Trouwen, tips enz. deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23588
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Marnix » 27 jul 2010 09:55

Gerdien B. schreef:De ringen blijven bij ons een aandachts punt. Wij zijn nu 2 maanden getrouwd, maar ze zijn nog steeds niet helemaal goed. De mijne krijg ik alleen af als mijn vingers bijna koud zijn en Optimatus verliest zijn ring. Dus die zit weer in het doosje om naar een andere juwelier gebracht te worden 8)


Hm, heb ik nu ook. Eerst ging het makkelijker... maar 's avonds heb ik het vaak erg warm en vannacht kreeg ik mijn ring nauwelijks af... en ik zie nu dat ik hem ben vergeten vandaag, ligt nog op het nachtkastje. Maar goed, heb de laatste tijd ook erg weinig gesport dus daar kan het ook wel mee te maken hebben.

Zaterdag gaan Jo'tje en ik met een Refowebster naar Antwerpen, om hun ringen op te halen :) Leuk :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor LeChat » 27 jul 2010 11:16

Ik heb m'n ring gewoon 7 dagen per week, 24 uur per dag aan - hoef je 'm niet steeds uit te wurmen en vergeet je 'm ook niet :). Die van mijn man slobbert ook nog steeds, te groot aangemeten, zeker in de winter goed te merken. Hij moet nog steeds terug, maar ja, dan moeten we naar Gouda en 'm een dag later weer ophalen ofzo, dus daar komt niet zo 1-2-3 van...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Evelien » 27 jul 2010 12:05

mijn man draagt hem om z'n middelvinger :mrgreen: Hij is na ons trouwen 10 kg afgevallen.

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Bumba » 27 jul 2010 12:52

Evelien schreef:mijn man draagt hem om z'n middelvinger :mrgreen: Hij is na ons trouwen 10 kg afgevallen.


Leuk als je je ring wilt laten zien :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Evelien » 27 jul 2010 12:58

Bumba schreef:
Evelien schreef:mijn man draagt hem om z'n middelvinger :mrgreen: Hij is na ons trouwen 10 kg afgevallen.


Leuk als je je ring wilt laten zien :lol:


haha.. je kunt op twee manieren je hand laten zien :P :wink:

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor ajl » 27 jul 2010 13:27

Mijn man krijgt de ring niet meer af. Hij zit compleet in zijn vinger gegroeid. Vanaf het begin zat hij al te strak, maar hij is er nooit mee terug gegaan.... Ik heb zo'n vermoeden dat hij echt doorgeknipt moet worden. Mijn eigen ring(en) heb ik in geen weken omgehad i.v.m exceem. Ik geloof dat het mn man niet eens opgevallen is dat ik onze trouwring niet draag.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 jul 2010 13:29

ik draag em sowieso bijna nooit!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jo'tje » 27 jul 2010 13:54

Dat is toch jammer?

Ik vind onze ring fantastisch! En ik hoop dat ik dat nog jaren zo blijf vinden... daar hebben we 'm in ieder geval wel op uitgezocht ;)
Sowieso mis ik het direct als ik geen ring om heb. Dat is zo kaal.
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
Nina87
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Nina87 » 27 jul 2010 13:57

Dat heb ik ook met mijn verlovingsring, ik draag hem echt altijd. Hoop dat het straks met mijn trouwring ook zo gaat! ;)
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor liefie » 27 jul 2010 14:08

Wij hebben ook alle 2 dag en nacht onze ring aan. Pas had ik hem uitgedaan 's nachts omdat hij zo straks zat door vocht vasthouden en 's ochtends was ik hem vergeten belt mijn man wil je niet meer getrouwd zijn :lol:

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23588
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Marnix » 27 jul 2010 15:19

LeChat schreef:Ik heb m'n ring gewoon 7 dagen per week, 24 uur per dag aan - hoef je 'm niet steeds uit te wurmen en vergeet je 'm ook niet :). Die van mijn man slobbert ook nog steeds, te groot aangemeten, zeker in de winter goed te merken. Hij moet nog steeds terug, maar ja, dan moeten we naar Gouda en 'm een dag later weer ophalen ofzo, dus daar komt niet zo 1-2-3 van...


Ik bijna. Alleen bij sporten gaat hij af (anders komt ie telkens tegen het racket aan) en bij het klussen moet ik hem eigenlijk ook af doen... En heel soms doe ik hem 's nachts af maar meestal niet.


ajl schreef:Mijn man krijgt de ring niet meer af. Hij zit compleet in zijn vinger gegroeid. Vanaf het begin zat hij al te strak, maar hij is er nooit mee terug gegaan.... Ik heb zo'n vermoeden dat hij echt doorgeknipt moet worden. Mijn eigen ring(en) heb ik in geen weken omgehad i.v.m exceem. Ik geloof dat het mn man niet eens opgevallen is dat ik onze trouwring niet draag.



Is hij ook aangekomen? :) Wat wel helpt is nat maken, liefst ff onder de koude kraan houden... of iets smeerbaars als zonnebrand, olie of wat dan ook... Misschien dat het daarmee lukt, ik zou het wel proberen... en hem dan groter laten maken... anders komt hij heel strak te zitten en dat is nou niet echt lekker voor de vinger.


trijntjejohanna schreef:ik draag em sowieso bijna nooit!



Waarom niet?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 jul 2010 15:21

ik vind em niet mooi.. maar ja we hadden toen geen geld voor een andere mooiere

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Evelien » 27 jul 2010 15:31

liefie schreef:Wij hebben ook alle 2 dag en nacht onze ring aan. Pas had ik hem uitgedaan 's nachts omdat hij zo straks zat door vocht vasthouden en 's ochtends was ik hem vergeten belt mijn man wil je niet meer getrouwd zijn :lol:


hahaha, heerlijk zulke opmerkingen.

Mijn man die speelt regelmatig met z'n trouwring, zal me dan ook niet verbazen als die een keer zegt: uhm eefie ik ben m'n ring kwijt. :wink:

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23588
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Marnix » 27 jul 2010 15:49

trijntjejohanna schreef:ik vind em niet mooi.. maar ja we hadden toen geen geld voor een andere mooiere


Hm, dan alsnog mooiere ringen kopen? Lijkt me beter dan je ring niet mooi vinden en nooit dragen. Das toch ook niet leuk?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor AikonGirl » 27 jul 2010 16:14

Ik draag de mijne altijd, maar zit te los.
Ik ging zaterdag waterskiën, en was echt "bang" dat ik 'm kwijt zou raken.
Vooral in het koude water, dan kan hij zo afgelijden.

Zou er niet eens om treuren, als hij écht kwijt zou zijn. :redface:
Niet dat ik hem niet mooi vind, maar ben er gewoon niet zo aan gehecht?


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 86 gasten