Hoe iemand bedanken die je helpt?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: Hoe iemand bedanken die je helpt?

Berichtdoor michielboy » 19 jan 2011 21:42

Ik heb het denk ik al een beetje verpest, ik ga haar niet meer smse, tot vrijdag, want dan ga ik haar bellen over wanneer ik langs kan komen, of moet ik wachten totdat zij smst, of mailt? Over wnr ik kan komen?

Normaal vraag ik het altijd

Ik ben goede vrienden met haar, en meer word het ook niet,
Mischien wel als we ouder zijn maar ik denk het niet,
Want een relatie kan de vriendschap kapot maken
niet gereformeerd wel lid

Anne 80

Re: Hoe iemand bedanken die je helpt?

Berichtdoor Anne 80 » 20 jan 2011 21:59

Wil je alleen hulp van haar? Of verkering?
Dat lees ik nl. tussen de regels door... :?

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Hoe iemand bedanken die je helpt?

Berichtdoor *Annette* » 21 jan 2011 12:01

Dat viel mij ook al op... Je begint je post met dat je depri en onzeker bent. Erg rot voor je, ik weet heel goed wat het is. Maar is het dan misschien eerst niet verstandig om daar wat mee te gaan doen? Net wat Christien zegt, probeer eerst met professionele hulp 'stabiel' te worden. Je kunt die vriendin niet opzadelen met al jou problemen. Ga naar je huisarts, vertel je problemen en hij of zij kan je dan voor de juiste hulp doorverwijzen... De eerste stap zetten is moeilijk, maar misschien wel beter voor jezelf!

Heb het idee dat je erg gericht bent op een relatie... probeer dat eens wat te verminderen, als je bij haar kunt komen laat ze jou dat wel weten. Laat haar even met rust, zij heeft ook privé/vrije tijd/studie/werk etc. Niet alle vriendschappen kunnen in een relatie eindigen. En net wat er ook al gezegd is je kunt haar gewoon bedanken met woorden, het hoeft echt lang niet altijd met cadeautjes!

Succes en sterkte ermee!
Wat de toekomst brengen moge........


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 gasten