniet van de kraamdagen en Gods zegen in de opvoeding!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Dippie » 21 sep 2011 08:55

@ajl: Geen idee eigenlijk! Ik hoor van de één dat per 1 januari die 3e echo erbij is gekomen, maar anderen krijgen hem weer niet. Nee, dit was zover ik weet wel de laatste echo :wink: Alles was prima en het kindje was lekker op z'n teentjes aant sabbelen :P En het lag al goed nu, nu maar hopen dat ie ook zo blijft liggen :-)
Vandaag naar vk geweest voor controle. Krijg ik daar te horen dat ik een injectie krijg :-( Omdat ik dus bloedgroep negatief ben en de baby positief. Vond het niet zo leuk want had vorige week gebeld voor de uitslag en toen zei ze dat alles oke was. Is het ook zegt ze, maar moet wel even een injectie krijgen, nu en binnen 48uur na de bevalling... Had ze me ook wel even eerder mogen vertellen!
Ik ga maar weer eens naar mn werk..... Nog 4.5 weekjes en dan eindelijk verlof!!!! :-)
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor liefie » 21 sep 2011 09:14

@Dippie fijn dat alles goed is! Die eerste injectie is zeker dat je die krijgt de tweede ligt aan de bloedgroep van jullie kindje. Je voelt zeer weinig van die prikken hoor bevallen is vervelender :wink:

@Ndw Wat een groot kindje wisten ze dat niet van te voren? Voel je je goed?

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Dippie » 21 sep 2011 09:18

@lieffie: ik ben al getest en ik heb dus negatief en de baby is positief. Heb net dus de eerste prik gehad en de tweede krijg ik dus ook zowiezo. Vond het wel een nare prik hoor :-(
Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor MissF » 21 sep 2011 09:28

Fijn dat de echo goed was Dippie! Balen van die prikken, maarja, als het het beste is...
NdW, zeker een flinke meid, misschien ook maar gelukkig dat je die er niet zelf uit hoefde te krijgen ;) alles goed nu met jullie? Heb je nog wel kraamzorg?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 74 gasten