Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Sophie77 » 04 feb 2011 08:24

Leuk dat je er weer bent, LauraC! Wat een geweldig boefje heb je toch :wink: !

Jammer dat we je (voorlopig) moeten missen, TJ!

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor *Annet* » 04 feb 2011 23:24

er moet een van mijn kids naar de schoolarts, moet 3 lijsten met vragen invullen. Vind dit totaal overbodig, het meeste wat gevraagd wordt staat al in die lijsten van het buro toendertijd en die gebruikt de schoolarts erbij. Daarbij staan ook nog een aantal vragen waarvan ik vind dat die arts daar niets mee te maken heeft. Ben ik dit verplicht, kom ik op een of andere zwarte lijst te staan als ik het niet doe? Er wordt zelfs gevraagd wat mijn kind het meest drinkt al het dorst heeft. Was geneigd om er bier in te vullen. ](*,)
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor mw » 04 feb 2011 23:59

Probeer het gewoon eens;)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Galateia » 05 feb 2011 09:47

*Annet* schreef:er moet een van mijn kids naar de schoolarts, moet 3 lijsten met vragen invullen. Vind dit totaal overbodig, het meeste wat gevraagd wordt staat al in die lijsten van het buro toendertijd en die gebruikt de schoolarts erbij. Daarbij staan ook nog een aantal vragen waarvan ik vind dat die arts daar niets mee te maken heeft. Ben ik dit verplicht, kom ik op een of andere zwarte lijst te staan als ik het niet doe? Er wordt zelfs gevraagd wat mijn kind het meest drinkt al het dorst heeft. Was geneigd om er bier in te vullen. ](*,)


Nee, je bent helemaal niets verplicht! Onthoud dat goed. Je kunt gewoon invullen, dat je kind gevarieerd drinkt, of je vult helemaal niets in, wanneer jij het een onzinnige vraag vindt. Laat je niets wijsmaken. Het is net als op het consultatiebureau: die hoef je ook niet alles te vertellen. En als jij vindt, dat de arts er niets mee te maken heeft, dan zeg je dat gewoon. Kom nou, voor je het weet, staan er allemaal prive-dingen in een of ander dossier, en dat achtervolgt je kinderen dan nog jaren.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor jeepeecee » 05 feb 2011 10:11

woeii!!!! kindlief slaapt uit op zaterdag, ik ben zelf nog eerder wakker! 8)

annet: nooit iets doen wat je niet wil of je niet achterstaat hoor! het is tenslotte jouw kind.
Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor MissF » 05 feb 2011 12:26

heerlijk jeepeecee!
Ik heb Jurian vanmorgen er ook tot 9 uur ingehouden. Hij was al wel om 8 uur wakker, maar ik was nog zo moe. En hij zo lief aan het spelen in bed :D
Hij heeft vanmorgen voor de allereerste keer gezegd dat hij een vieze broek had.
Net toen ik het rook riep hij:' Oh mama, ik poept!' Ik dus helemaal trots, da's vast het begin van zindelijk worden ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor LauraC » 05 feb 2011 12:41

MissF schreef:heerlijk jeepeecee!
Ik heb Jurian vanmorgen er ook tot 9 uur ingehouden. Hij was al wel om 8 uur wakker, maar ik was nog zo moe. En hij zo lief aan het spelen in bed :D
Hij heeft vanmorgen voor de allereerste keer gezegd dat hij een vieze broek had.
Net toen ik het rook riep hij:' Oh mama, ik poept!' Ik dus helemaal trots, da's vast het begin van zindelijk worden ;)

Wordt jaloers van alle uitslapers! Hier was het om 5.45 al feest. En vervelend dat hij nu is :roll:
@MissF: Michael zegt ook vrolijk dat hij 'nu een poepie doet'....maar weigert het steevast in de wc te deponeren. Dus zonder je enthousiasme al te veel te blussen, kan het ook nog 2 jaar duren ;)

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 feb 2011 12:56

hier hetzelfde als laurac, ze kondigd al wel zeker een dik jaar aan dat ze gaat poepen en plassen, maar nog nooit op het potje.

ze staat nu boven aan de trap te huilen. Ze wil naar beneden, maar mag niet meer toegeven aan ahar huilen, ze moet gewoon vragen, vanlaatst was het een half uur, toen ze het gewoon vroeg.

Je zal je wel afvragen waarom. Marijn huilt en huilde best veel, en zij neemt dat over, omdat je met huilen aandacht krijgt, nu huilt ze omdat ze naar beneden moet, terwiojl ze weet dat ze het ook gewoon kan vragen.

We wachten nog ff... dus... voordat we boodschappen kunnen gaan doen.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor MissF » 05 feb 2011 15:09

Jullie hebben gelijk hoor. Al is dit al een vooruitgang, want eerst zei hij steevast 'nee' als ik vroeg of hj een vieze broek had.
Vanmorgen zat ik op het toilet in de badkamer, toen zette hij zijn potje er helemaal tegenaan, en ging er op zitten. 'Same plasse he mama' zei hij :D Geweldig :D Hij had alleen niet door dat hij zijn luier en onderbroek nog aan had ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Galateia » 05 feb 2011 17:54

Ah! Ik heb zo'n lief mannetje! Vanmiddag zaten we te eten en toen zei hij "ik grote broer" (dat wil hij graag zijn). Dus ik vraag aan hem: "wil je dan een broertje of een zusje?" Hij moest even nadenken en zei toen vol overtuiging: "ik wil meisje. Net als mama, mama ook meisje is!" :8>

Jongetjes zijn echt lief. Hij is helemaal verknocht aan zijn mama 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor MissF » 05 feb 2011 18:04

haha, nou, hier staat papa toch echt op nummer 1. Behalve als hij ziek is of pijn heeft, maar verder is het papa voor en papa na ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Galateia » 05 feb 2011 18:06

O, maar hier is papa ook degene die steeds mag bouwen en ondernemen. Maar hij kan ook letterlijk u-ren bij mij op schoot kruipen en boekjes lezen. En als hij met papa aan het bouwen of ondernemen is, dan moet hij altijd even naar mama om een kusje te geven. En als papa mij knuffelt of een kus geeft, dan roept hij heel hard 'neehee, MIJN mama!' en wurmt zich ertussen :8>
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor LauraC » 05 feb 2011 19:46

Galateia schreef: 'neehee, MIJN mama!' en wurmt zich ertussen :8>

:mrgreen: Dat klinkt me bekend in de oren! Overigens heeft Michael nog wat moeite met de begrippen jongen/meisje. Als k vraag wat hij is, een j of een m, zegt hij steevast: Ben niet jongen, ben niet meisje, ben Michael! Dat is een heeel speciaal geslacht :mrgreen:

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Schipje » 05 feb 2011 19:51

Heel herkenbaar Galateia! Ze praat dan nog niet zo goed maar kan haar 'jaloersheid' goed duidelijk maken met: 'Neehee! Neehee!' :wink:

Ze is heel vrij en dat vind ik echt genieten! Lopen we over straat en roept ze soms heel hard tegen willekeurige personen: 'Hoooii!!' Ook tegen mensen van 80 :oops: het komt echt vanuit haar hartje! :8>

Vanmiddag is ze voor het eerst naar de kapper geweest. Het leek me leuk om het lang te laten groeien van af de geboorte maar het ging er toch een beetje armoedig uitzien. Nu staat het al iets frisser maar eigenlijk wil ik een leuk boblijntje voor haar maar volgens de kapster moest ik daar nog even mee wachten omdat aan de zijkant van haar hoofdje dan nog wat bij moet groeien.

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor jeepeecee » 05 feb 2011 22:37

MissF schreef:haha, nou, hier staat papa toch echt op nummer 1. Behalve als hij ziek is of pijn heeft, maar verder is het papa voor en papa na ;)


haha, idd heeeel herkenbaar. hier pappa voor en pappa na. als ze de voordeur hoort is het gelijk : 'PAPPA'!
Afbeelding


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 92 gasten