Sta actief achter Israël!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Antoinette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 445
Lid geworden op: 28 jun 2009 00:11
Contacteer:

Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Antoinette » 12 mei 2010 21:48

Lieve broer of zus in Christus /medechristenen,

Hier een bericht met 3 links naar een lezing van Jan Willem van der hoeven uit 2007
Die lezing is al een paar jaar oud, maar nog wel actueel.

Hij is afgelopen Maandag in de 'D Alburcht in Wijk en Aalburg geweest, en het was reuze interessant.
Jan Willem komt op voor de Israël/Joden, en dat is hard nodig!
Hij heeft met zijn boodschap over de Joden/Israël mijn hart aangeraakt.

Christenen in Nederland staan vaak wel achter Israël, maar zijn ondanks dat toch nog lauw, zoals ik.
Ze vragen zich vaak niet af: Heere wat kan ik doen voor Uw volk?

Na deze avond heb ik dat wel aan God gevraagd, en Hij zei:Volhard in het gebed voor Mijn volk en stuur dit op naar alle broers en zussen
om zo Nederland aan te vuren om achter Israël te gaan staan in een tijd, dat de hele wereld tegen ze is.
Zelfs soms al christenen.

Ik plaats het hier, in de hoop dat jullie de lezing gaan kijken (voor degenen die Jan Willem nog niet kennen)
En dan hoop ik van harte dat de boodschap je niet koud laat maar je aanspreekt!
Om meer christenen te bereiken kun je het kopiëren plakken en het doorsturen naar bv 2 andere christenen om zo Nederland op de bres te krijgen voor Israël, en dus vóór de Joden.
Jan Willem legt duidelijk uit waarom wij achter het Joodse volk kunnen staan.


Hier de links:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=LL8XkmOogZk
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=NQY3-yojjco
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=Vmwu6MAW6tA
Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven

Johannes 1:12

Gebruikersavatar
Harm-J
Majoor
Majoor
Berichten: 1689
Lid geworden op: 27 dec 2006 14:43
Locatie: Lugdunum

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Harm-J » 13 mei 2010 02:09

Wat is de intentie van jouw posting...? Weer een wij/zij posting? Kijk toch eens verder als het gaat om een wij zij posting, dan je eigen voordeur, krant, land!

Laat mij jou dit zeggen, dat er ook genoeg moslims zijn,(om een willekeurig voorbeeld te geven) die ook de joodse cultuur respecteren, met gezag bejegenen. Het zijn de mensen die een wij/zij consenus apriceren, die een sfeer van radicaliteit in de hand werken!
Een soort van zelfde geldt voor de orthodoxe joden, die menen op basis van een interpretatie van een tekst menen andere mensen hun land te mogen innemen, etc etc. M.i. is dat niet het gene wat de bijbel ons leert, wel om de naaste lief te hebben als ons zelf.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Faramir

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Faramir » 13 mei 2010 09:37

Ik kan niet zonder meer achter Israël staan, evengoed kan ik niet zonder meer achter de Palestijnse gebieden staan. Beide begaan aan de lopende band misdaden tegen de menselijkheid. Mijn sympathie zal in de meeste gevallen eerder naar het Palestijnse volk gaan wat tussen wal en schip is gevallen en al zo lang wordt misbruikt voor de politieke agenda van zowel Israël als de buurlanden.

Annet76
Mineur
Mineur
Berichten: 249
Lid geworden op: 21 okt 2009 15:55

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Annet76 » 13 mei 2010 10:20

Antoinette schreef:Lieve broer of zus in Christus /medechristenen,

Hier een bericht met 3 links naar een lezing van Jan Willem van der hoeven uit 2007
Die lezing is al een paar jaar oud, maar nog wel actueel.

Hij is afgelopen Maandag in de 'D Alburcht in Wijk en Aalburg geweest, en het was reuze interessant.
Jan Willem komt op voor de Israël/Joden, en dat is hard nodig!
Hij heeft met zijn boodschap over de Joden/Israël mijn hart aangeraakt.

Christenen in Nederland staan vaak wel achter Israël, maar zijn ondanks dat toch nog lauw, zoals ik.
Ze vragen zich vaak niet af: Heere wat kan ik doen voor Uw volk?

Na deze avond heb ik dat wel aan God gevraagd, en Hij zei:Volhard in het gebed voor Mijn volk en stuur dit op naar alle broers en zussen
om zo Nederland aan te vuren om achter Israël te gaan staan in een tijd, dat de hele wereld tegen ze is.
Zelfs soms al christenen.

Ik plaats het hier, in de hoop dat jullie de lezing gaan kijken (voor degenen die Jan Willem nog niet kennen)
En dan hoop ik van harte dat de boodschap je niet koud laat maar je aanspreekt!
Om meer christenen te bereiken kun je het kopiëren plakken en het doorsturen naar bv 2 andere christenen om zo Nederland op de bres te krijgen voor Israël, en dus vóór de Joden.
Jan Willem legt duidelijk uit waarom wij achter het Joodse volk kunnen staan.


Hier de links:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=LL8XkmOogZk
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=NQY3-yojjco
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=Vmwu6MAW6tA


Goed, ik vraag me af: ben jij wel eens zelf in Israël geweest en hebt daar gesproken met Joden én Palestijen?
Weet je werkelijk hoe dat conflict daar in elkaar steekt om zo ineens voor de Joden in de bres te springen?

Als ik je post zo lees denk ik van niet.
Jammer!

Gebruikersavatar
Harm-J
Majoor
Majoor
Berichten: 1689
Lid geworden op: 27 dec 2006 14:43
Locatie: Lugdunum

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Harm-J » 13 mei 2010 10:35

Annet76 schreef:Goed, ik vraag me af: ben jij wel eens zelf in Israël geweest en hebt daar gesproken met Joden én Palestijen?
Weet je werkelijk hoe dat conflict daar in elkaar steekt om zo ineens voor de Joden in de bres te springen?

Als ik je post zo lees denk ik van niet.
Jammer!


Het lijkt er m.i. op dat je aardig loopt te speculeren, op basis van mijn geschreven tekst, zonder mij eerst een vraag of vragen te stellen. Je speculatie gaat op meerdere punten mank.
Ja, ik ben in Israël geweest, alsmede ook genoeg andere arabische landen. Net zo goed, ik nu ondertussen al weer 3 weken rondhobbel/trek door Tunesië. Wat ik hier ook heb mogen meemaken/ervaren, is de pelgrimage van Joden naar de ëeuwen oude synagoge El Ghriba* (Dar Riad) En zie hoe veel moeite er wordt getroost om de Joden van A tot Z te begeleiden te beschermen, dit terwijl er een zeer stevig kostenplaatje aan hangt. (Overlast geeft aan de eigen bevolking, door het invoeren van vele wegversperringen, met bijbehorend politie controles.) Dit hoeft de regering niet te doen, ze doen het toch mooi wel. En dat in een land waar bij de officiele staatsgodsdienst van Tunesie de islam is. Zeker 90 tot 96 procent van de bevolking hangt dit geloof aan.

M.i. weet niemand meer echt hoe het conflict in elkaar steekt, doordat er in de loop van de tijd te veel persoonlijke belangen van andere landen een rol hebben gespeeld in het conflict tussen de Joden (Israël) en de Arabische buurlanden, waar later de Palestijnen tot een soort van underdog zijn verworden!

*Noordafrikaans heiligdom.

p.s.
Ik spring juist "niet" voor de joden in de bres.
Laatst gewijzigd door Harm-J op 13 mei 2010 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.

Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Annet76
Mineur
Mineur
Berichten: 249
Lid geworden op: 21 okt 2009 15:55

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Annet76 » 13 mei 2010 10:58

Harm-J schreef:
Annet76 schreef:Goed, ik vraag me af: ben jij wel eens zelf in Israël geweest en hebt daar gesproken met Joden én Palestijen?
Weet je werkelijk hoe dat conflict daar in elkaar steekt om zo ineens voor de Joden in de bres te springen?

Als ik je post zo lees denk ik van niet.
Jammer!


Het lijkt er m.i. op dat je aardig loopt te speculeren, op basis van mijn geschreven tekst, zonder mij eerst een vraag of vragen te stellen. Je speculatie gaat op meerdere punten mank.
Ja, ik ben in Israël geweest, alsmede ook genoeg andere arabische landen. Net zo goed, ik nu ondertussen al weer 3 weken rondhobbel/trek door Tunesië. Wat ik hier ook heb mogen meemaken/ervaren, is de pelgrimagevan Joden naar de ëeuwen oude synagoge El Ghriba* (Dar Riad) En zie hoe veel moeite er wordt getroost om de Joden van A tot Z te begeleiden te beschermen, dit terwijl er een zeer stevig kostenplaatje aan hangt. (Overlast geeft aan de eigen bevolking, door het invoeren van vele wegversperringen, met bijbehorend politie controles.) Dit hoeft de regering niet te doen, ze doen het toch mooi wel. En dat in een land waar bij de officiele staatsgodsdienst van Tunesie de islam is. Zeker 90 tot 96 procent van de bevolking hangt dit geloof aan.

M.i. weet niemand meer echt hoe het conflict in elkaar steekt, doordat er in de loop van de tijd te veel persoonlijke belangen van andere landen een rol hebben gespeeld in het conflict tussen de Joden (Israël) en de Arabische buurlanden, waar later de Palestijnen tot een soort van underdog zijn verworden!

*Noordafrikaans heiligdom.


Ho even.... ik begrijp jouw standpunten even niet zo goed. Ik had jouw woorden nog niet eens gelezen, maar heb enkel een reactie gegeven op de post van Antoinette, dát begrijp ik niet!
Zij opent hier een topic ofdat we maar even in de bres willen springen voor de mensen in Israël, maar er wordt geen enkele reden daartoe gegeven.
Daar heb ik problemen mee, omdat ik het idee heb dat niemand écht weet hoe het conflict daar werkelijk in elkaar steekt.

Dan vind ik het problematisch dat iemand zomaar dergelijke oproepen doet, zonder jouw bijdrage te hebben gelezen heb ik daar even een reactie op gegeven.

Dus, mijn eerste vraag dan maar even aan jou: praten we nu compleet langs elkaar heen of waar komt jouw bijdrage weg?

Gebruikersavatar
Harm-J
Majoor
Majoor
Berichten: 1689
Lid geworden op: 27 dec 2006 14:43
Locatie: Lugdunum

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Harm-J » 13 mei 2010 11:01

Annet76 schreef:Dus, mijn eerste vraag dan maar even aan jou: praten we nu compleet langs elkaar heen of waar komt jouw bijdrage weg?


De fout bevind zich aan mijn zijde, ik had jouw posting uitgelezen als zijnde een posting van Antoinette, vandaar de verwarring. Mijn excuses daarvoor. :oops:
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.

Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Gebruikersavatar
Antoinette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 445
Lid geworden op: 28 jun 2009 00:11
Contacteer:

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Antoinette » 13 mei 2010 11:42

Waarom kunnen jullie horen in de lezing!
Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven

Johannes 1:12

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Optimatus » 13 mei 2010 12:18

Ik ben niet voor Israel en ik ben niet voor Palestina. Ik ben voor een oplossing conform het geldend internationale recht. Het in zee jagen van Israeliërs of het in de woestijn jagen van Palestijnen is in geen geval een optie.

Conform het internationale recht gelden de grenzen van 1948. Die dienen mijns inziens hersteld te worden. Ten einde Israels veiligheid mede te garanderen, kan het land in de NAVO worden opgenomen. Artikel 5 van het handvest van de NAVO houdt in dat een aanval op een lidstaat een aanval op alle NAVO-lidstaten is. Dit zal (militair inferieure) staten in elk geval afhouden van militaire aanvallen op Israel. Terreurverenigingen als Hamas, Jihad e.a. zullen vanzelf aan steun verliezen als, door een zekere welvaart in Palestina (Gaza en Westoever), de Palestijnen ontdekken dat door stabiliteit meer bereikt wordt dan middels terreur.

Het zal nog wel even duren, vrees ik.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
Antoinette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 445
Lid geworden op: 28 jun 2009 00:11
Contacteer:

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Antoinette » 13 mei 2010 12:59

Harm-J schreef:Wat is de intentie van jouw posting...? Weer een wij/zij posting? Kijk toch eens verder als het gaat om een wij zij posting, dan je eigen voordeur, krant, land!

Laat mij jou dit zeggen, dat er ook genoeg moslims zijn,(om een willekeurig voorbeeld te geven) die ook de joodse cultuur respecteren, met gezag bejegenen. Het zijn de mensen die een wij/zij consenus apriceren, die een sfeer van radicaliteit in de hand werken!
Een soort van zelfde geldt voor de orthodoxe joden, die menen op basis van een interpretatie van een tekst menen andere mensen hun land te mogen innemen, etc etc. M.i. is dat niet het gene wat de bijbel ons leert, wel om de naaste lief te hebben als ons zelf.


De intentie van mijn posting is: Jesaja 40:1 " Troost, troost mijn volk, zegt uw God."
Joël 3 (NBG) Joël 4 als je de NBV leest of de GNB.
De Heer veroordeeld de vijanden van Zijn volk.
Niet omdat ik daar bang voor ben, maar omdat God de liefde voor Zijn volk in me heeft gelegd.
Ik had die liefde niet, maar nu wel!

Het is mijn bedoeling niet om mensen te overtuigen die het niet zien zitten om achter Israël te gaan staan.
Als je het niets vind, doe het dan niet.
Laat het dan zo mij best, maar ik weet zeker dat God wil dat we achter Zijn volk gaan staan.
Troost, troost mijn volk!

Harm-J denk jij dat ik denk dat moslims de Joodse cultuur niet respecteren?
En wat is er mis met radicaal achter Israël staan?
God zelf moedigd ons aan om dit te doen?
Ik zie het probleem niet!
Wil je lekker slappe hap zijn dan?
Denk je dat het eeuwig vrede blijft in dit land? Als het aan mij ligt wel, maar kennelijk zijn er mensen die je willen dwingen niet
radicaal achter Israël te mogen staan.

Wat de bijbel ons leert is "sta achter Gods volk" Israël!
Bid voor ze, en vraag God wat kan ik voor ze doen?
Heb je daar geen zin in, en heb je meer met Palestijnen, moet jij weten.
Maar ik sta vanaf nu achter Israël, waarom?
God heeft Zijn liefde voor Zijn volk in mijn hart gelegd, daarom!
Ik hou van deze mensen!

Weet je ik geloof ook dat we niet te strijden hebben tegen vlees maar tegen een geestelijke wereld.
Weleens over nagedacht? En hoe je dit kan toepassen?
Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven

Johannes 1:12

Gebruikersavatar
Antoinette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 445
Lid geworden op: 28 jun 2009 00:11
Contacteer:

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Antoinette » 13 mei 2010 13:01

Faramir schreef:Ik kan niet zonder meer achter Israël staan, evengoed kan ik niet zonder meer achter de Palestijnse gebieden staan. Beide begaan aan de lopende band misdaden tegen de menselijkheid. Mijn sympathie zal in de meeste gevallen eerder naar het Palestijnse volk gaan wat tussen wal en schip is gevallen en al zo lang wordt misbruikt voor de politieke agenda van zowel Israël als de buurlanden.


Bedankt voor je reactie!
Iedereen kan een voorbeeld aan je nemen.
Je geeft je mening maar brand die van een ander niet af, daar hou ik van!
Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven

Johannes 1:12

Annet76
Mineur
Mineur
Berichten: 249
Lid geworden op: 21 okt 2009 15:55

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Annet76 » 13 mei 2010 13:07

Optimatus schreef:Ik ben niet voor Israel en ik ben niet voor Palestina. Ik ben voor een oplossing conform het geldend internationale recht. Het in zee jagen van Israeliërs of het in de woestijn jagen van Palestijnen is in geen geval een optie.


Mee eens, en dat maakt dit topic namelijk ook zo gevaarlijk.

@Antoinette,

Je verschuilt je achter de woorden van deze man, maar nu nogmaals mijn vraag: ben je zelf in Israël geweest en hebt daar gesproken met Joden én Palestijnen om de problematiek zelf te zien/horen?

Ik wel! Ik kan je vertellen dat ik met veel meer vragen naar huis ben gegaan dan ik aanvankelijk was vertrokken.
Wat deze man in zijn video doet - met als gevolg dat jij er als een "blind paard" achteraan hobbelt en iedereen oproept hetzelfde te doen - is vragen om sympathie voor de Joden. Hij zegt letterlijk dat de 'nazi-praktijken' nog steeds in volle gang zijn tegen de joden.
De nazi-praktijken die de joden zelf handhaven in hetzelfde conflict wordt gemakshalve compleet overgeslagen. Wat de duitser de Joden aandeden, wordt nu door Palestijnen EN joden gebruikt om het andere volk uit te roeien. En niet zoals deze beste man beweert door de Palestijnen alleen! Bovendien; als je het aantallen slachtoffers naast elkaar zet, dan is het een vergelijk wat op voorhand al volledig mank gaat. Kortom: geen vergelijk!

Bovendien; hij wijst herhaaldelijk op de Bijbel, maar de essentie van dit conflict is geen religieuze. Het is een territoriaal en politiek conflict.

Dus, misschien zou je mijn vraag nog eens kunnen beantwoorden, in hoeverre je zelf op de hoogte bent van het conflict om "zomaar" achter de gedachten van deze man aan te lopen en bovendien iedereen op te roepen hetzelfde te doen?

Gebruikersavatar
Antoinette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 445
Lid geworden op: 28 jun 2009 00:11
Contacteer:

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Antoinette » 13 mei 2010 13:09

Annet76 schreef:
Antoinette schreef:Lieve broer of zus in Christus /medechristenen,

Hier een bericht met 3 links naar een lezing van Jan Willem van der hoeven uit 2007
Die lezing is al een paar jaar oud, maar nog wel actueel.

Hij is afgelopen Maandag in de 'D Alburcht in Wijk en Aalburg geweest, en het was reuze interessant.
Jan Willem komt op voor de Israël/Joden, en dat is hard nodig!
Hij heeft met zijn boodschap over de Joden/Israël mijn hart aangeraakt.

Christenen in Nederland staan vaak wel achter Israël, maar zijn ondanks dat toch nog lauw, zoals ik.
Ze vragen zich vaak niet af: Heere wat kan ik doen voor Uw volk?

Na deze avond heb ik dat wel aan God gevraagd, en Hij zei:Volhard in het gebed voor Mijn volk en stuur dit op naar alle broers en zussen
om zo Nederland aan te vuren om achter Israël te gaan staan in een tijd, dat de hele wereld tegen ze is.
Zelfs soms al christenen.

Ik plaats het hier, in de hoop dat jullie de lezing gaan kijken (voor degenen die Jan Willem nog niet kennen)
En dan hoop ik van harte dat de boodschap je niet koud laat maar je aanspreekt!
Om meer christenen te bereiken kun je het kopiëren plakken en het doorsturen naar bv 2 andere christenen om zo Nederland op de bres te krijgen voor Israël, en dus vóór de Joden.
Jan Willem legt duidelijk uit waarom wij achter het Joodse volk kunnen staan.


Hier de links:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=LL8XkmOogZk
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=NQY3-yojjco
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=Vmwu6MAW6tA


Goed, ik vraag me af: ben jij wel eens zelf in Israël geweest en hebt daar gesproken met Joden én Palestijen?
Weet je werkelijk hoe dat conflict daar in elkaar steekt om zo ineens voor de Joden in de bres te springen?

Als ik je post zo lees denk ik van niet.
Jammer!


Ha Annet,

Ik ben nog nooit in Israël geweest.
Ik ben wel van plan om dat snel te gaan doen.
Annet ik hoop dat je begrijpt dat ik net zoveel van palestijnen houdt als van joden, waarom?
Het zijn mensen, God heeft elk mens gewild, maar we hebben ook nog een geestelijke wereld.
En mijns inziens deugd de geest die palestijnen/Islamieten aanhangen voor geen kanten.
Wij hebben niet te strijden tegen vlees en bloed maar tegen een geestelijke wereld/de machten der duisteris.
Wat denk je daarvan?

Ik sta achter de joden omdat God zelf achter de Joden staat.
Ik wil Hem volgen, in Zijn voetsporen gaan.
Ik weet ook wel dat Joden fouten maken net als de palestijnen.

Mag ik vragen wat jouw mening hoerover is.
Geloof jij wat er in de bijbel staat m.b.t Gods volk?
Profetieën etc.?
Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven

Johannes 1:12

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Optimatus » 13 mei 2010 13:11

Zou je mijn posting ook nog willen beantwoorden?

Alvast bedankt :)
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
Antoinette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 445
Lid geworden op: 28 jun 2009 00:11
Contacteer:

Re: Sta actief achter Israël!

Berichtdoor Antoinette » 13 mei 2010 13:17

Optimatus schreef:Ik ben niet voor Israel en ik ben niet voor Palestina. Ik ben voor een oplossing conform het geldend internationale recht. Het in zee jagen van Israeliërs of het in de woestijn jagen van Palestijnen is in geen geval een optie.

Conform het internationale recht gelden de grenzen van 1948. Die dienen mijns inziens hersteld te worden. Ten einde Israels veiligheid mede te garanderen, kan het land in de NAVO worden opgenomen. Artikel 5 van het handvest van de NAVO houdt in dat een aanval op een lidstaat een aanval op alle NAVO-lidstaten is. Dit zal (militair inferieure) staten in elk geval afhouden van militaire aanvallen op Israel. Terreurverenigingen als Hamas, Jihad e.a. zullen vanzelf aan steun verliezen als, door een zekere welvaart in Palestina (Gaza en Westoever), de Palestijnen ontdekken dat door stabiliteit meer bereikt wordt dan middels terreur.

Het zal nog wel even duren, vrees ik.


Mooi als het zo zou kunnen, toch zeggen de bijbelse profetieën iets heel anders!
Ik geloof die profetieën, ik zie ze regelmatig uitkomen.
Satan gaat rond over deze aarde, zoekende wie hij kan verslinden.
Dat gaat gewoon door hoor, er komt een dag dat alles beter wordt.
Als de nieuwe hemel en de nieuwe aarde gaan komen.
Tot die tijd, of zolang als ik leef wil ik de Joden troosten, er is hun genoeg ellende aangedaan.
Satan's plannen zijn niet veranderd, zijn doel is nog steeds alle joden aan het gas!
Kunnen christenen als ze willen dat tegen houden? Ik vraag het me af?
Ik wil doen wat ik kan doen, Troost, troost Mijn volk zegt God.
Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven

Johannes 1:12


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 58 gasten