Trouwen, tips enz. deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor -Judith- » 20 jan 2011 09:28

Ik moet nu 23 februari weer heen...Dus dan hebben ze nog even ;-) Maar vannacht bedacht ik me dat ze me niet eens gevraagd hebben hoe ik de mouwen van het jasje wil! 8-[
Vannacht ook telkens er over gedroomd, 't is wel balen dat het zo loopt
Het is Marianne's Bruidsmode uit Ede....Doet veel met shows, o.a. in de Vijverhoeve! bij Zwolle/Lichtmis

Nelly91
Verkenner
Verkenner
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 sep 2010 10:43

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Nelly91 » 20 jan 2011 11:05

@ Judith, balen dat het zo loopt! Hopelijk heb je de jurk snel thuis en ben je van al het gezeur af!

Wat grappig dat iedereen zo anders denkt over prijzen van jurken.. ik heb juist altijd gedacht: je loopt maar 1 dag van je leven in zo'n supermooie jurk, dus dan moet je niet gaan zeuren over prijzen. Je kijkt je hele leven de foto's nog terug, en ik zou het denk ik toch wel jammer vinden als ik een jurk aan zou hebben die ik niet super zou vinden. Maar goed, de prijs zegt ook niet alles. Ik heb ook een jurk gepast die veel duurder was dan die ik uiteindelijk heb genomen, maar die stond gewoon niet mooi. Dus ik vind: heb je een jurk van 50 euro en ben je er blij mee, dan is dat prima. Maar als je er één hebt van 1500, ook prima toch? Het is tenslotte wel (één van de) mooiste dagen van je leven!

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor vpk » 20 jan 2011 13:47

@judith, als je van tevoren had gezegd dat je daarheen wou gaan zou ik het je afgeraden hebben :wink:
sorry, mag natuurlijk geen negatieve reclame maken, maar heb er ook echt geen goede ervaringen mee gehad!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Acire » 20 jan 2011 18:50

Nelly91 schreef:@ Judith, balen dat het zo loopt! Hopelijk heb je de jurk snel thuis en ben je van al het gezeur af!

Wat grappig dat iedereen zo anders denkt over prijzen van jurken.. ik heb juist altijd gedacht: je loopt maar 1 dag van je leven in zo'n supermooie jurk, dus dan moet je niet gaan zeuren over prijzen. Je kijkt je hele leven de foto's nog terug, en ik zou het denk ik toch wel jammer vinden als ik een jurk aan zou hebben die ik niet super zou vinden. Maar goed, de prijs zegt ook niet alles. Ik heb ook een jurk gepast die veel duurder was dan die ik uiteindelijk heb genomen, maar die stond gewoon niet mooi. Dus ik vind: heb je een jurk van 50 euro en ben je er blij mee, dan is dat prima. Maar als je er één hebt van 1500, ook prima toch? Het is tenslotte wel (één van de) mooiste dagen van je leven!


De prijs zegt, vind ik, heel weinig. Ook voor weinig geld kun je een supermooie jurk hebben. Bij het kiezen van zo'n ding speelt ook stukje psychologie bij. Hoe meer je er bekijkt, hoe lastiger het is. Als je kiest uit 10 goedkope jurken kun je in de mooiste jurk van de hele wereld trouwen, als je 10 dure bekijkt hetzelfde en als je er 100 bekijkt kun je eindeloos blijven twijfelen 'is er niet iets mooiers'.
Daarom heb ik bij de winkel gezegd: duurder dan dit wil ik niet, dus de jurken die daarboven waren heb ik gewoon niet gezien en aangehad. En ik ben echt wel getrouwd in een supermooie jurk ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Evelien » 24 jan 2011 11:10

vandaag alweer twee jaar getrouwd... gaat best snel allemaal. :D

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jannoek » 24 jan 2011 14:37

Gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor jans1 » 24 jan 2011 17:27

Gefeliciteerd Evelien! 8>)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Maneah » 24 jan 2011 17:37

@ Judith: Dat is balen zeg, dat 't nu zo gaat!
Ik kan me voorstellen dat je er steeds aan denkt.. 'k zou precies hetzelfde doen.
Nu maar hopen dat je 23 februari met een beter/fijner gevoel naar huis gaat!

@ Evelien: Gefeliciteerd! :D
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor LeChat » 24 jan 2011 20:37

jans1 schreef:Gefeliciteerd Evelien! 8>)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Rienuku

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Rienuku » 26 jan 2011 13:50

vpk schreef:@judith, als je van tevoren had gezegd dat je daarheen wou gaan zou ik het je afgeraden hebben :wink:
sorry, mag natuurlijk geen negatieve reclame maken, maar heb er ook echt geen goede ervaringen mee gehad!


Hmmmm jep....(ook veel minder fijne verhalen gehoord)

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor jaccootje85 » 27 jan 2011 20:32

Rienuku schreef:
vpk schreef:@judith, als je van tevoren had gezegd dat je daarheen wou gaan zou ik het je afgeraden hebben :wink:
sorry, mag natuurlijk geen negatieve reclame maken, maar heb er ook echt geen goede ervaringen mee gehad!


Hmmmm jep....(ook veel minder fijne verhalen gehoord)


Ik wist niet dat er zulke rare toestanden gebeurden bij die zaak. kHeb er regelmatig naar binnen staan loeren, toen k nog nix gevonden had, maar ben nu toch wel blij dat k er nooit binnen geweest ben!
Sterkte Judith! Hoop dat alles goed komt met je jurk....
Szent az Úr

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor -Judith- » 27 jan 2011 21:39

Ik moet eerlijk toegeven; ik droom er zelfs van :oops: aan de ene kant wel lachwekkend, maar aan de andere kant.... #-o de meest rare dingen komen voorbij!
Nog 'n maandje...dan weet ik meer.... :-s

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Memmem » 28 jan 2011 09:56

-Judith- schreef:Ik moet nu 23 februari weer heen...Dus dan hebben ze nog even ;-) Maar vannacht bedacht ik me dat ze me niet eens gevraagd hebben hoe ik de mouwen van het jasje wil! 8-[
Vannacht ook telkens er over gedroomd, 't is wel balen dat het zo loopt
Het is Marianne's Bruidsmode uit Ede....Doet veel met shows, o.a. in de Vijverhoeve! bij Zwolle/Lichtmis

Ik zat aan en zaak in Zwolle te denken.
Succes met je jurk

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor -Judith- » 28 jan 2011 12:52

Oh daar zit er ook 1 waarvan ik wist dat ik daar nooit heen zou gaan, omdat er daar een medewerker is die érg gul is met 'leuke' opmerkingen... ](*,)

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor jans1 » 31 jan 2011 22:23

-Judith- schreef:Ik moet eerlijk toegeven; ik droom er zelfs van :oops: aan de ene kant wel lachwekkend, maar aan de andere kant.... #-o de meest rare dingen komen voorbij!
Nog 'n maandje...dan weet ik meer.... :-s


Gelukkig heb je mij die dag als ondersteuning :P
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten