Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Refowebkids deel 11

Berichtdoor Sterretje » 28 jun 2010 21:33

Succes dames :mrgreen: :-oo
Time flies when you have none!

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor Sterretje » 28 jun 2010 21:42

Over gehaakte barretten of mutsjes: een kennisje van mij haakt ze op bestelling.
je kunt hoofdmaat, soort en kleur doorgeven.

Stuur maar ff PB voor meer informatie.
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 jun 2010 07:34

ik heb ook zelf een baretje gehaakt, gewoon natte vinger werk. Eerst veel ronden meerderen met stokjes en daarna minderen. Heb er veel plezier van gehad en leuke reacties op gehad.. alleen een foto is lastig!

Memmem: heeft ze lang in stuit gelegen dat ze moet? of hebben ze allemaal de echo gehad bij jou?

lauraC: wilde nog ingaan op je vraag..m aar een dramapeuter aan mijn mbeen :(

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor ajl » 29 jun 2010 08:08

@lauraC Officieel moet het cb op een afplatting controleren, maar het schijnt dat zij pas verwijzen met 2 mnd. Dan kan de afplatting al best wel groot zijn. Bij Cato was ik er zelf op bedacht, omdat ik merkte dat zij een voorkeurshouding had. Ik kwam daar achter, omdat Cato niet op haar zij wilde liggen en altijd terugdraaide naar haar rug ( rugligging wordt ook door het CB geadviseert i.v.m. verminderede kans op wiegendoor, maar wel een verhoogde kans op een afplatting). Het CB vond de afplatting van Cato niet genoeg om te verijwzen naar de fysio, maar die heb ik vervolgens zelf gebeld en volgens mij is dat de redding geweest van de helm. De fysio kwam er nl. achter dat zij bewegingsbeperingen had en daardoor voorkeurshouding. Toen de bewegingsbeperkingen weg waren, is haar hoofdje ook minder plat geworden.

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor Lenny » 29 jun 2010 08:16

Bedankt allemaal voor de reacties!! H&M heb ik hier niet in de buurt, op hun webshop staan ze niet.
Bij lesjalerie.nl heb ik ze idd wel gezien, maar ik denk dat die nog te groot zijn voor haar kleine koppie!!
En zelf haken zie ik eigenlijk niet zo zitten... Maar ik pb sterretje wel even!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor MissF » 29 jun 2010 09:29

Vanmorgen stopte ik jurian in bad, bleek hij waterpokken te hebben. Het heerst op het kdv, dus zo verwonderlijk is het niet. Dus ik heb oppas geregeld voor vanmiddag, en het kdv afgebeld, bleek hij in principe gewoon te mogen komen op het kdv, omdat de besmetting toch al over is. Nouja, hij heeft ook een beetje koorts, dus nu past mijn broertje maar op, en komt mijn man eerder thuis. Hij heeft al best wat jeuk volgens mij, vooral in zijn oor. Raar gezicht hoor, al die vlekjes :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor ajl » 29 jun 2010 09:44

Vervelend MissF! Het heerst inderdaad bij ons op het kdv ook ( en dat is toch de andere kant van het land). Hugo en Cato hebben het nog niet, dus ik wacht wel af.

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor LauraC » 29 jun 2010 11:45

ajl schreef:@lauraC Officieel moet het cb op een afplatting controleren, maar het schijnt dat zij pas verwijzen met 2 mnd. Dan kan de afplatting al best wel groot zijn. Bij Cato was ik er zelf op bedacht, omdat ik merkte dat zij een voorkeurshouding had. Ik kwam daar achter, omdat Cato niet op haar zij wilde liggen en altijd terugdraaide naar haar rug ( rugligging wordt ook door het CB geadviseert i.v.m. verminderede kans op wiegendoor, maar wel een verhoogde kans op een afplatting). Het CB vond de afplatting van Cato niet genoeg om te verijwzen naar de fysio, maar die heb ik vervolgens zelf gebeld en volgens mij is dat de redding geweest van de helm. De fysio kwam er nl. achter dat zij bewegingsbeperingen had en daardoor voorkeurshouding. Toen de bewegingsbeperkingen weg waren, is haar hoofdje ook minder plat geworden.

Bedankt :) Ik vond zelf altijd dat Michael een plat achterhoofdje had, maar er is nooit wat van gezegd...

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor Sterretje » 29 jun 2010 15:31

Succes MissF. Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van.
Anna Sofie mag het van mij ook wel een keer krijgen.. hoe ouder hoe lastiger zegt men.
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor *Annet* » 29 jun 2010 16:08

MissF: zorg dat je havermout in huis hebt. Dat in zijn badje doen en hem daarmee wassen en niet afspoelen. Dit helpt goed tegen de jeuk. Hij ruikt misschien een paar dagen wat minder lekker maar het helpt echt goed.
ja, dat is mijn mening dan he.....

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor TheKeimpe » 29 jun 2010 16:09

Sterretje schreef:Succes dames :mrgreen: :-oo

Mogen de mannen niet meepraten?

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor Memmem » 29 jun 2010 21:01

Beterschap met jurian.

@ppm, Jennine heeft een extra plooi in haar bil en beenlengteverschil, vandaar de echo. Geen stuitligging of erfelijke belasting.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 jun 2010 07:50

beterschap voor jurian!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 jun 2010 07:51

ik baal, want ik heb er gewoon niet aan gedacht heb dat Crème fraîche een melkproduct is ](*,) ](*,) nu zit ik dus met een kind met enorme buikpijn en diarree #-o

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor jeepeecee » 30 jun 2010 07:51

@ laura, we hebben het 'geluk' gehad dat Hannah nog onder controle was bij de kinderarts ivm mijn rare bevalling. en die zei het gelijk dat ik fysio aan moest vragen. dus we waren er snel bij.
Afbeelding


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 132 gasten