Ik heb jullie advies nodig over het volgende:
Ik heb een relatie van bijna 2 jaar nu. Ik zelf ben 25 jaar mijn vriend is bijna 23 jaar. het probleem is dat ik helemaal gestoord (letterlijk) word van MIJN "familie"
. Door omstandigheden zien mijn vriend en ik elkaar maar 3x in de week en we slapen niet bij elkaar. Nu is er altijd iets met mijn familie aan de hand waardoor zij enige hulp nodig hebben van mijn vriend. Mijn fam. waaronder mijn ouders, zus en zusje zijn allemaal getrouwd. Altijd als zij hulp nodig hebben van mijn vriend gebeurd het altijd in de tijd dat wij samen zijn. Ik word hier helemaal gestoord van. Ik vind dat zij totaal GEEN begrip tonen voor mijn situatie aangezien ik mjn vriend niet vaak zie. Hun zijn allemaal getrouwd en wonen samen. Er is van mijn kant veel woede naar mijn familie toe omdat zij zich totaal NIET kunnen maar ook niet willen verplaatsen in mijn situatie. Mijn vriend vind dat hij moet helpen ondanks dat wij daarmee minder tijd met elkaar zullen hebben. Hoe ga ik hiermee om en wat kan ik het beste doen want ik word hier serieus waar ziek van (letterlijk)