er is al veel over gezegd,maar de discussie maar weer eens opnieuw........
wat was de dag die God ons bevolen heeft als Zijn geheiligde rustdag?
graag veel reacties,maar wel onderbouwen uit de bijbel. juist.......met tekst a.u.b.
Moderator: Moderafo's
Horeb schreef:er is al veel over gezegd,maar de discussie maar weer eens opnieuw........
Faramir schreef:Horeb schreef:er is al veel over gezegd,maar de discussie maar weer eens opnieuw........
Want de zoekfunctie is defect?
schelpje3 schreef:...gedenkt den Sabbath dat gij dien heiligt. Simpel toch ?
Horeb schreef:Faramir schreef:Horeb schreef:er is al veel over gezegd,maar de discussie maar weer eens opnieuw........
Want de zoekfunctie is defect?
nee, blijkbaar zijn er nog een aantal niet over uitgepraat want ze vervuilen er andere topics mee........
bovendien wil ik zelf ook wel mijn bijdrage leveren,mogelijk met nog een aantal andere nieuwelingen
Faramir schreef:En dat kan niet in de reeds bestaande topics?
Horeb schreef:schelpje3 schreef:...gedenkt den Sabbath dat gij dien heiligt. Simpel toch ?
dus Sabbath vieren voortaan?
schelpje3 schreef:Wat moet ik nog voor zinnigs toevoegen ?
RUSTdag, tja, de zondag is apart gezet, stel je voor dat we dat niet meer zouden hebben. 7 dagen doorgaan, ik moet er niet aan denken.
Echt rust vinden wij hier nooit, die blijft over voor het Volk van God, maar pas nadat zij overleden zijn !
Optimatus schreef:Het aardige is, dat zaterdag voor veel mensen ook een vrije dag is...
Optimatus schreef:Het aardige is, dat zaterdag voor veel mensen ook een vrije dag is...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten