Vakantie 2010

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor AikonGirl » 28 jan 2010 13:16

In elk geval vakantie gepland in juni en oktober, beide twee weekjes.
Geen idee wat we gaan doen.. Ligt er aan of we ons huis verkopen of niet. :)

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor kwebbel » 28 jan 2010 13:17

bij Roompot stromen de boekingen binnen. Wij konden op het park waar we graag wilden zitten al niet meer met onze hond terecht :( ze zei dat we echt moesten opschieten want er was weinig keus meer over. Meteen diezelfde ochtend geboekt (gelukkig is m'n man niet zo moeilijk :D) en kon onze hond gelukkig mee :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Lalage » 28 jan 2010 14:34

kwebbel schreef:@lalage: kiezen jullie dan een hotel ?

Ja, vorig jaar hadden we via de treinreiswinkel geboekt en dat beviel erg goed. Je krijgt dan altijd een hotel vlakbij het station en aangezien wij per trein reisden was dat erg handig.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23581
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Marnix » 28 jan 2010 15:50

Antoinette schreef:Van 21-25 mei (Pinksterweekend) naar Biddinghuizen in een stacaravan op een park.
En het hele weekend vertoeven op de "Pinksterconferentie opwekking".

Verder hebben we nog een weekendje geboekt naar België in November in een huisje van Landal.
Village l'Eau d'Heure in Froidchapelle.
We hebben daar een mega groot huis we gaan met 11 personen.
Zijn we al eens eerder geweest was heel goed bevallen.
Het is een dubbele woning van 8 personen, je hebt daar alles dubbel, heel handig.
2 keukens, 2 badkamers, en zelfs een Sauna in het huisje....
Ideaal voor als je met een man of 10 bent.
Fam en vrienden gaan mee....


En van de zomer weten we echt nog niet... we hebben in elk geval half Aug pas vakantie...


Leuk! Klinkt erg relaxt... lekker ontspannen.... En misschien tot op Opwekking ;)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23581
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Marnix » 28 jan 2010 15:51

Lalage schreef:Ik zou graag naar Schotland of Ierland willen, maar we moeten nog uitvechten hoe en wat precies. (Vorig jaar koos Borkdude voor Slowakije, dus nu mag ik eigenlijk kiezen.)


als het kan zou ik dan buiten het hoogseizoen, Bed & Breakfast en dan af en toe naar een andere locatie. Auto huren of met de boot? Ligt er een beetje aan hoe lang je gaat.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor LeChat » 28 jan 2010 15:54

Antoinette schreef:Verder hebben we nog een weekendje geboekt naar België in November in een huisje van Landal.
Village l'Eau d'Heure in Froidchapelle.


Daar gaan wij in april een midweek naar toe! Maar dan in een tweepersoonshuisje met sauna en zonnebank :). Dankzij de kortingsbonnen die ik van kantoor kreeg. Bij het telefonisch reserveren kregen we te horen dat het grote aquapark (zwembad) dicht zou zijn, maar volgens de folder die we twee weken terug kregen is het in die week toch open. Enfin, we vermaken ons vast toch wel.

Kort voor Valentijn gaan we nog drie dagen naar de Noord-Franse kust, in een romantisch hotelletje. En dan hopelijk in september nog twee weken weg, maar dat moeten we nog nader invullen. Wellicht naar Rome en omgeving.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Jo'tje » 28 jan 2010 16:28

O, we gaan over 3 weken ook nog een weekendje naar Texel met Marnix' familie. Ben benieuwd, nog nooit op de Wadden geweest!
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Lalage » 28 jan 2010 18:27

Marnix schreef:
Lalage schreef:Ik zou graag naar Schotland of Ierland willen, maar we moeten nog uitvechten hoe en wat precies. (Vorig jaar koos Borkdude voor Slowakije, dus nu mag ik eigenlijk kiezen.)


als het kan zou ik dan buiten het hoogseizoen, Bed & Breakfast en dan af en toe naar een andere locatie. Auto huren of met de boot? Ligt er een beetje aan hoe lang je gaat.

Met een man die het onderwijs in gaat zijn wij voortaan aan schoolvakanties gebonden... Auto huren wil ik niet, want ik wil niet afhankelijk zijn (heb zelf geen rijbewijs). Maar er zijn genoeg treinen in Schotland.

Wiepie

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Wiepie » 28 jan 2010 23:56

Heb nog geen idee of ik überhaupt wel weg KAN. Na mijn afstuderen is er eerst het streven in het vinden van werk.
Het zal een moeilijk jaar worden vrees ik, want ik deze branche gaat het vrij slecht...
Ideeen te over...dat weer wel;)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23581
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Marnix » 29 jan 2010 13:06

Lalage schreef:
Marnix schreef:
Lalage schreef:Ik zou graag naar Schotland of Ierland willen, maar we moeten nog uitvechten hoe en wat precies. (Vorig jaar koos Borkdude voor Slowakije, dus nu mag ik eigenlijk kiezen.)


als het kan zou ik dan buiten het hoogseizoen, Bed & Breakfast en dan af en toe naar een andere locatie. Auto huren of met de boot? Ligt er een beetje aan hoe lang je gaat.

Met een man die het onderwijs in gaat zijn wij voortaan aan schoolvakanties gebonden... Auto huren wil ik niet, want ik wil niet afhankelijk zijn (heb zelf geen rijbewijs). Maar er zijn genoeg treinen in Schotland.


Klopt. Alleen zetten die treinen je niet af waar je wil zijn... Dat is dan soms wel eens lastig, als je een kasteel, destilleerderij of weet ik veel wat wil bezoeken die buiten een plaats ligt moet je vervolgens ook weer daar zien te komen. Dan is een auto wel makkelijk, ben je volgens mij minder afhankelijk... behalve dan dat je man je wel moet rijden :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Lalage » 29 jan 2010 19:16

Marnix schreef:Klopt. Alleen zetten die treinen je niet af waar je wil zijn... Dat is dan soms wel eens lastig, als je een kasteel, destilleerderij of weet ik veel wat wil bezoeken die buiten een plaats ligt moet je vervolgens ook weer daar zien te komen. Dan is een auto wel makkelijk, ben je volgens mij minder afhankelijk... behalve dan dat je man je wel moet rijden :)

Ik voel mij juist heel afhankelijk als we met de auto ergens heen gaan, stel dat Borkdude ziek wordt ofzo, dan zit je daar in de middle of nowhere. Ik ga liever niet naar plekken waarvandaan ik niet zelfstandig weer weg kan komen.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Jo'tje » 29 jan 2010 19:30

Dan wordt het tijd voor een rijbewijs ;)
pobody's nerfect

Wiepie

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Wiepie » 29 jan 2010 23:05

Jo'tje schreef:Dan wordt het tijd voor een rijbewijs ;)


Inderdaad, je haalt me de woorden uit de mond;)

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Lalage » 29 jan 2010 23:14

hmm typ ik een heel verhaal, is het weer weg.

Ik wil geen rijbewijs, want dat kost veel geld en dan moet ik daarna ook nog veel oefenen. Ik heb een hekel aan auto's, ze verpesten het voor de fietsers en zijn milieuvervuilend en veroorzaken veel ongelukken. Ik reis veel liever met de trein en met de fiets. Ik heb er wel over nagedacht om rijlessen te nemen, maar dan zou ik dat doen omdat de rest van de wereld vindt dat dat hoort en dat vind ik een slechte reden. Dus ik doe 't lekker niet. Ik ga ook veel liever op vakantie met de trein, dan kan je tenminste een boek lezen onderweg.

Zo en nu gaan we het weer over vakantie hebben :)

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor LeChat » 29 jan 2010 23:59

Jo'tje schreef:O, we gaan over 3 weken ook nog een weekendje naar Texel met Marnix' familie. Ben benieuwd, nog nooit op de Wadden geweest!

Voor mij was het vorig jaar ook de eerste keer op één van de waddeneilanden (Ameland) - dat is me goed bevallen! Echt 'n vakantiegevoel als je met de boot naar je bestemming moet.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 58 gasten