Actie in Putten tegen SGP-lidmaatschap burgemeester

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

yobem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 697
Lid geworden op: 03 mar 2013 17:41

Re: Actie in Putten tegen SGP-lidmaatschap burgemeester

Berichtdoor yobem » 17 aug 2014 11:37

Ik ben het met je eens dat een gekozen burgemeester democratischer is, echter de niet-gekozen burgemeester, en de manier waarop we die beëdigen, is wel degelijk onderdeel van onze democratie. De partijen die wij aan de macht helpen hebben het tot nu toe niet gewijzigd.

Riska

Re: Actie in Putten tegen SGP-lidmaatschap burgemeester

Berichtdoor Riska » 21 aug 2014 20:22

Wij hebben een SGP-burgemeester. Oké, waarnemend, maar ik heb begrepen in ieder geval nog tot 2016.
En ik zie geen enkel bezwaar. Er zijn vrouwelijke wethouders en veel vrouwen in de gemeenteraad. Hij heeft er geen enkele moeite mee. Gewoon een ruimdenkend mens. Dus ik snap de commotie niet.
De vragen over vrouwen in ambten moeten aangekaart worden binnen de SGP, niet op deze manier.

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3142
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Actie in Putten tegen SGP-lidmaatschap burgemeester

Berichtdoor johannes1 » 22 aug 2014 14:54

Moet iemand niet beoordeeld worden op zijn daden/capaciteit i.p.v. op welke kleur zijn huid is of welke partij hij is.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Riska

Re: Actie in Putten tegen SGP-lidmaatschap burgemeester

Berichtdoor Riska » 22 aug 2014 15:03

johannes1 schreef:Moet iemand niet beoordeeld worden op zijn daden/capaciteit i.p.v. op welke kleur zijn huid is of welke partij hij is.

Volkomen mee eens!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten