Ja vast wel, heb het alleen nog niet kunnen vinden. Maar in ieder geval bedankt voor de reacties.
In ieder geval heb ik besloten om hier sowieso lid te worden. Ik woon tenslotte hier, ben ook van plan om te blijven, dus dat lijkt me goed in ieder geval. Ik ben benieuwd naar de kennismaking.
Verder heb ik vandaag toch antwoord gehad op mijn vraag over de jongerengespreksgroepen waar ik het over had, en wat bleek? Ik was de eerste die het via de website gevonden had... Het mailadres wat op de site stond was ook van iemand die dat in verband met ziekte helemaal niet meer deed (was wel degene die mij antwoordde), vandaar dat ze de mail zo laat pas gezien had en dat het zo lang duurde. De gespreksgroepen zijn in ieder geval nog actief, dat vond ik wel fijn om te horen. Ze heeft de vraag van data en tijden doorgestuurd naar twee mensen die er nog wel mee bezig waren, het werd nu door de jongeren zelf geregeld. Wanneer ik antwoord krijg moet ik nog even afwachten, waarschijnlijk waren ze allebei op vakantie, maar dat komt dan wel.
Op de vraag wat er nog meer voor jongeren te doen was in de kerk kon ze me overigens geen antwoord geven.
Maar ik ben benieuwd, in ieder geval heel erg bedankt voor de reacties