Ook single?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Ook single?

Berichtdoor mohamed » 02 mar 2011 10:09

filia schreef:Hahaha Mortlach, vooral dat 'een tijdje 18 geweest' kun je zo laten staan. :mrgreen:

Tja, ik ben een volwassen man en geen jongetje... Alhoewel! ](*,)

mohamed

Re: Ook single?

Berichtdoor mohamed » 02 mar 2011 10:11

Mortlach schreef:
mohamed schreef:
mw schreef:Je hebt het vanavond maar druk met solliciteren Mohamed! :lol:

Ja wat dat betreft kan ik me beter aanmelden bij een datingsite, die profielen zijn pas sollicitaties!

Jongeman, een tijdje 18 geweest zoekt vrouw.

Geen tijdelijke vacature, maar mogelijk zicht op een vaste aanstelling!
Lijkt het je wat? Stuur dan je foto + cv naar.....


Origineel, misschien leen ik het idee wel van je :-)

Dat mag zolang je de opbrengst maar met me deelt! :lol:

Anne 80

Re: Ook single?

Berichtdoor Anne 80 » 02 mar 2011 22:04

mohamed schreef:Ik ben alweer een behoorlijke tijd single, maar de dames van refoweb willen niks van me weten omdat ze denken dat ik een moslim ben! Overigens is dat absoluut niet het geval en mocht ik een aanslag plegen is dat hooguit op je portemonnee. Doch beloof ik het terug te betalen bij de volgende date! :mrgreen:


:P :-k ik vraag me af waarom je als profielnaam Mohamed hebt gekozen. Iets met die berg te maken? :mrgreen:

mohamed

Re: Ook single?

Berichtdoor mohamed » 03 mar 2011 00:08

Anne 80 schreef:
mohamed schreef:Ik ben alweer een behoorlijke tijd single, maar de dames van refoweb willen niks van me weten omdat ze denken dat ik een moslim ben! Overigens is dat absoluut niet het geval en mocht ik een aanslag plegen is dat hooguit op je portemonnee. Doch beloof ik het terug te betalen bij de volgende date! :mrgreen:


:P :-k ik vraag me af waarom je als profielnaam Mohamed hebt gekozen. Iets met die berg te maken? :mrgreen:

Ik was in een balorige stemming en ben hier blijven rondhangen, maar verwacht geen exotisch type hoor, mocht je je afvragen wat voor vlees er in de kuip zit! :shock:

Gebruikersavatar
JHM
Kapitein
Kapitein
Berichten: 887
Lid geworden op: 29 mar 2011 10:08

Re: Ook single?

Berichtdoor JHM » 10 apr 2011 16:15

Ik ben ook single, 28 jaar. Zijn hier nog leuke vrijgezelle dames, trefwoorden:

- Brunette (stijl haar of een lekkere bos krullen)
- Leuke lach
- Verzorgd uiterlijk
- Vrouwelijk
- Mooie handen
- Slank (niet tenger)

Nou kom maar op met al die reacties \:D/
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Ook single?

Berichtdoor Evelien » 10 apr 2011 16:30

:lol: :lol:

En zo'n lijstje helpt ook zeker weten. :wink:

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Ook single?

Berichtdoor Mortlach » 10 apr 2011 16:48

JHM schreef:Ik ben ook single, 28 jaar. Zijn hier nog leuke vrijgezelle dames, trefwoorden:

- Brunette (stijl haar of een lekkere bos krullen)
- Leuke lach
- Verzorgd uiterlijk
- Vrouwelijk
- Mooie handen
- Slank (niet tenger)

Nou kom maar op met al die reacties \:D/


Ik neem aan dat dit is wat je zoekt, niet hoe je er zelf uit ziet :-) Dan is "single en 28 jaar' toch wel wat aan de magere kant qua informatie :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
JHM
Kapitein
Kapitein
Berichten: 887
Lid geworden op: 29 mar 2011 10:08

Re: Ook single?

Berichtdoor JHM » 10 apr 2011 19:45

Mortlach schreef: Ik neem aan dat dit is wat je zoekt, niet hoe je er zelf uit ziet :-) Dan is "single en 28 jaar' toch wel wat aan de magere kant qua informatie :-)


Jaren heb ik gewacht, tot ik las ''zoek en gij zult vinden''. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat de dame die in een opslag ziet dat zei het is gewoon weet dat ik het ook ben :lol:.

Kom op Mortlach, ik moet wel een beetje mysterieus blijven 8).
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Ook single?

Berichtdoor mw » 10 apr 2011 20:42

*streept JHM door op het gegadigenlijstje*

Sorry, je voldoet niet aan mijn eisen 8)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Ook single?

Berichtdoor meribel » 10 apr 2011 20:48

JHM schreef:Ik ben ook single, 28 jaar. Zijn hier nog leuke vrijgezelle dames, trefwoorden:

- Brunette (stijl haar of een lekkere bos krullen)
- Leuke lach
- Verzorgd uiterlijk
- Vrouwelijk
- Mooie handen
- Slank (niet tenger)

Nou kom maar op met al die reacties \:D/


man die als eerste 7 "eisen" enkel uiterlijke kenmerken noemt ( .... ) en dat terwijl je als christin niet gericht mag zijn op uiterlijk vertoon ( maar je goede werken horen je sieraad te zijn )

sorry , wellicht is het een geintje van JMH, maar ben wel blij dat ik niet meer op zoek ben :)

Gebruikersavatar
JHM
Kapitein
Kapitein
Berichten: 887
Lid geworden op: 29 mar 2011 10:08

Re: Ook single?

Berichtdoor JHM » 10 apr 2011 21:46

meribel schreef: man die als eerste 7 "eisen" enkel uiterlijke kenmerken noemt ( .... ) en dat terwijl je als christin niet gericht mag zijn op uiterlijk vertoon ( maar je goede werken horen je sieraad te zijn )

sorry , wellicht is het een geintje van JMH, maar ben wel blij dat ik niet meer op zoek ben :)


Meribel eisen doe ik niks :) . Maar het is wel prettig als je je aangetrokken voelt tot je partner. En ik ben nog steeds opzoek tot ik gevonden word of vind :wink:. Maar hoe kom jij er bij dat je, je als christen niet mag richten op uiterlijk vertoon? Een mens mag toch verliefd worden, werd Jakob niet verliefd op Rachel toen hij haar zag?

Genesis 29:16-18 Nu had Laban twee dochters; de oudste heette Lea, de jongste Rachel. 17 Lea’s ogen hadden geen glans, maar Rachel was mooi en aantrekkelijk. 18 Jakob was verliefd op Rachel, daarom zei hij tegen Laban: ‘Ik zal zeven jaar voor u werken om Rachel, uw jongste dochter.
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Ook single?

Berichtdoor meribel » 10 apr 2011 21:52

tuurlijk, als je je niet aangetrokken voelt wordt het niet je partner toch?
maar het voelt zo cliché om vooraf al uiterlijke eisen neer te zetten ( hé bah, ik vind dat ik klink als een vrouwelijke zeur....het is meer dat ik hoop dat je ogen niet gesloten blijven voor vrouwen die niet aan bovenstaande eisen voldoen omdat zodra je op iemand verliefd wordt hij/zij vanzelf ook heel aantrekkelijk wordt in je ogen)

en arme jacob, moest het eerst met lea stellen ( eigen schuld..dikkebult dacht ik vroeger altijd...nu niet meer hoor.........ok, soms nog een beetje, want vond het altijd zo zielig voor lea dat jacob haar eigenlijk gewoon lelijk vond )

Gebruikersavatar
JHM
Kapitein
Kapitein
Berichten: 887
Lid geworden op: 29 mar 2011 10:08

Re: Ook single?

Berichtdoor JHM » 10 apr 2011 21:58

meribel schreef:tuurlijk, als je je niet aangetrokken voelt wordt het niet je partner toch?
maar het voelt zo cliché om vooraf al uiterlijke eisen neer te zetten ( hé bah, ik vind dat ik klink als een vrouwelijke zeur....het is meer dat ik hoop dat je ogen niet gesloten blijven voor vrouwen die niet aan bovenstaande eisen voldoen omdat zodra je op iemand verliefd wordt hij/zij vanzelf ook heel aantrekkelijk wordt in je ogen)

en arme jacob, moest het eerst met lea stellen ( eigen schuld..dikkebult dacht ik vroeger altijd...nu niet meer hoor.........ok, soms nog een beetje, want vond het altijd zo zielig voor lea dat jacob haar eigenlijk gewoon lelijk vond )


Het mag ook een leuke blonde krullebol zijn, of licht getint met mooie krullen. Zo zwart wit kijk ik niet, bovenstaand was meer het type vrouw waar ik me vaak tot aangetrokken voel :D. Beetje gekscherend dus.
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Ook single?

Berichtdoor meribel » 10 apr 2011 22:03

heel veel succes met je zoektocht! zal vast wel lukken immers op elk potje past een dekseltje ( ik dacht, laat ik de categorie dooddoeners even uit de kast trekken.. :) )

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Ook single?

Berichtdoor Mortlach » 10 apr 2011 23:54

meribel schreef:heel veel succes met je zoektocht! zal vast wel lukken immers op elk potje past een dekseltje ( ik dacht, laat ik de categorie dooddoeners even uit de kast trekken.. :) )


hè ja, en dan ook nog 'jouw tijd komt nog wel' en 'er zijn meer vissen in de zee!' dan zijn we weer compleet, :wink: of zijn er nog meer?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten