Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
liefje
Majoor
Majoor
Berichten: 2360
Lid geworden op: 13 apr 2004 17:55

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor liefje » 08 dec 2010 15:17

Ajl show je kids toch eens een keer!! :mrgreen:

Gebruikersavatar
petra85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 965
Lid geworden op: 17 apr 2008 16:29

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor petra85 » 08 dec 2010 16:01

met welke leeftijd ruimen jullie de box op?
Julian, wil dr zo slecht meer in :?

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor ajl » 08 dec 2010 16:08

In die mogelijk fase ben ik nog niet gekomen :mrgreen:


liefje schreef:Ajl show je kids toch eens een keer!! :mrgreen:


Af en toe kriebelt het wel behoorlijk om met ze te pronken, maar ik heb het thuis plechtig beloofd dat ik dat niet zal doen en aangezien ik een gehoorzame huisvrouw ben :wink:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor MissF » 08 dec 2010 17:17

haha, je bent idd een keurige onderdanige huisvrouw :p ;) (maar wel jammer voor ons ;) )
Petra, hier ging de box eruit toen Jurian net 1 was. Ons oude huis was totaal niet kind vriendelijk (een open trap omhoog en een dichte naar beneden, maar voor allerlei gaten konden geen traphekjes), maar dit huis hebben we meteen kindvriendelijk gemaakt. Dus was het geen probleem dat hij gewoon rondwandelde overal.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor pannenkoek » 08 dec 2010 18:23

meestal tegen de 2 jr. JE moet een blz terug kijken daar heb ik er ook over geschreven
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Sophie77 » 08 dec 2010 21:28

@ MissF: Onze oudste trok ook overal z'n sokken en de rest uit. Toen ik dat op een gegeven moment zat was, heb ik gewoon een maillot gekocht en deed ik die aan als we weggingen met koud weer. Dat werkte prima.

Over haren knippen: 'k Deed het eigenlijk (bijna) altijd zelf, maar de afgelopen drukke periode ben ik regelmatig naar de kapper gegaan, omdat zij het sneller kunnen. Ik maak altijd een afspraak voor 2 kids tegelijkertijd en dan 2 afspraken achter elkaar, dus in 3 kwartier zijn er dan 4 jongens geknipt. Mijn knipbeurten duren bijna een half uur, dus ben ik 2 uur bezig. Als er hier weer wat rust in de tent komt (lees: als de verbouwing achter de rug is :mrgreen: ) ben ik wel weer van plan het helemaal zelf te gaan doen.

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor cornelia77 » 08 dec 2010 21:42

ajl schreef:
Voor volgende week eindelijk een afspraak voor Hugo gemaakt bij de kapper....het begint eindelijk te groeien. Nu nog een leuk model uitzoeken...als dat al mogelijk is bij hem. Knippen jullie de haren van jullie kinderen zelf?


Ik knip altijd zelf. Ik heb lange tijd geleden een keer een knipcursus gedaan en een goede, dure schaar enzo aangeschaft. Ik vind het wel leuk om te doen! We hebben er ook al heeeel veel geld mee uitgespaard.

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Memmem » 08 dec 2010 21:53

Ik knip onze kinderen ook zelf, heb ook een knipcursus gedaan en goede spullen aangeschaft. Maar de oudsten willen geen gel oid in hun haar dus daar gaat de tondeuse overheen. Alleen Alexander knip ik met de schaar.

De box staat hier meestal tot ze erzelf uitgaan klimmen, ong. met 1,5 jaar.

Mooie foto's stip.

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor LauraC » 08 dec 2010 22:01

Bijna twee keer per maand naar de kapper hier :shock: Michaels haar groeit als onkruid, en hij moet er wel netjes bijlopen natuurlijk. Gelukkig is het hier een stuk goedkoper dan in NL, ik betaal £7 per keer.

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Sophie77 » 08 dec 2010 22:03

Een knipcursus lijkt me ook leuk en handig! Helaas worden die hier in de buurt maar zelden gegeven, maar wie weet ...
Wel heb ik een boek gekocht en verder de kunst afgekeken van de kapper :wink: . Goede spullen zijn erg belangrijk idd, dat werkt een stuk prettiger. Hier knip ik 3 zoons met de schaar. Bij onze jongste zoon gebruik ik alleen de tondeuse, een kort stekelkoppie staat hem het best.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor ajl » 09 dec 2010 08:46

Zelf knippen is niets voor mij. Ik wil eigenlijk het haar van Hugo lang(er) laten groeien, dus er mag niet te veel af. Opknippen, tondeuse of stekels wil ik absoluut niet, dus ik ben benieuw wat wij aankomende week kunnen.

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Galateia » 09 dec 2010 15:01

Hier is gisteren de tondeuse over de mooie krullen van mijn zoon gegaan. Was maar goed ook, want ik kon er niks meer mee, het was zo lang! Alles bleef erin zitten en aan het einde van de dag was het zo droog. En als mama er iets mee wilde doen, dan vond kindlief dat maar niks 8)

Hier een zoon die staat de dansen op een Nigeriaanse kinder CD. "Going to school, going to school, I'm going to school to learn to read and write... Going to school, going to school, I'm going to school to brighten my life" :yahoooo:

Met bijbehorend getrommel en ritme. En dit liedje duurt nu al zeker 5 minuten 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein
Berichten: 948
Lid geworden op: 13 sep 2008 15:47
Locatie: DL

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor elvira (gast) » 09 dec 2010 15:05

hihihi, als het liedje goed bevalt, zul je het nog wel veeeeeeeel langer horen! :lol: :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Galateia » 09 dec 2010 15:06

Nu komt de overdenking What is wrong with Africa?, waarop een nieuw liedje volgt:

Africa why, why all this killing?

Sjonge, dat zouden we hier op een kinder-CD niet zo snel horen :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein
Berichten: 948
Lid geworden op: 13 sep 2008 15:47
Locatie: DL

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor elvira (gast) » 09 dec 2010 15:09

@Galateia: tja, ik denk dat de betekenis van de tekst je zoontje voorbij gaat (die zal wel vooral op ritme enzo letten), tegelijkertijd wel goede overdenkingen natuurlijk...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten