Ook single?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Ook single?

Berichtdoor Flavius » 19 jun 2012 22:35

Mijn vriendin is vier jaar ouder. Het is dat ze me haar leeftijd heeft verteld, want anders had ik d'r jonger dan mezelf geschat. Tja...
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

Gebruikersavatar
JHM
Kapitein
Kapitein
Berichten: 887
Lid geworden op: 29 mar 2011 10:08

Re: Ook single?

Berichtdoor JHM » 08 aug 2012 21:20

Flavius schreef:Mijn vriendin is vier jaar ouder. Het is dat ze me haar leeftijd heeft verteld, want anders had ik d'r jonger dan mezelf geschat. Tja...


Zie jij er dan zo oud uit, of.... :wink:
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Ook single?

Berichtdoor Flavius » 10 aug 2012 17:08

JHM schreef:Zie jij er dan zo oud uit, of.... :wink:
Ik word inderdaad ouder geschat, maar dat komt deels door m'n stoppelbaard. :wink:
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

Gebruikersavatar
MissVis
Verkenner
Verkenner
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 mar 2005 21:05

Re: Ook single?

Berichtdoor MissVis » 12 aug 2012 19:56

.....
Laatst gewijzigd door MissVis op 25 jan 2019 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Schitterønt

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Ook single?

Berichtdoor Lalage » 12 aug 2012 20:41

@MissVis, je kunt natuurlijk wel je kansen vergroten door op plekken te komen waar leuke mannen komen...

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Ook single?

Berichtdoor nette » 13 aug 2012 08:44

je kan ook een datingsite bezoeken, mijn zus heeft op christianmatch haar man leren kennen.
ze zijn nu al een jaar gelukkig getrouwd(zover ik dat kan zien :wink: )

en mijn buurvrouw heeft ook net een relatie via een datingsite

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Ook single?

Berichtdoor Mortlach » 13 aug 2012 09:30

Lalage schreef:@MissVis, je kunt natuurlijk wel je kansen vergroten door op plekken te komen waar leuke mannen komen...


Ik dacht dat Refoweb daarvoor was :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
JHM
Kapitein
Kapitein
Berichten: 887
Lid geworden op: 29 mar 2011 10:08

Re: Ook single?

Berichtdoor JHM » 13 aug 2012 09:45

MissVis schreef:Ik wordt volgende maand 29 en ik heb nog nooit verkering gehad met een jongen/man. Mijn eerste zoen moet ik nog steeds krijgen. Ik krijg van iedereen, voornamelijk vrouwen, te horen dat ik zo leuk, lief en mooi ben, en dat ze het onbegrijpelijk vinden dat ik nog steeds niemand heb. Ik begin zelf soms ook een beetje moedeloos te worden. Daar bid ik ook voor, of de Heere mij voor moedeloosheid wil bewaren en mij leren om geduldig te zijn. Niet op mijn tijd, maar op Zijn tijd zal ik dan iemand tegen komen. Of niet. Want het kan natuurlijk ook zijn dat de Heer mij bestemd heeft om mijn leven alleen te moeten leven.


Bij ons in de kerk heb ik een single's course gevolgd. Daar zaten vrouwen van mid 40 bij wie de emoties hoog opliepen omdat ze praktisch heel hun leven al bidden voor een man en gezin en nog steeds single zijn. Daarmee wil ik niet zeggen dat God hun gebeden niet verhoord heeft maar wel, wat doe je er zelf aan? Ga je naar single bijeenkomsten binnen je eigen gemeente of van andere gemeenten? Sta je ingeschreven op een datingsite voor Christenen als Funkyfish of Christianmatch? Neem je een open (toegankelijke) houding aan in je omgeving? Zoals dr. Henry Cloud zei 'If you stay home and wait for God to deliver you a man, you will either marry the DHL guy or a Jehova witness'.
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Gebruikersavatar
MissVis
Verkenner
Verkenner
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 mar 2005 21:05

Re: Ook single?

Berichtdoor MissVis » 13 aug 2012 18:56

Ja, ik sta ingeschreven op Funky Fish, maar krijg bijna nooit reacties. En als ik reageer op iemand, krijg ik geen antwoord. Ik heb het daardoor een beetje gehad met datingsites. Ben tot nu toe 4 keer met iemand die ik via een datingsite heb leren kennen uit geweest, maar in "het echt" klikte het gewoon niet. En single avonden worden er in de gemeente waar ik kom niet georganiseerd. En volgens mij heb ik best wel een toegankelijke houding. Dus ik weet ook niet waar het aan ligt.
Schitterønt

Flavius
Sergeant
Sergeant
Berichten: 370
Lid geworden op: 31 dec 2008 10:52

Re: Ook single?

Berichtdoor Flavius » 13 aug 2012 20:09

Als je een leuke jongen/man hebt leren kennen, vraag je deze persoon dan weleens spontaan uit om iets te gaan drinken of dergelijks?
"The purpose of medicine is to relieve suffering; of religion to explain suffering or to help us accept it."

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Ook single?

Berichtdoor Mortlach » 13 aug 2012 23:03

MissVis schreef:Ja, ik sta ingeschreven op Funky Fish, maar krijg bijna nooit reacties. En als ik reageer op iemand, krijg ik geen antwoord. Ik heb het daardoor een beetje gehad met datingsites. Ben tot nu toe 4 keer met iemand die ik via een datingsite heb leren kennen uit geweest, maar in "het echt" klikte het gewoon niet. En single avonden worden er in de gemeente waar ik kom niet georganiseerd. En volgens mij heb ik best wel een toegankelijke houding. Dus ik weet ook niet waar het aan ligt.


Tja, net als in het echte leven is digitaal daten een kwestie van de lange adem. 4 dates en dan geen succes, tja, dat valt naar mijn ervaring nog best mee. En reacties krijgen is ook een kwestie van mensen aanschrijven. Maar goed, ik heb ook perioden dat ik er even minder mee doe, puur omdat ik voel dat ik mezelf op dat moment niet goed kan 'verkopen', als het ware. Gewoon als die periode weer voorbij is nog een keer proberen.

Verder kan ik me je gevoel erg goed voorstellen. Ben zelf 34, heb dan wel een relatie gehad maar dat is toch ook alweer 6 jaar geleden. Ik begin er ondertussen ook een beetje van te balen, maar goed, het komt wanneer het komt. Of niet, maar dat zien we dan wel. Grinnik, jammer genoeg hebben ze bij Funky Fish geen optie 'overig' voor geloofsstroming, anders had ik me ook ingeschreven :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
JHM
Kapitein
Kapitein
Berichten: 887
Lid geworden op: 29 mar 2011 10:08

Re: Ook single?

Berichtdoor JHM » 14 aug 2012 16:55

MissVis schreef:Ja, ik sta ingeschreven op Funky Fish, maar krijg bijna nooit reacties. En als ik reageer op iemand, krijg ik geen antwoord. Ik heb het daardoor een beetje gehad met datingsites. Ben tot nu toe 4 keer met iemand die ik via een datingsite heb leren kennen uit geweest, maar in "het echt" klikte het gewoon niet. En single avonden worden er in de gemeente waar ik kom niet georganiseerd. En volgens mij heb ik best wel een toegankelijke houding. Dus ik weet ook niet waar het aan ligt.


Vier dates vind ik nog meevallen. In nog geen jaar tijd heb ik met twee vrouwen uit onze gemeente gedate en via online met vier dames. Met geen van allen was er de klik, maar daardoor heb ik het niet gehad hoor, ik blijf gewoon actief en geduld is tenslotte een schone zaak. Die ene persoon kan tenslotte ieder moment voorbij komen. Dus kopop MissVis.
Alleen als je heimwee hebt kom je thuis.

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Ook single?

Berichtdoor jaccootje85 » 15 aug 2012 20:54

Mortlach schreef:Ik dacht dat Refoweb daarvoor was :-)


Klopt helemaal :lol: In ons geval heeft Refoweb een handje geholpen :wink:
Szent az Úr

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Ook single?

Berichtdoor Lalage » 15 aug 2012 20:57

Er moet dus weer eens een refoweb-meeting komen?

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Ook single?

Berichtdoor jaccootje85 » 15 aug 2012 21:37

Lalage schreef:Er moet dus weer eens een refoweb-meeting komen?


Een meeting is idd t laatste duwtje geweest. Dus dat kan bij anderen natuurlijk ook het geval zijn! :lol:
Inderdaad hoog tijd voor weer eens een meeting :wink: :mrgreen:
Szent az Úr


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 48 gasten