Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 nov 2010 21:11

8-[
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 29 nov 2010 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor MissF » 29 nov 2010 21:12

Wat een flauwe reactie tj, een beetje kritiek van diegene kan toch geen kwaad? Om nou zo te reageren vind ik een beetje flauw eigenlijk

Maargoed, wie maakt een lijstje met zwangeren? Want er is ondertussen vast een flinke lijst :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 nov 2010 21:13

beetje kritiek... :shock: :shock: dat was in mijn beleving niet een beetje kritiek..
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 29 nov 2010 21:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor MissF » 29 nov 2010 21:16

Nouja, ik weet natuurlijk niet wat ze je gepb't heeft ;) Dus dat weet ik niet, maar om dit nou op deze manier op dit forum te zetten....vecht het dan maar uit via pb, toch?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 nov 2010 21:18

nee dat is zo... maar zij heeft het er daar op het forum er ook over... (al noemt ze geen namen maar goed, ik ook niet) Maar goed... ik houd er hier ook over op... en daar ook.. en blijf bij mijn mening (dat ik niks verkeerds heb gedaan.. ik noem geen namen of iets anders en postte het pas nadat het daar al te lezen was op een openbaar gedeelte, anders had ik het ook niet geweten, want ik zoek echt niet alles na) .. ach, we zullen het toch wel nooit eens worden :wink: BACK ON-TOPIC dan maar weer 8-[

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 nov 2010 21:35

liefie schreef:
Bumba schreef:
liefie schreef:@Sterretje vind ik ook mvm is echt een goed doel maar hier echt onbekend vriendinnen kenden het niet eens was ook niks door de verloskundige gezegd.
Maar als ze nog een keer zwanger mogen worden gaan ze zeker mee doen.

Een extra echo is zeker leuk maar ik ben nu 14 weken zwanger en heb er al 7 gehad :oops: Heeft iedereen trouwens de 20 weken echo gedaan?


Ikke wel, twijfel je om het doen? Zo ja, waar twijfel je aan.



Nee hoor ik twijfel er niet aan want wij laten het wel doen stel er is iets niet goed met het kindje dan weet je dat van te voren al en is het waarschijnlijk beter om in het ziekenhuis te bevallen.
Maar ik hoorde van de verloskundige dat er bij ons op dorp nog best veel zijn die geen 20 weken echo doen daarom vroeg ik me dat af.
Bij milan was er nog niet standaard de 20 weken echo! bij matteo en manoël wel! wij hebben het wel laten doen, mede omdat ik graag thuis wilde bevallen! het is dan fijn om te weten dat er op het eerste oog geen problemen zijn om thuis te bevallen! en verder is het natuurlijk leuk om je kindje even te zien ;)

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Memmem » 29 nov 2010 21:41

Babbeltje en missF gefeliciteerd!
Ik zal het lijstje weer compleet maken. Als ik iemand vergeten ben zeg het dan maar.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor liefie » 29 nov 2010 21:44

En toch worden er ook dingen niet gezien tijdens de 20 weken echo vrienden van ons hadden de 20 weken echo gedaan en toen hun dochtertje geboren werd bleek ze een hazenlipje te hebben en nierafwijking.
Hun waren wel blij dat ze het niet vooraf wisten omdat ze zo ''onbezorgt'' heeft kunnen genieten van haar zwangerschap.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 nov 2010 21:46

dat is ook wel zo liefie! of soms maken mensen zich juist erge zorgen door iets wat ze denken gezien te hebben en dan blijkt er niks aan de hand te zijn!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor MissF » 29 nov 2010 21:52

Het lastige van de 20 weken echo vind ik de discussie weer hier of we het geslacht willen weten. Ik wil het (weer) wel, mijn man waarschijnlijk weer liever niet. Al ben ik nu wel overtuigd dat ik niet wil dat anderen het weten, vorige keer wilde ik het weten en aan iedereen vertellen, mijn man vond het uiteindelijk goed om te weten, maar niet dat ik het zou vertellen.
Vorige keer wist ik zeker dat we een meisje zouden krijgen. Niet dat we geen jongetje wilden hoor, maar het is heel raar als het dan anders is, eigenlijk. Ik kan al niet zo goed tegen onverwachte dingen en verrassingen :oops: Het was natuurlijk superleuk om dan te zien dat het een knul is, maar ik moest best even wennen, en dat vond ik gewoon een beetje rot. Net of ik niet blij was met een zoon. want dat was ik absoluut wel (en ben het nog steeds ;) )
Maargoed, we discussieren nog even verder. Het kamertje wordt neutraal bruin met wit, en na de geboorte gooi ik er iets van groen of blauw in bij een jongen en heerlijk lichtroze bij een meisje, dus daar hoeven we het nu nog niet voor te weten. Maar het duurt hier nog even voor we die echo hebben :D Eerst die over 2,5 weken nog, joepie
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 nov 2010 22:01

ja het heeft beide wat natuurlijk! Bij Milan wisten we het niet, was ook wel leuk en spannend! maar ik vond het toch leuker om het wel te weten!

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Em. » 29 nov 2010 22:16

Alle zwangeren: gefeliciteerd! Een goede zwangerschap gewenst!

Hoewel ik niet zo'n actieve poster ben, lees ik regelmatig mee, en aangezien ik ook zwanger ben zal ik me ook voegen bij de babyboom. Ik ben inmiddels ruim 31 weken zwanger en 27 januari uitgerekend van de 1e.

Wij hebben lang getwijfeld of we wilden weten wat het geslacht is. Uiteindelijk ervoor gekozen om het wel te willen weten, maar wel voor ons zelf te houden. Ach het heeft beiden wel wat denk ik...

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor kwebbel » 29 nov 2010 22:17

Gefeliciteerd babbeltje en MissF :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Zwanger deel 9

Berichtdoor *Annette* » 29 nov 2010 22:24

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Babbeltje, MissF en Em!
Wat de toekomst brengen moge........

elsb

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor elsb » 29 nov 2010 22:28

Memmem, je bent mij vergeten op het lijstje... :D
Ik ben 13 maart uitgerekend!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten