Trouwen, tips enz. deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23579
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Marnix » 08 sep 2010 11:05

Zo, jullie zijn aardig in een verander-bui ;)

Wat wil je weten? Lijkt me een kwestie van een goede goudsmid / juwelier zoeken en aangeven wat jullie willen. :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor kwebbel » 08 sep 2010 11:12

soms moet je wat als je inspriatie hebt :D
ehmmm....... natuurlijk kunnen we naar een juwelier enzo om alles af te geven enzo ..... :) was benieuwd of mensen zijn die het ook hebben doen en wat ze ongeveer uit hadden gezocht of hebben laten maken.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Evelien » 08 sep 2010 11:28

Mijn moeder heeft het ook weleens gedaan. Maar dat was bij een goudsmid.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor kwebbel » 08 sep 2010 13:10

Heb het nagevraagd bij de juwelier en zilver is te weinig waard om er iets van om te laten smelten. De kosten van het omsmelten en het maken is nl duurder..... ik denk ook niet dat ik het bij een andere goudsmit hoef te proberen dan.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jo'tje » 08 sep 2010 14:00

Nee klopt, dat soort dingen gebeuren meestal met goud.
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Saskia » 09 sep 2010 07:15

M'n broertje trouwde gister, in de regen... Wel sneu, ze hadden een koets en die arme koetsier moest de hele tijd buiten blijven, bij de paarden. Hij was drijfnat...

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jannoek » 09 sep 2010 07:31

kwebbel schreef:ik heb tot voor kort m'n boeket laten hangen in de gang... nu toch maar weggegooid want het was compleet dor. Eigenlijk niet aan gedacht om het in te lijsten... nou ja.... het is maar een boeket :D iemand van jullie nog laten inlijsten? Een stukje van de jurk of het boeket ofzo ?? Foto's?? :mrgreen:


Ik heb m'n boeket 's avonds weg gegooid;-) dus die is niet met mij mee gegaan maar met de vriendin die m gevangen had ;-) dat was ik eerst niet van plan, maar ook míjn boeket was anders dan afgesproken.. De bloemist belde een dag van te voren dat ze de bloemen -in precies dezelfde kleur als de stropdas van m'n man ;-) - niet konden leveren... De rozen waren nu lichter, en korter. Daarbij was de buitenkant niet super mooi dus hadden ze er bladen om heen gedaan. En als ik ergens niet van hou.. Ach ja, 't heeft onze dag totaal niet verpest ;-)

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 09 sep 2010 14:58

Saskia schreef:M'n broertje trouwde gister, in de regen... Wel sneu, ze hadden een koets en die arme koetsier moest de hele tijd buiten blijven, bij de paarden. Hij was drijfnat...

ach toch, het is toch ook niet slim om dan geen paraplu mee te nemen.. ;)

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Liesien » 09 sep 2010 15:23

Dan heb ik nog niks te klagen over m'n boeket als ik dit zo hoor ;)

Trouwens, de gerbera's zijn nog tot de dag erna mooi gebleven. Ze waren toch draadgebonden (ipv handgebonden zoals we af hadden gesproken 8-[ ), dus hadden geen water ofzo. Scheelde natuurlijk wel dat het niet warm was.
In het gemeentehuis was het overigens wel bloedheet op een of andere rare manier.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor trijntjejohanna » 09 sep 2010 15:29

ik zie de datum en ineens bedacht ik me dat toob en ik morgen 6 jaar getrouwd zijn.. wat vliegt de tijd :lol:

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Saskia » 09 sep 2010 16:34

Hippieblijhoofd schreef:
Saskia schreef:M'n broertje trouwde gister, in de regen... Wel sneu, ze hadden een koets en die arme koetsier moest de hele tijd buiten blijven, bij de paarden. Hij was drijfnat...

ach toch, het is toch ook niet slim om dan geen paraplu mee te nemen.. ;)

Hij had wel een hoge hoed op, en af en toe kiepte hij die even om, zodat de 'gootjes' weer leeg waren ;)

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Bumba » 09 sep 2010 21:24

Saskia schreef:
Hippieblijhoofd schreef:
Saskia schreef:M'n broertje trouwde gister, in de regen... Wel sneu, ze hadden een koets en die arme koetsier moest de hele tijd buiten blijven, bij de paarden. Hij was drijfnat...

ach toch, het is toch ook niet slim om dan geen paraplu mee te nemen.. ;)

Hij had wel een hoge hoed op, en af en toe kiepte hij die even om, zodat de 'gootjes' weer leeg waren ;)


Gefeliciteerd Saskia! Is hij wel in Nederland of woont hij ook in het buitenland?

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Saskia » 10 sep 2010 00:43

@Bumba: dank je! Hij woont 'gewoon' in NL, is wat honkvaster dan ik ;)

Gebruikersavatar
linde
Kapitein
Kapitein
Berichten: 756
Lid geworden op: 24 dec 2002 14:59
Locatie: Amersfoort

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor linde » 10 sep 2010 12:13

Gefeliciteerd TJ

En Gefeliciteerd Saskia!

Heb gisteren mn jurk weer gepast, hij zit als gegoten alleen wat van de lengte af!! :D
PaSaP Hoogh!!

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor LeChat » 11 sep 2010 12:06

Liesien schreef:Trouwens, de gerbera's zijn nog tot de dag erna mooi gebleven. Ze waren toch draadgebonden (ipv handgebonden zoals we af hadden gesproken 8-[ ), dus hadden geen water ofzo.


Maakt dat veel uit dan? Ik zou niet eens weten op welke manier mijn boeket was gebonden, maar dat had ik dan ook niet zelf uitgezocht :). We zijn samen naar de bloemist geweest, die ook trouwauto's verhuurt (superhandig, was een hobby van 'm, onwijs veel mooie oldtimers om uit te kiezen). Met z'n 3-en (hub en ik en de bloemist) hebben we de boeken met boeketten besproken en de bloemist heeft de nrs opgeschreven van de boeketten die ik wel mooi vond. Later is m'n toen nog aanstaande alleen naar de bloemist geweest en heeft een boeket uit die voorselectie uitgezocht (met een stukje stof voor de bloemist, zodat 't mooi kleurde).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten