Ik heb jullie advies nodig over het volgende:
Ik heb een relatie van bijna 2 jaar nu. Ik zelf ben 25 jaar mijn vriend is bijna 23 jaar. het probleem is dat ik helemaal gestoord (letterlijk) word van MIJN "familie"

Moderator: Moderafo's
Independed schreef:Waar het mij omgaat is we zijn hooguit 8 uur met elkaar maar ook bezig met mijn kleine. Wanneer mijn kleine gaat slapen en we EINDELIJK tijd hebben voor onszelf loopt iedereen binnen en komt met werkelijk waar de domste dingen. Het zijn niet alleen mijn ouders maar ook mijn zwager mijn oudere zus. Je zegt het heel mooi rekening houden met elkaar maar dat word van hun kant totaal niet gedaan en daar maak ik mij kwaad om. ZIj voelen niet wat ik voel als ik weer eens geen tijd heb met mijn vriend omdat ze hem voor de domste dingen nodig hebben.
klaasje schreef:Heb je geen slot op je deur, en een bordje eraan: NIET STOREN, WE ZIJN BEZIG!!
Independed schreef:Het probleem is dat ik een kleine heb en dus niet zomaar weg kan gaan. En het frustrerende hier aan is dat ik nog thuis woon samen met mijn ouders, zusje en haar man. Ik ben bezig met een eigen huis maar dat wilt niet lukken.
Ook heb ik inderdaad met mijn familie hier over gesproken en ik heb ze gezegd dat ik het heel gemeen vind dat zij zich totaal niet in mijn situatie kunnen verplaatsen. Ze vonden het maar dom. Dan zegt dat genoeg voor mij toch. Veranderen zullen ze dus niet.
We zien elkaar 3 dagen en dan zo'n 8 uur (hooguit).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten