Trouwen, tips enz. deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jannoek » 24 jul 2010 23:30

ik zou er juist anders uit zien als ik op m'n trouwdag geen make up op heb.. ;) heb altijd oogschaduw, oogpotlood, mascara en bronzing poeder op.

Wat jo'tje zegt over krullen als je die normaal niet hebt, helemaal mee eens! Voor mij die dag dus geen krullen ;)

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Liesien » 25 jul 2010 08:01

Ik zit nog in dubio over wel of geen eyeliner. Ze had paarse eyeliner gedaan, maar misschien is t net iets too much voor een bruiloft.

Voor mij wel krullen :) maar die zitten er normaal ook in, als ik zin heb om mn haar te doen.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Evelien » 25 jul 2010 09:46

Jo'tje schreef:Precies. Ik heb normaal alleen mascara o.i.d. op, en heel af en toe wat oogschaduw. Nu had ze mijn huid mooi effen gemaakt en wat mascara en oogschaduw, en een heeeel klein beetje lipgloss. Het zag er best normaal uit.

Ik vind het trouwens ook gek als mensen ineens krullen in hun haar hebben als ze gaan trouwen. Sorry voor de mensen die dat misschien hadden, maar als je normaal geen krullen hebt, doe het dan die ene dag ook niet ineens. Dat vind ik toch wat anders dan een jurk :)


Hoe bedoel je qua krullen?

Van mezelf heb ik geen krullen, wel slag in m'n haar. En op m'n bruiloft heb ik m'n haren opgestoken met ietsjes meer slag in het haar zodat het wat mooie uit zou pakken. Nu heb ik weer kort haar (heerlijk), dus weinig slag in m'n haren.

Je kunt heel veel dingen met je haren doen. Mijn schoonzusje heeft de ene keer stijl haar en dan andere keer slag/krullen in dr haren.

Daarin zit wel een verschil of je het nooit hebt of dat je het afwisselt per keer (wel of geen krullen).

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Gerdien B. » 25 jul 2010 15:02

Ik heb ook lichtelijk slag in mijn haar. Op de bruiloft had ik pijpenkrullen. Altijd al gek op krullen geweest en het stond verder echt niet totaal anders.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor jans1 » 25 jul 2010 15:50

Ik zit daar wel eens over na te denken wat betreft lenzen/brillen... Ik wissel namelijk mijn lenzen veel af met mijn bril...
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor jeepeecee » 25 jul 2010 18:55

Gerdien B. schreef:Ik heb ook lichtelijk slag in mijn haar. Op de bruiloft had ik pijpenkrullen. Altijd al gek op krullen geweest en het stond verder echt niet totaal anders.

ik dacht eerst, 'wie is dat nou' :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Gerdien B. » 25 jul 2010 22:29

:lol:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jo'tje » 26 jul 2010 09:41

Ik zei dat ik het raar vind als mensen dat normaal nooit hebben. Als je het dus toch al regelmatig hebt, is het ook niet raar.
En natuurlijk maak je er wel wat moois van op je bruiloft, dat mag ook heus wel wat extra dan een gewone maandag :)
Maar ik zie wel eens foto's van bruidjes dat ik 3 keer moet kijken of ze het wel echt is :shock:

Maareh, bijna-trouwers: hebben jullie er al een beetje zin in?!? :mrgreen:
pobody's nerfect

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Liesien » 26 jul 2010 11:03

Ja precies, je moet wel jezelf blijven.

Maar ik/wij heb(ben) er zeker zin in! :) Vandaag nog precies een maand. Bijna alles is nu al klaar. Voor ons doen hebben we het bijna te snel allemaal geregeld. Ik ben steeds aan 't denken of we niet iets vergeten. Normaal doen we altijd alles op het laatste moment, dus we verbazen iedereen er mee dat we nu zo goed alles al geregeld hebben :D Das wel grappig.

De ringen zijn inmiddels ook binnen!
Wat nog moet is: Bedankjes, afspraak met feestlocatie en fotograaf (staan al vast inmiddels) en cadeautjes voor ouders en ceremoniemeesters kopen.

De rest, zoals broodjes ed voor de lunch halen, boekjes voor de daggasten, wie wanneer op de foto moet enzenz. regelen onze ceremoniemeesters. Dus eigenlijk hoeven we ons bijna nergens meer druk om te maken.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...

N'attends pas que le jour se lève...

=)

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor LeChat » 26 jul 2010 14:12

Mijn kapster heeft ook mijn make-up gedaan op onze bruiloft en van beiden had ik een proef laten doen. Ik draag eigenlijk altijd make-up (af en toe een luie zaterdag daargelaten 8)), alleen was het nu wel wat uitgebreider dan anders - lipgloss (wat er natuurlijk al snel af was en ik de rest v/d dag goeddeels vergeten ben bij te werken :mrgreen:) en m'n huid wat geëgaliseerd en wat extra laagjes mascara, maar niet te opvallend verschillend. Heb 'r ook niemand over gehoord.
Mijn haar was opgestoken, met wat 'krullen' (eigenlijk meer 'boogjes' in het kapsel) erin. Normaal heb ik mijn haar altijd los, dus dat opsteken was al nieuw, maar gewoon loshangend haar vond ik veel te gewoontjes voor zo'n dag.
Ik had gewoon m'n bril op - zonder dat zie ik niet veel... Je hebt tegenwoordig van die advertenties om 'n andere bril te kopen voor je trouwdag, jaja, nog ff... (zag ik in Terdege meen ik)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Sophie77 » 26 jul 2010 14:33

Normaal gesproken gebruik ik geen make-up en op onze trouwdag heb ik het ook niet gebruikt. Wel ben ik naar de kapper geweest om m'n haar op te laten steken. Ik wilde er graag als mezelf blijven uitzien, dus hebben we niet al te ingewikkeld gedaan :wink: .

Anne 80

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Anne 80 » 26 jul 2010 15:57

[quote="LeChat"]Mijn kapster heeft ook mijn make-up gedaan op onze bruiloft en van beiden had ik een proef laten doen. Ik draag eigenlijk altijd make-up (af en toe een luie zaterdag daargelaten 8)), alleen was het nu wel wat uitgebreider dan anders - lipgloss (wat er natuurlijk al snel af was en ik de rest v/d dag goeddeels vergeten ben bij te werken :mrgreen:) en m'n huid wat geëgaliseerd en wat extra laagjes mascara, maar niet te opvallend verschillend. Heb 'r ook niemand over gehoord.
quote]

Dat wil soms ook wat zeggen 8)
Ik heb een vriendin die op haar trouwdag opeens dik onder de make-up zat.
Daar heb ik dus niks van gezegd omdat ze het zelf mooi vond, en ik het niet leuk vond om op dat moment een minder leuke opmerking over haar uiterlijk te maken :mrgreen:

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor LeChat » 26 jul 2010 16:16

@ Anne 80: ik geloof dat dat bij mij niet de reden was, want er zat echt weinig zichtbaar verschil tussen m'n dagelijkse make-up en deze :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Gerdien B. » 26 jul 2010 19:55

De ringen blijven bij ons een aandachts punt. Wij zijn nu 2 maanden getrouwd, maar ze zijn nog steeds niet helemaal goed. De mijne krijg ik alleen af als mijn vingers bijna koud zijn en Optimatus verliest zijn ring. Dus die zit weer in het doosje om naar een andere juwelier gebracht te worden 8)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Maneah » 26 jul 2010 20:15

Dat is balen, Gerdien! Jullie hebben nog weinig geluk gehad met de ringen hé?

@ Liesien.. fijn joh dat jullie 't nu zo goed als allemaal al geregeld/klaar hebben.
Nu heb je dus alle tijd om af te gaan tellen.. :mrgreen:
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten