Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:Maak eens een fatsoenlijke openingspost, want zo kun je wel heel veel topics openen, puur één bijbeltekst...
*J* schreef:Wat wil je precies met dit onderwerp? Wil je een discussie, wil je een punt maken, wil je er speciefiek iets mee zeggen?
Pasker schreef:TheKeimpe schreef:Maak eens een fatsoenlijke openingspost, want zo kun je wel heel veel topics openen, puur één bijbeltekst...
Gewoon een simpele tekst en de gedachte dat elk woord van God waard is om onderzocht te worden.
Heb je er deel aan ( Werelds of Geestelijk begeren) en ken je er wat van, vertel?
Pasker schreef:Dat zou ik kunnen doen maar er zijn natuurlijk ook gelovigen die in zich zelf die strijd om in te gaan herkennen.
Pasker schreef:Dat zou ik kunnen doen maar er zijn natuurlijk ook gelovigen die in zich zelf die strijd om in te gaan herkennen.
En als je die strijd herkent ben je meteen helderziend en snap je zonder toelichting wat jouw doel is met het posten van alleen een bijbeltekst?
Als je herkenning met helderziendheid wil vergelijken dan heb je gelijk maar tot nu toe merk ik
niet dat er mensen zijn die zich zelf in mijn openingstekst herkennen.
Misschien dat heel veel mensen zich nog steeds afvragen wat jij wilt met een topic van één Bijbeltekst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten