Berichtdoor nita » 03 aug 2010 23:27
functionele geneeskunde is zo vreselijk breed.
ik weet dat je testen kan opvragen, de testen die in het ziekenhuis gedaan worden, zijn anders dan hun testen, omdat zij met andere stoffen testen.
onderstaande kwam ik nog tegen op een site..
Zijn uw behandelingen occult? Kun je je als christen daaraan wagen?
Antwoord: Toen ik in 1991 bij Andries Knevel een van zijn gasten in "het elfde uur" was, stelde hij me die vraag ook. Het antwoord is dat de behandelingen biochemisch natuurwetenschappelijk onderbouwd zijn ofwel biofysisch, natuurkundig dus. Als je als christen toch moeite hebt met bv een biotensor of homeopathische middelen, dan denk ik dat dat ten onrechte is, maar respecteer ik dat en beperken we ons tot de biochemische kant van onderzoek en behandeling.
veel weet ik er niet van, wel weet ik dat er mensen in de gewone gezondheidszorg niet uitkwamen, functionele geneeskunde erachter kwamen dat ze b.v een jodiumtekort, oid hebben, iets waar ze in een ziekenhuis niet gelijk gaan testen.
De SEG test weet ik en ken ik niet de vegatest legt de nadruk op meten en corrigeren van elekromagnetische trillingen in het menselijk lichaam, maar heel erg veel weet ik er ook niet van, heb het alleen een stukje in mijn studie gehad.
hoe je ermee om moet gaan als christen, ik vind dat lastig in te vullen voor je en heb daar geen pasklaar antwoord op. Ik vind dat een ieder dat voor zichzelf moet afwegen, wie bepaalt namelijk of iets goed of fout is. Het blijft toch heel vaak een mening van iemand?`
met wat ik op dit moment weet zou ik zeggen, als ik in jouw schoenen stond zou ik het doen, puur omdat zij op andere dingen testen dan ze in het ziekenhuis doen.